Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

امروز مجمع افزایش سرمایه شرکت ذوب روی اصفهان با حضور 54 درصد سهامداران تشکیل شد.

سرمایه «فروی» دو برابر شد

بورس24 : امروز مجمع افزایش سرمایه شرکت ذوب روی اصفهان با حضور 54 درصد سهامداران تشکیل شد.

بر اساس رای سهامداران، سرمایه شرکت از مبلغ ۱،۸۰۰ میلیارد ریال به مبلغ ۳،۶۰۰ میلیارد ریال معادل ۱۰۰ درصد از محل سود انباشته افزایش داد.

افزایش سرمایه شرکت از محل سود انباشته جهت اصلاح ساختار مالی، جلوگیری از خروج نقدینگی از شرکت و همچنین بهره مندی از معافیت مالیاتی در نظر گرفته شده است. با انجام افزایش سرمایه شرکت نیازی به اخذ تسهیلات بانکی نداشته و در این صورت نیز هزینه مالی کمتری نسبت به حالت عدم انجام افزایش سرمایه خواهد داشت و در نتیجه موجب افزایش سودآوری خواهد شد.

مفروضات پیش بینی صورت سود و زیان شرکت به شرح زیر اعلام شد:

مقدار تولید و فروش محصولات شرکت در سال ۱۴۰۲ مطابق با پیش بینی شرکت منتشر شده در سامانه کدال و سالهای آتی معادل با مقدار فروش محصولات در سال ۱۴۰۱ در نظر گرفته شده است.

نرخ فروش محصولات برای سال ۱۴۰۲ مطابق با پیشبینی شرکت لحاظ شده است نرخ محصولات در سالهای آتی سالانه ۲۵ درصد افزایش داده شده است.

بهای تمام شده درآمدهای عملیاتی در سال ۱۴۰۲ بر اساس پیش بینی شرکت منتشر شده در سامانه کدال محاسبه شده است. مبلغ مواد مستقیم مصرفی در سالهای آتی سالانه معادل ۲۵ درصد رشد داده شده است.

برای سالهای آتی نرخ رشد ۳۵ درصد برای دستمزد مستقیم لحاظ شده است. اقلام سربار هر سال معادل ۲۵ درصد نسبت به سال قبل رشد داده شده است.

برای سال های آتی هزینه مالی در حالت عدم افزایش سرمایه و انجام افزایش سرمایه معادل با ۲۵ درصد مبلغ تسهیلات مالی لحاظ شده است.

خبر تکمیلی...

مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت ذوب و روی اصفهان با حضور  ۵۴درصد از سهامداران برگزار شد.

مجمع فروی افزایش سرمایه از ۱۸۰۰ میلیارد ریال به ۳۶۰۰ میلیارد ریال را مصوب کرد.

چراغی مدیر عامل شرکت گفت: این افزایش سرمایه از محل سود انباشته و با هدف اصلاح ساختار مالی، جلوگیری از خروج نقدینگی و استفاده از معافیت مالیاتی انجام شد.

وی گفت:  در مورد برنامه کاهش مصرف زغالسنگ ،  از خردادماه تا کنون، مصرف به نصف کاهش پیدا کرده است.

چراغی گفت: کاهش نرخ‌های جهانی، الزام به پرداخت تعهدات ارزی و الزام به فروش ارز با نرخ نیما (حدود۴۰هزار تومان) باعث کاهش درآمدها شدند.

به گفته وی، با توجه به تورم و افزایش مؤلفه‌های تولید تصمیم گرفته شد که فعلاً شمش تولید نشود. حدود ۳۷درصد کاهش نرخ LME و ۲۰درصد کاهش نرخ ارز داشتیم. تولید اکسید روی را دنبال می‌کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر اکسید را که حاشیه سود خوبی دارد، تولید می‌کنیم؛ البته تا زمانی که این محصول با سود فروخته شود.

وی در خصوص تحویل خام انگوران گفت: تا سه سال قبل، تحویل خاک انگوران سهمیه‌بندی می‌‌شد که متوقف شد. در حال حاضر، نرخ فروش خاک انگوران براساس نرخ بورس کالا بوده که نسبت به استفاده از خاک باما و هزینه‌های تولید با خاک باما سربه‌سر است.

وی افزود: کوره‌های شرکت دوگانه سوز هستند، اما دریافت سهمیه گازوئیل سخت است. بازگشت سهمیه گاز و تخصیص سهمیه گازوئیل را پیگیری می‌کنیم و نرخ گاز، امروز مترمکعبی ۲۸۰۰ تومان است.

وی در خصوص  پیش بینی صورت سود وزیان شرکت توضیح داد:  مقدار تولید و فروش محصولات شرکت در سال ۱۴۰۲ مطابق با پیش بینی شرکت منتشر شده در سامانه (کدال و سالهای آتی معادل با مقدار فروش محصولات در سال ۱۴۰۱ در نظر گرفته شده است.نرخ فروش محصولات برای سال ۱۴۰۲ مطابق با پیشبینی شرکت لحاظ شده است نرخ محصولات در سالهای آتی سالانه ۲۵ درصد افزایش داده شده است.

به گفته وی، بهای تمام شده درآمدهای عملیاتی در سال ۱۴۰۲ بر اساس پیش بینی شرکت منتشر شده در سامانه کدال محاسبه شده است. مبلغ مواد مستقیم مصرفی در سالهای آتی سالانه معادل ۲۵ درصد رشد داده شده است.

وی گفت: برای سالهای آتی نرخ رشد ۳۵ درصد برای دستمزد مستقیم لحاظ شده است. اقلام سربار هر سال معادل ۲۵ درصد نسبت به سال قبل رشد داده شده است.برای سال های آتی هزینه مالی در حالت عدم افزایش سرمایه و انجام افزایش سرمایه معادل با ۲۵ درصد مبلغ تسهیلات مالی لحاظ شده است.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24