Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت فولاد مبارکه اصفهان با حضور  ۶۵.۶ درصد سهامداران امروز برگزار شد.

تصویب افزایش سرمایه 35 درصدی «فولاد»

بورس24 : مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت فولاد مبارکه اصفهان با حضور  ۶۵.۶ درصد سهامداران امروز برگزار شد.

این مجمع افزایش سرمایه فولاد مبارکه از ۸۰ همت به ۱۰۸ همت به میزان ۳۵ درصد سرمایه کنونی از محل سود انباشته را تصویب کرد.

کویتی مدیر مالی فولاد مبارکه گفت: در خصوص سرمایه‌گذاری‌ها مراحل کارشناسی در شرف است. در صورت تصویب هیأت مدیره، مجمع افزایش سرمایه برگزار خواهد شد.

وی افزود: در مورد زمین هم بررسی‌های اولیه در حال انجام است. پس از اینکه اعداد و ارقام مشخص شد پس از تایید هیئت مدیره در صورت صرفه و صلاح سهامداران حتما اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیر عامل فولاد در این مجمع گفت: تا به امروز هم از برنامه و هم از تولید سال قبل جلو هستیم، شرایط شرکت شرایط خوبی است و ما امیدواریم این ۱ ماه آینده را هم تا پایان سال بتوانیم با همان قوت ادامه دهیم. اگر جریان گاز ظرف ۱-۲ روز آینده برقرار شود و با وجود گرم‌تر شدن هوا، بتوانیم رکورد سال قبل را هم به لحاظ تولید و هم به لحاظ سودآوری بشکنیم.

وی افزود: افزایش سرمایه از محل سود انباشته که مبلغ آن ۲۸ هزار میلیارد تومان یا ۲۸ همت است معادل ۳۵ درصد می شود. این افزایش سرمایه برای  پروژه احداث خط نورد گرم شماره ۲ که ابر پروژه ما است و جبران مخارج سرمایه انجام شده بابت تکمیل پروژه‌های در جریان ساخت در داخل شرکت محسوب می شود.

مدیرعامل فولاد ادامه داد: مشارکت در افزایش سرمایه شرکت‌های زیر مجموعه و سرمایه‌پذیر، بخشی از آن انجام شده و بخشی هم در حال انجام است. بخش عمده این افزایش سرمایه همچنان مربوط به نورد گرم دو است.

وی گفت: در مورد  نیروگاه سیکل ترکیبی این خبر خوش را هم بدهم که فاز اول آن مهر ماه با دستان ریاست جمهوری افتتاح شد و الان توربین شماره ۲ هم آماده بهره‌برداری است. منتظر هستیم توربین شماره ۲ هم وارد مدار شود و انشاالله ما سال آینده بتوانیم تولید بیشتری داشته باشیم و قطعی برق به تولید مان آسیب جدی نزند.

مدیرعامل فولاد درخصوص پروژه انتقال آب دریای عمان گفت: یکی از مهمترین  پروژه‌ها پروژه انتقال آب دریای عمان است که این پروژه با پیشرفت خوبی هم روبه است و اصفهان در شرایط آب و هوایی  منطقه خشک قرار دارد  و اگر این پروژه با سرعت پیش برود می‌توانیم پیش بینی درستی داشته باشیم.

وی افزود: ما الان برای برق پیش بینی داشته‌ایم برای گاز هم برنامه داریم ولی همه این‌ها را هم پیش بینی کنیم اگر آب نباشد کل تولید و جریان تولید متوقف خواهد شد. آب نباشد تمام بخش‌ها با آسیب جدی و توقف مواجه خواهند بود این پروژه پروژه حیاتی است.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

این مطلب 1 نظر دارد.

  • ابوالقاسم جمشیدیان
    ابوالقاسم جمشیدیان

    حیلی خوب بود تشکر

    2 ماه پیش

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24