Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

امروز مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت قند نیشابور با حضور بیش از ۶۳ درصد سهامدارن برگزار شد.

10 ریال سود برای سهامداران قند نیشابور!

بورس24 : امروز مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت قند نیشابور با حضور بیش از ۶۳ درصد سهامدارن برگزار شد.

این مجمع 10 ریال سود به ازای هر سهم تقسیم کرد.

برخی از نکات مهم مطرح شده در مجمع به شرح زیر است:

*در سال گذشته ، ۱۳۲ هزار تن چغندر جذب کرده ایم و با گرید A  تولید شده است و از نظر سازمان غذا و دارو با کیفیت بوده است.

*در سال گذشته توقف در تولید نداشته ایم .

*در خصوص زمین های شرکت که سال‌ها مورد بحث بوده، تمامی کارهای ۳۱۵ قطعه که سهم قند نیشابور بوده، انجام شده است و فقط انتقال کل سندها به دولت و بعد تفکیک ۳۱۵ قطعه سهم قند نیشابور در دست کار است.

*تامین نهاده‌ های کشاورزی نیز سود قابل خوبی را نصیب قنیشا کرده است.

*سالی که گذشت افزایش نرخ چغندر قند و شکر متناسب با هم نبوده و حاشیه سود شرکت را تحت تاثیر قرار داده است ولی باز هم شرکت خوب عمل کرده است .

خبر تکمیلی...

امروز مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت قند نیشابور با حضور بیش از ۶۳ درصد سهامداران برگزار شد .

مدیر عامل شرکت گفت : امسال ۱۳۱ هزار تن چغندر جذب کرده ایم و با گرید A  تولید شده است و از نظر سازمان غذا و دارو با کیفیت بوده است .

او گفت : امسال توقف در تولید نداشته ایم و اورهال را خودمان انجام داده ایم. دیگ ‌های بخار ما پوسیده بوده و تعمیرات به دست خودمان انجام شده است. این تعمیرات برای ما 100 میلیون تومان خرج داشت در صورتی که ۴ تا ۵ میلیارد تومان هزینه واقعی داشت.

وی در ارتباط با زمین های شرکت که سه سال است موضوع مورد بحث است ، گفت : زمین ها، به نتیجه رسیده است و کمیسیون ماده ۵ آن گرفته شده است و قطعه ‌بندی و قرارداد با شهرداری فیروزه و مسکن شهرداری ، منعقد شده است.

او اضافه کرد : در تقسیم‌ بندی قطعات تلاش کرده ایم که قطعات نبش میدان برای واحد های مسکونی و تجاری باشد. از 23 هکتار زمین که تغییر کاربری آن گرفته شده، ۳۱۵ قطعه سهم شرکت شده و از شنبه آینده ، مراحل آماده‌ سازی زمین ‌ها شروع خواهد شد.

مدیر عامل گفت : در طرح ملی مسکن، قرعه‌کشی‌ انجام شده و به ما گفته شده که باید سریعا  زمین ‌ها آباد شوند و در حال تفکیک اسناد شرکت و اسناد دولت هستیم. ما در فکر آن هستیم که این زمین ها را بسازیم یا بفروشیم تا ارزش افزوده بیشتری برای شرکت داشته باشد.

مدیرعامل شرکت همچنین گفت: افزایش نرخ چغندر و شکر متناسب با یکدیگر نبوده و حاشیه سود شرکت را تحت تاثیر قرار داده است. ولی ما با خرید چغندر با عیار بالا و کاهش افت چغندر در سیلو آن را مدیریت کرده ایم و جذب چغندر ۳۰ هزار تن کاهش داشته است.

مدیر عامل در ارتباط تصفیه شکر خام گفت : امسال تصفیه شکر خام نداشته ایم و به دنبال افزایش قیمت تصفیه شکر خام هستیم که اگر به صرفه باشد انجام می شود .

او گفت : منطقه ما چغندر ندارد و باید از اطراف و یا از غرب خریداری شود که ما ارزان تر از بقیه توانستیم بخریم . برای جذب چغندر رقابت ناسالمی وجود دارد ، اما ما در موضوع جذب چغندر در منطقه دوم و در کشور سوم هستیم و ما نسبت به غرب  ۱۰ درصد زیر قیمت منطقه چغندر را تامین کرده ایم.

وی گفت : سال گذشته هر کیلو چغندر را ۱.۳۰۰ خریداری کرده ایم ولی امسال این رقم به ۲۳۰۰ رسیده است .

رییس مجمع گفت : هنوز ارزش ‌گذاری ۲۳ هکتار زمین صورت نگرفته و در تاریخ  ۱۴۰۲.۹.۲۲ نقشه تفکیکی دریافت شده ‌است، بعد از اتصال انشعابات، زمین‌ها ارزش‌گذاری می‌شوند.

در انتهای این مجمع  ۱۰ ریال سود به ازای هر سهم بین سهامداران تقسیم شد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24