Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

رد پای کیسون در آچاره نمایش تبلیغات گوناگون در شیپور سرچ کلمه کریسمس و بابانوئل در دیوار به 88 هزار بار رسید! سه فیلم پرفروش این روزها به روایت سینما تیکت

مرور اخبار استارتاپ ها

بورس24 : پایگاه خبری-تحلیلی شاخص بورس گزارشی از آخرین وضعیت استارت آپ های مشهور در هفته منتهی به 22 دی ماه 1402 منتشر کرد.

دیجی کالا اعلام کرد : سرویس لایوکامرس خود را با عنوان ببین و بخر به کمک تیم مگنت راه اندازی کرده است. این بخش در بالاترین قسمت وبسایت و اپلیکیشن دیجی کالا قرار گرفته و کاربران می توانند با مشاهده ویدیوها و لایوها به طور مستقیم محصولات معرفی شده را بخرند.به گفته دیجی کالا این بخش به کاربران این امکان را می دهد تا قبل از خرید اطمینان بیشتری از انتخاب خود به دست بیاورند.

دیوار اعلام کرد : در یک ماه مانده به کریسمس ارامنه ایران عبارت های مرتبط با کریسمس را ۸۸ هزار بار در دیوار جستجو کرده اند که در میان آن ها «درخت کریسمس» و «مجسمه «بابانوئل» صدرنشین بوده است. مسیحیان ایران طبق سرشماری ۱۳۹۵ بیش از ۱۳۰ هزار نفرند. سه شنبه دیوار اعلام کرد : با هدف افزایش اعتماد و اطمینان در معاملات کاربران سرویس احراز هویت تصویری یا ویدیویی را به پلتفرم خود اضافه کرده است. پیش از این کاربران دیوار می توانستند با وارد کردن شماره موبایل و کد ملی خود احراز هویت اولیه ای را انجام دهند.

شرکت هم آوا به تازگی از سرمایه گذاری خود روی یک استارتاپ جدید به نام «بایولب» خبر داده است. اوایل هفته گذشته طی مراسمی قرارداد سرمایه گذاری استارتاپ بایولب با حضور نمایندگان طرفین امضا شد.بایولب ارایه دهنده خدمات انجام آزمایش در محل است.

شرکت تپسی با گذشت بیش از یک سال از شروع به کار سرویس بین شهری، گزارشی از عملکرد این محصول که در ٣٤ شهر فعال است، منتشر کرده است. طبق این گزارش از ابتدای معرفی این محصول تپسی رشد ۱۰ برابری را در تعداد سفرهای بین شهری تجربه کرده است. این هفته خبر رسید تپسی قصد دارد چهار بلوک از سهام خود در مجموع به میزان ٦۹ درصد و معادل بیش از ۶۸۳ میلیون سهم، متعلق به سه سهامدار حقیقی خود را به صورت تجمیعی در تاریخ پانزدهم بهمن ماه از طریق کارگزاری کیان برای فروش عرضه کند.در این واگذاری قیمت پایه هر سهم ٧٦٢ تومان و ارزش معامله ۵۲۰ میلیارد تومان تعیین شده است.

احمد وحیدی وزیر کشور اعلام کرد اسنپ فود باید اسمش اصلاح شود زیرا «فود» یک کلمه انگلیسی است. از سویی سرهنگ رامین پاشایی، معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فتا از ارسال پرونده شرکت اسنپ فود به مراجع قضایی خبر داد. سردار وحید مجید، رییس پلیس فتا اعلام کرد : مسوولان اسنپ فود در صورت اثبات قصور و تقصیر به دستگاه قضا معرفی می شوند.

شرکت کیسون اعلام کرد : در قالب افزایش سرمایه با سهم حق تقدم در گروه آچاره ۷۲ میلیارد تومان سرمایه گذاری کرده است. میزان سهام منتقل شده افشا نشده است.حامد تاج الدین مدیر عامل آچاره گفت که تعداد سفارش های روزانه این پلتفرم به ۵ هزار درخواست رسیده و آچاره ۳ میلیون نفر کاربر دارد و نیمی از بازار آنلاین صنعت خدمات را به خود اختصاص داده است.

شیپور اعلام کرد : سرویس نمایش تبلیغات گوناگون را در محیط های مختلف پلتفرم خود آغاز کرده است.شیپور می گوید سالانه بیش از ۲۹ میلیون کاربر وب و ۱۴ میلیون کاربر اپلیکیشن دارد.

