Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

امروز مجمع عمومی فوق العاده شرکت صنایع بسته بندی ایران با نماد فبیرا با حضور اکثریت سهامداران به منظور تصمیم گیری برای افزایش سرمایه برگزار شد .

تصویب افزایش سرمایه «فبیرا» در مجمع

بورس24 : امروز مجمع عمومی فوق العاده شرکت صنایع بسته بندی ایران با نماد فبیرا با حضور اکثریت سهامداران به منظور تصمیم گیری برای افزایش سرمایه برگزار شد .

این مجمع افزایش سرمایه  103 درصدی از محل  آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران را به تصویب رساند.

مدیرعامل شرکت در این مجمع گفت: شرکت زیان ده بوده و برای اینکه به سود برسد، استراتژی های مختلفی را در دستور کار قرار دایم که به شرح زیر است:

*اولین کار رفع مشکلات و بدهی های مالیاتی و تامین اجتماعی و بانکی بود که تمام حساب های شرکت بسته شده بود. بدهی های شرکت تماما امروز پرداخت شده و ما از لیست بلاک شده بانک مرکزی خارج شده ایم.

*دومین استراتژی خرید مواد اولیه بود که شرکت سهمیه از فولاد مبارکه دارد و برای این کار باید به شرکت نقدینگی وارد می شد تا بتوانیم بعد از خرید مواد اولیه برنامه ریزی برای افزایش تولید داشته باشیم.

*به این ترتیب، بودجه ای اختصاص دادیم برای تولید و بسیاری از ماشین آلات از مدار تولید خارج شده بودند ، که ما توانستیم امروز، تولید شرکت را راه بیندازیم و تا عید ، ما به صورت اجرتی و یا مواد اولیه از طرف خودمان تولید کنیم .

*شرکت نیاز به تحول داشت و برای خرید ماشین آلات جدید با اولویت بسته بندی فلزی باید نقدینگی در شرکت وارد می شد که بنابراین تصمیم به افزایش سرمایه از محل آورده نقدی به روش سلب حق تقدم صورت گرفت.

مدیر عامل گفت : افزایش سرمایه 103 درصدی از مبلغ   177 میلیارد  تومان به مبلغ   360 میلیارد  تومان را از محل آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران ، مجوز آن گرفته شده است .

وی گفت : هدف این افزایش سرمایه، اجرای طرح توسعه و تامین سرمایه در گردش برای شرکت است.

مدیر عامل گفت : مدت بازگشت سرمایه 4 تا 5 سال است و نرخ بازده 25 درصد است.

رئیس مجمع گفت : این افزایش سرمایه برای حل مشکلات نقدینگی شرکت بوده و مشکلاتی که شرکت دارد ، سهمیه ورق حلب است که از فولاد مبارکه می گیرد.

وی در اتباط با تجدد ارزیابی دارایی ها گفت:  اگر شرکت مجوزهای لازم را بگیرد و تصمیم به تجدید داشته باشد ، مشکلی برای آن نخواهد بود.

قیمت تئوریک سهم برای بعد از افزایش سرمایه 2500 ریال در نظر گرفته شد .

از دیگر موارد جلسه ، تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس بود که به علت اینکه هنوز مجوز موضوع فعالیت شرکت از فرابورس نیامده است ، به این موضوع در مجمع عمومی عادی سالیانه پرداخته می شود .

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24