Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

روز شنبه ۹ دی ماه ۱۴۰۲، پنجمین رکود روزانه تولید کنسانتره سنگ‌آهن در مجتمع شهرک شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور به میزان سه هزار و ۳۲۰ تن طی دو ماه اخیر شکسته شد.

در ادامه رکوردشکنی‌های «کنور»؛ رکورد روزانه تولید کنسانتره در مجتمع شهرک صبانور شکسته شد

بورس24 : روز شنبه ۹ دی ماه ۱۴۰۲، پنجمین رکود روزانه تولید کنسانتره سنگ‌آهن در مجتمع شهرک شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور به میزان سه هزار و ۳۲۰ تن طی دو ماه اخیر شکسته شد.

روز شنبه ۹ دی ماه ۱۴۰۲ و در آستانه ولادت با سعادت حضرت فاطمه الزهرا (س)، پنجمین رکود روزانه تولید کنسانتره سنگ‌آهن در مجتمع شهرک این شرکت به میزان سه هزار و ۳۲۰ تن با متوسط نرخ تولید سه هزار و ۱۷۶ تن طی دو ماه اخیر شکسته شد.

میزان تولید کنسانتره این مجتمع از ابتدای دی ماه ۱۴۰۲ تا پایان این روز، به ۲۸ هزار و ۵۸۴ تن رسید و اختلاف تناژ تولیدی با برنامه هدف‌گذاری شده از ابتدای این ماه، ۶ هزار و ۵۴۱ تن بود.

این در حالی است که «کنور» موفق به تولید سه هزار و ۳۱۸ تن از این محصول با متوسط نرخ تولید سه هزار و ۱۵۸ تن در روز جمعه هشتم دی ماه شده بود. میزان تولید کنسانتره مجتمع شهرک از ابتدای دی ماه امسال تا پایان این روز، به ۲۵ هزار و ۳۶۴ تن رسید و اختلاف تناژ تولیدی با برنامه هدف‌گذاری شده از ابتدای این ماه، پنج هزار و ۶۷۹ تن بود.

لازم به ذکر است شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور پیش از این موفق به ثبت رکورد روزانه تولید کنسانتره سنگ‌آهن در مجتمع شهرک به میزان‌ سه هزار و ۲۹۸ تن، سه هزار و ۳۰۷ تن و سه هزار و ۳۱۱ تن طی دو ماه اخیر شده بود.

بر اساس این گزارش، شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور تولید ۷۳ هزار و ۴۷۶ تن کنسانتره سنگ‌آهن در مجتمع شهرک را طی دی ماه ۱۴۰۲ هدف‌گذاری کرده است.

منبع خبر: روابط عمومی شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24