پلتفرم فروش آنلاین بلیت سینماتیکت آمار فروش فیلم ها و سینماهای محبوب در فصل پاییز ١٤۰۲ را منتشر کرد. سینماتیکت در پاییز امسال ۴ میلیون و ۲۵۲ هزار و ۳۳۷ بلیت فروخته است و سه فیلم «هتل»، «فسیل» و «بچه زرنگ» در صدر پر فروش ها بوده اند. در بین سینماها . پردیس سینمایی ایران مال ، کوروش و آزادی متقاضی بیشتری برای تماشای فیلم داشته اند.

استارتاپ حوزه فین تک باهمتا اعلام کرد از ۳۰ دی ماه تمام فعالیت های خود را متوقف خواهد کرد. این شرکت در بیانیه خود اعلام کرده «برآورد ما از شرایط با انتظارات ما همخوانی ندارد و افقی برای یک فعالیت اقتصادی اثر بخش و معنادار دیگر نمی بینیم.» باهمتا همچنین بیان کرده این تصمیم را نه از ناامیدی بلکه بر اساس واقع بینی گرفته است.

شهرام کلانتری ،خاندانی رییس انجمن داروسازان ایران با تاکید بر این که ورود پلتفرم ها به فروش اینترنتی دارو لطمه بزرگی به شاکله مدیریت سلامت کشور وارد خواهد کرد گفت : جامعه داروسازی ایران مخالف عرضه و فروش دارو به بیمار در فضای مجازی است اما برای کالاهای غیر دارویی مانند مکمل های غذایی و لوازم آرایشی و بهداشتی می توان از بستر اینترنت استفاده کرد.

افزایش قیمت بلیت سالن های سینما در برخی سینماهای مدرن و ممتاز از هفته گذشته روی اکران آنلاین فیلم ها در وی اودی ها اثر گذاشته و برخی پلتفرم ها فیلم ها را با قیمت ۸۰ هزار تومان اکران آنلاین می کنند.هفته گذشته دبیر شورای صنفی نمایش اعلام کرد که سینماهای مدرن و ممتاز اجازه دارند تا در سانس های پیک و روزهای آخر هفته قیمت بلیت را تا سقف ۸۰ هزار تومان افزایش دهند.

سازمان بورس بازار نوآفرین را در فرابورس ایجاد کرده است که شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها می توانند در آن عرضه شوند. این بازار هیات پذیرش مستقل و دو تابلوی رشد و دانش بنیان دارد و می خواهد شرایط ورود شرکت های نوآور و استارتاپ ها را در بازار سرمایه فراهم کند. طبق برنامه هفتم توسعه قرار است یک بورس فناوری ایجاد شود.

بانک مرکزی بانک مرکزی لندتک ها را از دریافت کارمزد از مشتری منع کرده است و براساس ضوابط جدید تنها بانک ها می توانند از مشتری کارمزد دریافت کنند. همچنین مسوولیت اعتبار سنجی مشتری بر عهده بانک گذاشته شده است علاوه بر این بانک نمی تواند تسهیلات را به حساب لندتک واریز کند و باید مستقیما در اختیار تامین کننده کالا قرار بگیرد این هفته انجمن فین تک ایران خواستار اصلاح دستورالعمل الزامات ناظر بر نحوه همکاری موسسات اعتباری با شرکت های تسهیلات یار با مشارکت فعالان حوزه لندتک شد.

مجتبی توانگر رییس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس با اشاره با خلا قانونی در خصوص حفاظت از داده های شخصی، از رییس جمهور خواسته است لایحه حفاظت از داده هر چه سریع تر به مجلس ارسال شود.توانگر به هک سامانه های دولتی و کسب و کارهای خصوصی و نشست اطلاعات متعدد کاربران در یک سال اخیر اشاره کرده و گفته بسیاری از هک ها اطلاع رسانی نمی شود!

دادگستری کل استان تهران در مورد فروش دخانیات در بعضی فروشگاهه ای آنلاین و پلت فرمه ای اینترنتی به اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی تذکر داد.

ماهانه پیوست گزارش داد مدتی است بعضی از سایت های مطرح فروش آنلاین بلیت در اقدامی هماهنگ با یکدیگر از فروش بلیت کنسرت برخی خوانندگان امتناع می کنند. برخی دست اندرکاران این حوزه معتقدند وقتی مالکان پلتفرمهای فروش بلیت آنلاین همان تهیه کنندگان کنسرت و آلبوم موسیقی هستند چنین اتفاقی دور از ذهن نیست.

منبع خبر: پایگاه خبری شاخص بورس

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24