Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

مدیرعامل پترول گفت: در پتروشیمی ایلام در این دوسال تلاش‌های زیادی کرده‌ایم. امروز رکورد ۱۱۰ درصد ظرفیت تولید را زده‌ایم و الان بالای ۱۰۰ درصد ظرفیت‌مان را در واحد HD تولید انجام می‌دهیم. تامین خوراک خوبی انجام داده‌ایم مسائل آب‌مان را حل کرده‌ایم و امروز با بالای ۱۰۰ درصد ظرفیت کار می‌کنیم. این شرکت واحد SRU یک واحد SRP دارد که این واحدها هم در حال تکمیل است، سیستم کنترل‌شان را عوض می‌کنند که در حال نصب یک سیستم RO هستند و همه کارها را می‌کنیم که در سیستم بگینگ و SPS یک تولید پایدار و ثابتی در ایلام داشته باشیم.

مدیرعامل پترول: پیشرفت پروژه صدف و ارغوان گستر به 94 درصد رسید

بورس24 : رشید قانعی مدیرعامل پترول در رویداد پتروکم طی گفت و گویی با خبرنگار بورس24 درخصوص آخرین وضعیت پروژه های این شرکت صحبت کرد. وی گفت: در همین نمایشگاه ، شرکت پتروشیمی صدف چند رونمایی در رابطه با فعالیت های دانش بنیان انجام داد ، پتروشیمی ایلام و ارغوان گستر همینطور و خوشبختانه هر چقدر جلوتر می‌رود حجم و درصد ساخت داخل از کل تجهیزات بسیار بالاتر می‌رود و امروز فکر می‌کنم بالای ۶۰ درصد تجهیزات ایرانی‌سازی شده است.

مدیرعامل پترول گفت: ما ۶ تا طرح داریم که طرح‌های مهم هستند و تمام تلاش این بود که تا انتهای امسال هم همه این‌ طرح‌ها را افتتاح کنیم شرایط بانکی کشور که شرایط خوبی نیست، یعنی بانک‌ها متاسفانه همراه نیستند در تسهیلات دهی و در تامین مالی و اعتبار.این شرایط باعث شد که یک مقدار در تزریق مالی پروژه‌ها دچار مشکلاتی شویم، ولی در حال حاضر در کل مشکل خیلی خاص و ویژه ای نبوده است.

وی افزود: الان پتروشیمی صدف‌ و ارغوان گستر ایلام بالای ۹۴ درصد پروگرس دارد، امیدواریم تا آخر امسال نصب مکانیکی‌ این دو پروژه‌ به اتمام برسد و از اوایل سال بعد بتوانیم راه‌اندازی آن‌ها را داشته باشیم. پروژه آرمند لردگان هم بالای ۷۰ درصد تقریبا پروگرس دارد، امیدواریم که آن هم در نیمه اول سال بعد راه‌اندازی شود، پتروشیمی نگین سونگون را داریم آن هم همینطور پیشرفت خیلی خوبی دارد و امیدواریم تا نیمه اول سال بعد راه‌اندازی شود. امیدواریم پروژه پترو پرک پویا ر نیمه اول نهایتا اوایل نیمه دوم‌سال بعد به بهره‌برداری برسد.

قانعی گفت: در پتروشیمی ایلام در این دوسال تلاش‌های زیادی کرده‌ایم. امروز رکورد ۱۱۰ درصد ظرفیت تولید را زده‌ایم و الان بالای ۱۰۰ درصد ظرفیت‌مان را در واحد HD تولید انجام می‌دهیم. تامین خوراک خوبی انجام داده‌ایم مسائل آب‌مان را حل کرده‌ایم و امروز با بالای ۱۰۰ درصد ظرفیت کار می‌کنیم. این شرکت واحد SRU یک واحد SRP دارد که این واحدها هم در حال تکمیل است، سیستم کنترل‌شان را عوض می‌کنند که در حال نصب یک سیستم RO هستند و همه کارها را می‌کنیم که در سیستم بگینگ و SPS یک تولید پایدار و ثابتی در ایلام داشته باشیم.

مدیرعامل پترول گفت: صدف یکی از بهترین پروژه‌های کل هلدینگ خلیج فارس است، بالای ۳۰۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری در این پروژه شد، پروژه دچار مشکلات خیلی عدیده‌ای است، عملا می‌توانیم بگوییم این پروژه متوقف بود متاسفانه آن زمان پیمانکار تقریبا از سایت خارج شده بود و دیگر با ما همکاری نمی‌کرد، یک سری از تجهیزات خیلی خاص از خارج از کشور باید تامین می‌شد که قراردادهای آن تعلیق شده بود، قرارداد بود هر کدام‌ از پروژه ها ۵ میلیون دلار یا ۲۰ میلیون دلار باشد ولی واقعا انرژی که همان یک مسئله از ما می‌گرفت در اندازه یک پروژه ۲۰۰ میلیون دلاری بود که همه این‌ها حل شده است و امروز خوشبختانه ما گلوگاه خاصی نداریم. اگر مشکل خاصی پیش نیاید امیدواریم در اوایل سال آینده راه‌اندازی ان‌ها را شروع کنیم.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24