Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

معاون وزیر نفت از تامین منابع مورد نیاز برای تکمیل پروژه‌های عمرانی در برنامه هفتم توسعه خبر داد و اعلام کرد: یکی از برنامه‌های مهم دولت، تامین منابع ریالی مورد نیاز از طریق ابزارهای بازار سرمایه است.

معاون وزیر نفت: هلدینگ‌های پتروشیمی متقاضی تامین مالی از طریق بازار سرمایه‌ هستند

بورس24 : معاون وزیر نفت از تامین منابع مورد نیاز برای تکمیل پروژه‌های عمرانی در برنامه هفتم توسعه خبر داد و اعلام کرد: یکی از برنامه‌های مهم دولت، تامین منابع ریالی مورد نیاز از طریق ابزارهای بازار سرمایه است.

مرتضی شاه‌میرزایی در رابطه با نقش بازار سرمایه در حوزه تامین مالی ناشران بورسی و غیر بورسی، اظهار کرد: در حال‌حاضر یکی از شیوه‌های بروز تامین مالی طرح‌های زیربنایی پروژه‌ها از طریق بازار سرمایه‌ است.

وی با بیان این که در حوزه تکمیل و توسعه پتروشیمی اقدامات مناسبی برای جذب منابع از طریق بازار سهام صورت گرفته، افزود: با توجه به اهمیت حوزه پتروشیمی در زمینه ارزآوری و تامین نیاز سایر صنایع، سازمان بورس و اوراق بهادار می‌بایست به منظور تسریع درروند انجام پروژه‌های عمرانی اهتمام بیشتری به این صنعت داشته باشد.

معاون وزیر نفت گفت: در حال‌حاضر هلدینگ‌های بسیاری در حوزه پتروشیمی متقاضی تامین مالی از طریق بازار سرمایه هستند به نحوی که در این رابطه می‌توان به اقدامات اخیر هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس اشاره کرد.

نقش بازار سرمایه در برنامه هفتم

شاه‌میرزایی از تعیین منابع مورد نیاز پروژه‌های عمرانی در برنامه هفتم توسعه خبر داد و گفت: براساس جمع‌بندی‌های صورت گرفته هم اکنون منابع برای تکمیل این پروژه ها تعیین شده و سعی داریم منابع ریالی مورد نیاز را از طریق ابزارهای بازار سرمایه تامین کنیم.

معاون وزیر نفت در پایان در رابطه با مهم‌ترین اقدامات سیاستگذاران‌ به منظور توسعه صنایع تولیدی، تصریح کرد: مجلس و دولت می‌بایست به عنوان نهاد قانون‌گذارو اجرایی در راستای ارتقاء سطح پیش‌بینی‌ پذیری اقتصاد موانع تولید را برطرف و از تصمیمات خلق‌الساعه خودداری کنند.

منبع خبر: سنا

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24