Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

جلسه رونمایی از دستگاه‌های پوز اندرویدی و پلتفرم اصناف با قابلیت صدور صورت‌حساب الکترونیکی به‌صورت مستقیم با حضور جمعی از مسئولان اقتصادی کشور برگزار شد.

تیس از پوزهای صدور صورت‌حساب الکترونیکی متصل به سامانه مودیان رونمایی کرد

بورس24 : جلسه رونمایی از دستگاه‌های پوز اندرویدی و پلتفرم اصناف با قابلیت صدور صورت‌حساب الکترونیکی به‌صورت مستقیم با حضور جمعی از مسئولان اقتصادی کشور برگزار شد.

این مراسم با حضور سید محمدهادی سبحانیان (رئیس‌سازمان امور مالیاتی کشور)، مهدی موحدی بکنظر سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور و رئیس مرکز تنظیم مقررات نظام پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان، محمد برزگری رئیس مرکز آموزش و پژوهش سازمان امور مالیاتی کشور، رستگار رئیس اتاق اصناف تهران و بذرافشان رئیس اتحادیه طلا و جواهر فروشان تهران برگزار شد.

در طول این مراسم از راهکارهای شرکتهای معتمد و داده پردازی معتمد تیس که شامل رونمایی از دستگاه های پوز اندرویدی ویژه اصناف و صنف طلا، جواهر و پلاتین، پلتفرم اصناف و نرم افزارهای ویژه اصناف با قابلیت صدور صورت حساب الکترونیکی مستقیم به سامانه مودیان بود رونمایی گردید. گفتنی است شرکت تیس بزرگترین ارسال کننده صورتحساب الکترونیکی با بیشترین گستره ی مودیان در سامانه ی مودیان می باشد.

همچنین در این مراسم رئیس سازمان امور مالیاتی اظهار داشت: با اجرای قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان به شکل سیستماتیک برای مودیان،اظهارنامه برآوردی تولید خواهد شد و مشکلات و موانع در این مسیر به حداقل خویش خواهد رسید.

وی با بیان اینکه با استفاده از توان و ظرفیت شرکت های معتمد، بسیاری از تکالیف مالیاتی مودیان و فعالان اقتصادی تسهیل و به ساده ترین شکل ممکن انجام خواهد شد، بیان داشت: با کمک تمامی شرکتهای معتمد برای تمامی اصناف از طریق آموزش بی واسطه ی شرکت ها و بدون پرداخت هیچ گونه هزینه گزافی و با کمک گرفتن از ابزارهایی همچون اپلیکیشن های موبایلی، نسخه های تحت وب تمامی موانع تسهیل خواهد شد.

همچنین در این مراسم سبحانیان(رئیس سازمان امور مالیاتی کشور) از آمادگی کامل سازمان در زمینه ی تامین نرم افزاری و سخت افزاری اصناف بویژه طلافروشان جهت اتصال به سامانه مودیان از طریق شرکت های معتمد در سراسر کشور سخن گفت و اظهار امیدواری کرد که با برگزاری جلسات متعدد و ایجاد تفاهم از طریق گفتگو با اصناف و اتاق ها و تبیین مزایا برای آنها، در مسیر اجرای این قانون گام مشترکی برای شفافیت اقتصادی در کشور برداریم.

گفتنی است با تبیین راهکار ها و رونمایی از دستگاه ها توسط شرکت داده پرداز معتمد تیس به عنوان بزرگترین معتمد مالیاتی کشور، امکان صدور صورتحساب الکترونیکی نوع اول و دوم (بدون اطلاعات خریدار)، به همراه امکان پرداخت الکترونیکی بدون محدودیت بانک و همراه با آموزش و نصب بصورت نامحدود در کل کشور به منظور تسهیل اتصال و ارسال صورتحساب الکترونیکی همه اصناف مختلف بویژه صنف طلا و جواهرفروشان به سامانه مودیان فراهم گردید.

آسیاتک

منبع خبر: روابط عمومی شرکت داده پردازی معتمد تیس

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24