Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

مدیرعامل شرکت تولیدی و صنعتی گوهر فام در گفت و گو با بورس ۲۴ درخصوص وضعیت این شرکت گفت: در گزارش حسابرسی شده ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۲ ، نزدیک به ۷۴ میلیارد تومان سود داریم. در فروش نزدیک به ۶۰۰ میلیارد تومان و پیش بینی می‌شود که تا ۲۹ اسفند ماه با فروش نزدیک به ۹۰۰ میلیارد تومان، این سود را به نزدیک ۱۵۰ میلیارد تومان برسانیم.

سود «شفام» به 150 میلیارد تومان می رسد

بورس24 : مدیرعامل شرکت تولیدی و صنعتی گوهر فام در گفت و گو با بورس24 درخصوص وضعیت این شرکت گفت: در گزارش حسابرسی شده ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۲ ، نزدیک به ۷۴ میلیارد تومان سود داریم. در فروش نزدیک به ۶۰۰ میلیارد تومان و پیش بینی می‌شود که تا ۲۹ اسفند ماه با فروش نزدیک به ۹۰۰ میلیارد تومان، این سود را به نزدیک ۱۵۰ میلیارد تومان برسانیم.

وی افزود: برنامه شرکت تولیدی صنعتی بازرگان در حوزه توسعه در افزایش بازار فعلی در صنایع مختلف خودرویی و غیر خودرویی است که برنامه‌های متنوعی برای تنوع محصولات داریم از طرفی بتوانیم محصولات قبلی را با تناژ بیشتر به فروش برسانیم و همین اینکه در غیر خودرویی‌ها مانند صنایع کشتیرانی هواپیمایی و سایر صنعت کشور حتی صنعت راه‌سازی هم ورود کنیم و به سمت توسعه موارد دانش بنیان مجموعه‌مان هستیم.

او گفت: در حال حاضر محصول پلاستیزول را به صورت دانش بنیان با معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری پیش برده‌ایم از سال ۹۸ وارد جرگه دانش بنیان‌ها شده‌ایم و تقریبا این محصول نزدیک به ۲۰ درصد محصولات تولیدی ما را شامل می‌شود که خوشبختانه معاف از مالیات است و هم تولید این محصول را زیاد کنیم و هم محصولات دانش بنیان‌مان را اضافه کنیم.

مدیرعامل «شفام» افزود: در مورد تجدید ارزیابی ، کارشناس رسمی بررسی کرده ، در ثبت دفتری ما نزدیک به ۲۰ میلیون تومان ارزش دارایی‌های ثبت شده است در صورتی که در تجدید ارزیابی که اتفاق افتاده این عدد حدود ۴۵۰ میلیارد است.

وی گفت: طبق قانونی که ریاست جمهوری دارد محصول دانش بنیان از محل تولید آن محصول هم معافیت مالیاتی وجود دارد. موضوع دیگر در بحث معافیت مالیاتی توسعه مکان تولیدی شرکت بود که در بحث مطالعات است هنوز در ادامه چیزی نبرده‌ایم چون مطالعه انجام می‌دهیم که انشاالله بتوانیم برای طرح آتی‌مان اگر فضای دیگری را برای فضای تولید شرکت در شهرک‌های صنعتی اشتهارد یا کاسپین ایجاد کنیم طبیعتا آن‌ها به مدت ۱۰ سال مشمول معافیت مالیاتی می‌شوند.

او درخصوص زمان عرضه اولیه شفام گفت: با برنامه‌ای که شرکت فرابورس دارد در اولویت‌های اول هستیم به محض اینکه مجوز صادر شود این اتفاق می‌افتد. همکاران فرابورس باید زمان عرضه را اعلام کنند.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24