Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

به گزارش روابط عمومی مس باهنر به مناسبت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان پیامی از سوی ضیائی، مدیر عامل این شرکت صادر گردید...

پیام تسلیت مدیر عامل مس شهید باهنر به مناسبت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان

بورس24 : به گزارش روابط عمومی مس باهنر به مناسبت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان پیامی از سوی ضیائی، مدیر عامل این شرکت صادر گردید.

متن پیام به این شرح است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین
و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبون

آه از غمی که تازه شود با غم دگر

در سالروز میلاد صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا (س) حادثه غم انگیز شهادت جمعی از عاشقان و دلدادگان سردار دلها، شهید سپهبد قاسم سلیمانی، قلوب ملت عزیز ایران اسلامی را جریحه دار کرد.

دشمنان ملت ایران نه توانستند بزرگی حاج قاسم را تاب بیاورند و نه چشم دیدن حضور مردم در سالگرد شهادت این قهرمان ملت‌های منطقه را دارند. 

استکبار جهانی  به حدی از سقوط و انزوا رسیده است که حتی از زائران شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی نیز هراس دارد و به خیال خود اما به غلط فکر می کند که با اقدامات تروریستی می تواند باعث تضعیف مکتب شهید سلیمانی شود.

دشمنان ایران اسلامی باید بدانند مردم ایران همواره پای آرمانهای خود ثابت قدم ایستاده اند و این حرکتها و اقدامات تروریستی هیچ زمان نتوانسته و نخواهد توانست این ملت را از ادامه مسیرش منصرف کند، بلکه مصمم‌تر به راه خود ادامه می‌دهند و دشمنان را مأیوس‌تر از همیشه خواهند کرد.

اینجانب از طرف خود و به نمایندگی از کارکنان و خانواده بزرگ مس باهنر ضمن محکومیت این حمله تروریستی، شهادت جمعی از هموطنان عزیز را که از دوستداران و دلدادگان شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی بودند به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و همه مردم شریف ایران اسلامی به ویژه مردم ولایتمدار دیار کریمان و خانواده‌ های این شهدای گرانقدر تسلیت عرض نموده ، از پروردگار متعال علو درجات آن شهیدان بزرگوار و هم نشینی با حضرت زهرا (سلام الله علیها) و شفای عاجل مجروحین را مسئلت می‌ نمایم.

مجید ضیائی

مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره مس شهید باهنر

منبع خبر: روابط عمومی مس باهنر

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24