Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

محمد مظاهری در این نشست به موانع پیش‌ روی شرکت‌ های دانش‌ بنیان بخش خصوصی اشاره کرد و گفت:

مدیر عامل در نشست خبری شرکت توسعه فن افزار توسن: تنها شرکتی هستیم، که دانش بنیان هستیم، بر روی کارتخوان

بورس24 : نشست خبری توسن‌تکنو با حضور محمد مظاهری، مدیر عامل و مدیران ارشد توسن‌تکنو برگزار شد.

در این نشست دریافت گواهی دانش‌بنیان توسن‌تکنو در تولید راهکارهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری صنعت پرداخت الکترونیک اعلام و از اولین کارت‌ خوان دانش‌ بنیان تولیدی کشور با نام TECHNO M500‌ رونمایی شد. 

محمد مظاهری مدیر عامل در این نشست خبری گفت: در کشور تنها شرکتی هستیم، که دانش بنیان هستیم، بر روی کارتخوان و دانش کامل محصولات خود را برای تولیدات به دست آوردیم 

وی ادامه داد: برای اولین بار بر روی اندروید صاحب سیستم عامل شدیم. ما تلاش کردیم، این صنعت را رو به جلو ببریم...

مظاهری در این نشست به موانع پیش‌ روی شرکت‌ های دانش‌ بنیان بخش خصوصی اشاره کرد و گفت: با توجه به اهمیت ویژه خودکفایی ملی که ضمن تولید محصولِ شرکت‌های دانش‌بنیان برای کشور به ارمغان می‌آید، امید داریم تخصیص ارز به این شرکت‌ها با سهولت بیشتری صورت گیرد.»

وی همچنین مزایای استفاده از سامانه مدیریت پایانه‌های پرداخت الکترونیک توسط شرکت‌های PSP را خاطرنشان کرد و افزود: «مرور صورت‌های مالی PSPها مبین این مطلب است که بخش زیادی از هزینه‌ آن‌ها مربوط به هزینه‌های عملیاتی است و استفاده از سامانه‌های مدیریت کارت‌خوان می‌تواند این هزینه را تا ۳۰ درصد کاهش دهد.»

او گفت: در سالیانه گذشته ما نمایندگی محصولات را داشتیم اما هم اکنون با استفاده از ظرفیت دانش بنیان توانستیم محصول تولید و به بازار عرضه کنیم و در حال حاضر هیچ وابستگی تکنولوژی به کشورهای دیگر نداریم و یک نمونه از محصولات را به یکی از کشور های عربی صادر کردیم.

وی افزود: ما دانش بنیانی را روی محصولات سخت‌ افزاری و نرم افزاری پیاده سازی کردیم و اولین شرکت هستیم که از ظرفیت دانش بنیان در این صنعت استفاده می کنیم. تولید بدون دانش بنیانی کار بیهوده ای است و جهت توسعه از ظرفیت دانش بنیانی باید در این حوزه سرمایه گذاری شود. ما با قابلیت خلق محصول بر مبنای نیاز مشتریان توانستیم به نیاز مشتریان پاسخ بدیم.

او ادامه داد: ما برای اولین بار سیستم عامل اندروید بومی که بر روی کارتخوان‌ای نسل جدید نصب خواهد شد، توسعه داده‌ایم. توسن‌تکنو به عنوان شرکتی که به سوی فناور شدن پیش می‌رود، سعی در برداشتن گامی بزرگ در صنعت پرداخت دارد.

وی تاکید کرد: در سال گذشته پنج درصد درآمد شرکت را صرف تحقیق و توسعه کرده ایم که بتوانیم برای سهامداران ارزش افزوده بیشتری ایجاد کنیم. 

3

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24