Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت قند نقش جهان امروز با حضور اکثریت سهامداران تشکیل شد.

تقسیم سود حداقلی در مجمع «قنقش»

بورس24 : مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت قند نقش جهان امروز با حضور اکثریت سهامداران تشکیل شد.

این مجمع به ازای هر سهم 58 ریال سود تقسیم کرد که معادل 10 درصد سود هر سهم می شود.

مهم ترین موارد مطرح شده در مجمع به شرح زیر است:

*به دلیل قطعی برق بدون اطلاع از 20 خرداد ماه تولید چغندر با مشکل مواجه شد و همزمان افزایش دما نیز داشتیم و ما با شدت ارسال و خرابی مواجه شدیم.

*استحصال شکر در مجموع تعدیل داشت.

*در شرکت به هیچ عنوان شکری به عنوان معدوم سازی وجود ندارد.

*تولید چغندر در شرکت در سال مورد گزارش مورد قبول نبوده است.

*در تولید شرکت ما هیچ توقفی نداشتیم و 11 ساعت توقف هم به دلیل قطعی برق بود.

*معمولا از توربین در چغندر پاییزه استفاده می شود که در سال مورد گزارش به دلیل بدون اطلاع قبلی نتوانستیم به موقع  توربین را راه اندازی کنیم

*گزارش کیفیت از مشتریان بالای 70 درصد رضایت را نشان می دهد.

*ما در سال مورد گزارش باید 70 هزار تن چغندر جذب می کردیم.

*ما برای اولین بار در سال 1402 توانستیم با خرید بذر آلمانی که مناسب کشت پاییزه است را در خوزستان کاشتیم، وضعیت کشت بسیار مناسب است، 1300 هکتار کاشت انجام شده و در حال حاضر وضعیت سبز دارد که امیدواریم بهره برداری 1403 به اندازه 70 تا 75 هزار تن برداشت در اردیبهشت ماه داشته باشیم.

*در خصوص کاشت بهاره تا این لحظه هنوز موفق به خرید بذر به دلیل مشکل نقدینگی نشده ایم، مذاکرات در حال انجام است و امیدواریم سریعتر خرید بذر بهاره صورت بگیرد.

*توقف تولید شرکت عموما غیر ارادی بوده و تنها 1 ساعت توقف ارادی داشته ایم.

*یکی از موارد مهم که در شرکت ها وجود دارد مسائل حقوقی است و در مجموع از 14 فقره پرونده حقوقی 9 فقره مربوط به آقای فتاحیان است و با پیگیری های انجام شده در مراحل مناسبی است.

*ما هر ساله با پرداخت هزینه های زیادی مواجه بودیم و در سال جاری با تلاش های زیاد هنوز هیچ هزینه حقوقی ای پرداخت نشده است، 9 پرونده آقای فتاحیان نیز به حفاظت قوه رفته و پرونده کیفری نیز بررسی شده که کلاهبرداری محرز بوده است.

*در متوقف کردن پرونده ها با پیگیری های انجام شده هزینه ها کاهش یافته و امیدواریم تا پایان سال جاری بتوانیم حکم را بگیریم.

خبر تکمیلی...

جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت قند نقش جهان اصفهان با حضور اکثریت سهامداران، اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل، نماینده سازمان بورس و بازرس قانونی برگزار شد.

سال سخت قنقش

در ابتدای این جلسه مدیرعامل شرکت گزارشی از هیئت مدیره را قرائت کرد و بیان داشت: امسال سال سختی بود، قطعی برق بدون اطلاع از 20 خرداد ماه تولید چغندر با مشکل مواجه شد و همزمان افزایش دما نیز داشتیم و ما با شدت ارسال و خرابی مواجه شدیم، به همین دلیل استحصال شکر در مجموع تعدیل داشت.

وی ادامه داد: در شرکت به هیچ عنوان شکری به عنوان معدوم سازی وجود ندارد.

تولید چغندر در شرکت در سال مورد گزارش مورد قبول نبوده است.

توقف به دلیل قطعی برق

وی خبر داد: در تولید شرکت ما هیچ توقفی نداشتیم و 11 ساعت توقف هم به دلیل قطعی برق بود و معمولا از توربین در چغندر پاییزه استفاده می شود که در سال مورد گزارش به دلیل بدون اطلاع قبلی نتوانستیم به موقع  توربین را راه اندازی کنیم.

مدیرعامل شرکت عنوان کرد: گزارش کیفیت از مشتریان بالای 70 درصد رضایت را نشان می دهد ضمن اینکه ما در سال مورد گزارش باید 70 هزار تن چغندر جذب می کردیم.

خرید بذر آلمانی و کاشت موفق آن

وی خبر داد: ما برای اولین بار در سال 1402 توانستیم با خرید بذر آلمانی که مناسب کشت پاییزه است را در خوزستان کاشتیم، وضعیت کشت بسیار مناسب است، 1300 هکتار کاشت انجام شده و در حال حاضر وضعیت سبز دارد که امیدواریم بهره برداری 1403 به اندازه 70 تا 75 هزار تن برداشت در اردیبهشت ماه داشته باشیم.

کاشت بهاره شرکت

وی در مورد کاشت بهاره نیز خبر داد: در خصوص کاشت بهاره تا این لحظه هنوز موفق به خرید بذر به دلیل مشکل نقدینگی نشده ایم، مذاکرات در حال انجام است و امیدواریم سریعتر خرید بذر بهاره صورت بگیرد.

وی در پاسخ به سوال سهامداران در خصوص توقف تولید گفت: توقف تولید شرکت عموما غیر ارادی بوده و تنها 1 ساعت توقف ارادی داشته ایم.

مسائل حقوقی به کجا رسید؟

این مقام مسئول در مورد مسائل حقوقی شرکت عنوان کرد: یکی از موارد مهم که در شرکت ها وجود دارد مسائل حقوقی است و در مجموع از 14 فقره پرونده حقوقی 9 فقره مربوط به آقای فتاحیان است و با پیگیری های انجام شده در مراحل مناسبی است.

وی ادامه داد: ما هر ساله با پرداخت هزینه های زیادی مواجه بودیم و در سال جاری با تلاش های زیاد هنوز هیچ هزینه حقوقی ای پرداخت نشده است، 9 پرونده آقای فتاحیان نیز به حفاظت قوه رفته و پرونده کیفری نیز بررسی شده که کلاهبرداری محرز بوده است.

مدیرعامل شرکت افزود: در متوقف کردن پرونده ها با پیگیری های انجام شده هزینه ها کاهش یافته و امیدواریم تا پایان سال جاری بتوانیم حکم را بگیریم.

در ادامه بازرس قانونی گزارش خود را قرائت کرد و اظهار نظر مشروط نسبت به صورت های مالی ارائه کرد.

رئیس مجمع دستور پیگیری به بندهای حسابرسی را به شرکت داد.

در پایان نیز به ازای هر سهم 58 ریال سود معادل 10 درصد سود هر سهم تقسیم شد و این موضوع به تصویب مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت رسید.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24