Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

مدیرعامل هلدینگ صدرتامین در بازدید از سایت احداث کارخانه استحصال طلای تفتان، از آماده شدن این کارخانه برای تست گرم خبر داد.

کارخانه استحصال طلای تفتان آماده تست‌گرم است

بورس24 : مدیرعامل هلدینگ صدرتامین در بازدید از سایت احداث کارخانه استحصال طلای تفتان، از آماده شدن این کارخانه برای تست گرم خبر داد.

امیرحسین نادری، مدیرعامل هلدینگ صدرتامین، در بازدید امروز صبح 19 دی ماه 1402 از سایت کارخانه استحصال طلای تفتان گفت: امروز نهمین بازدید من از پروژه احداث کارخانه استحصال طلا است و خوشبختانه شاهد مراحل آخر نصب تجهیزات هستیم، بسیاری از تجهیزات نصب شده در سایت تست سرد شده‌اند و مواد اولیه ضروری و مورد نیاز برای راه‌اندازی، خریداری شده و آموزش تخصصی نیروهای انسانی انجام شده است و کارخانه در حال آماده شدن برای تست گرم است.

نادری با اشاره به بازدید دو هفته قبل، از پروژه احداث کارخانه استحصال طلا گفت: امروز شاهد پیشرفت خوبی که در این دو هفته حاصل شده هستیم و اغلب تجهیزات تکمیلی کارخانه، به سایت حمل و در حال نصب است.

وی با تاکید بر سرعت بخشیدن برای رسیدن به بهره‌برداری از کارخانه گفت: انتظار داریم کارخانه استحصال طلای تفتان هر چه سریعتر به فاز بهره‌بردرای برسد.

مدیرعامل هلدینگ صدرتامین، از پذیرش قریب الوقوع کارخانه استحصال طلای تفتان در بورس خبر داد و گفت: مراحل پذیرش و عرضه این شرکت با همکاری مشترک هلدینگ صدرتامین و شرکت توسعه معادن پارس‌تامین در حال انجام است و به زودی شاهد درج نام این شرکت به عنوان یک شرکت سهامی عام پروژه در بورس خواهیم بود.

محمدنبی نوری، مدیرعامل شرکت توسعه معادن پارس‌تامین نیز با تشکر از حمایت‌های مدیرعامل صدر تامین، گفت: امسال نهمین بار است که آقای نادری از پروژه بازدید داشتند و با ارشادات ایشان و برنامه‌ریزی‌ای که در هلدینگ صدرتامین و شرکت توسعه معادن پارس‌تامین انجام شده است، مراحل بهره‌برداری بر اساس این برنامه‌ریزی انجام خواهد شد.

نوری با ابراز امیدواری از بهره‌برداری از کارخانه استحصال طلای تفتان در آینده خیلی نزدیک اذعان کرد: طلای تفتان یک پروژه منحصر به فرد برای شستا و صدرتامین است و راه‌اندازی آن برای مردم منطقه خیر و برکت به همراه خواهد داشت.

در بازدید مدیرعامل هلدینگ صدرتامین از سایت کارخانه استحصال طلای تفتان، علاوه بر مدیرعامل شرکت توسعه معادن پارس تامین، سیدمحمدصابر پرورش معاون امورشرکت‌های تاصیکو، علیرضا شکوهی مدیرعامل صدر فردا، محمدرضا رضوانیان‌زاده رئیس هیئت مدیره و رحمان رحمت‌زهی عضو هیئت مدیره شرکت توسعه معادن پارس تامین حضور داشتند.

منبع خبر: روابط عمومی تاصیکو

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24