Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت سرمایه گذاری گروه صنعتی ملی در خصوص افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها توضیحاتی ارائه نمود.

شفاف سازی «وملی» در خصوص تجدید ارزیابی

به گزارش کدال نگر بورس24 ، شرکت سرمایه گذاری گروه صنعتی ملی در خصوص افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها توضیحاتی ارائه نمود. وملی بیان داشت:
 الف) درخصوص وضعیت و مشخصات املاک شرکت، کلیه اقدامات لازم در جهت حل و فصل مشکلات حقوقی برخی از املاک در دست اقدام است و به محض حصول نتایج قطعی از طریق سامانه کدال اطلاع رسانی مناسب و به موقع صورت می گیرد. توضیح اینکه افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها (صرفا طبقه زمین) در آن دسته از زمین های شرکت صورت خواهد گرفت که فاقد هرگونه معارض و پرونده حقوقی و محدودیت اساسی در اعمال مالکیت و حقوق نسبت به منافع اقتصادی آتی آنها باشد. شایان ذکر است بخش عمده ای از زمین های شرکت فاقد محدودیت های مذکور می باشد. 
ب) بلافاصله پس از موافقت اعضای هیات مدیره محترم گروه با کلیات اجرای افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی زمین های شرکت، اقدامات مقتضی با ملحوظ داشتن دستورالعمل های سازمان بورس در این خصوص و همچنین نحوه استفاده از خدمات کارشناسان رسمی دادگستری طی مذاکرات انجام شده با کانون کارشناسان رسمی در راستای اجرای فرآیند ارزش گذاری دارایی ها در جریان است. 
ج) همانطور که در صورت های مالی تلفیقی حسابرسی شده شرکت سرمایه گذرای گروه صنعتی ملی و نیز اطلاعیه منتشره مورخ 1402.11.10 شرکت درخصوص افشای جزئیات زمین و ساختمان شرکت اصلی و شرکت های فرعی کفش ملی و مدیریت و توسعه ملی مشخص است، بخش قابل توجهی از تجدید ارزیابی (صرفاً در طبقه زمین)، دارای آثار مستقیم در سرمایه شرکت اصلی خواهد بود و انجام افزایش سرمایه در شرکت های فرعی لزوماً در راستای رعایت بند 34 استاندارد حسابداری شماره 11 و در هنگام تهیه صورت های مالی تلفیقی گروه و همچنین آیین نامه اجرایی تبصره 1 ماده 149 قانون مالیات مستقیم می باشد. 
د) بدیهی است در شرکت های بورسی حسب ضوابط، پس از اخذ گزارش افزایش سرمایه از حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت و قبل از انجام تشریفات قانونی و برگزاری مجمع عمومی فوق العاده، بایستی نظر سازمان بورس و اوراق بهادار در این خصوص اخذ گردد. در پایان به استحضار که این شرکت در جهت نیل به اهداف تعیین شده توسط سهامداران محترم و با رعایت کامل حقوق کلیه سهامداران اقدامات لازم را انجام و مراتب را در مقاطع زمانی مناسب بمنظور آگاهی اذهان عموم فعالان در بازار سرمایه از طریق سامانه کدال اطلاع رسانی خواهد نمود.

وملی

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24