Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

در ابتدای این جلسه مدیرعامل شرکت گزارشی از هیئت مدیره را قرائت کرد و بیان داشت: این افزایش سرمایه به جهت اصلاح ساختار مالی شرکت و همچنین برای طرح های توسعه خواهد بود. وی ادامه داد: در کنار این موارد، جلوگیری از خروج وجه نقد و استفاده از معافیت مالیاتی قانون بودجه کشور از دیگر دلایل این افزایش سرمایه است و شرکت در نظر دارد تا آن را اجرایی نماید. وی تاکید کرد: این افزایش سرمایه از مبلغ 2000 میلیارد تومان به مبلغ 2300 میلیارد تومان و از محل سود انباشته شرکت خواهد بود.

سه خبر قابل تامل از مجمع نفت پارس

بورس24 : جلسه مجمع عمومی فوق العاده شرکت نفت پارس با حضور اکثریت سهامداران، اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل، نماینده سازمان بورس و بازرس قانونی برگزار شد.

گزارش توجیهی افزایش سرمایه قرائت شد

در ابتدای این جلسه امید فرهنگی فر مدیرعامل شرکت گزارشی از هیئت مدیره را قرائت کرد و بیان داشت: این افزایش سرمایه به جهت اصلاح ساختار مالی شرکت و همچنین برای طرح های توسعه خواهد بود.

وی ادامه داد: در کنار این موارد، جلوگیری از خروج وجه نقد و استفاده از معافیت مالیاتی قانون بودجه کشور از دیگر دلایل این افزایش سرمایه است و شرکت در نظر دارد تا آن را اجرایی نماید.

وی تاکید کرد: این افزایش سرمایه از مبلغ 2000 میلیارد تومان به مبلغ 2300 میلیارد تومان و از محل سود انباشته شرکت خواهد بود.

در ادامه بازرس قانونی گزارش خود را قرائت کرد و بلامانع بودن افزایش سرمایه را قرائت کرد.

افزایش نرخ در چه مرحله ای است؟

پس از گزارش حسابرس مدیرعامل در پاسخ به سوال سهامداران در مورد نتیجه درخواست افزایش نرخ شرکت گفت: ما برای افزایش نرخ نیاز به ابلاغیه از سمت وزارت صمت داریم و به نظر می رسد این موضوع در وزرات مربوطه نهایی شده است.

وی افزود: به نظر  می رسد تا پایان فروردین ماه مجوز افزایش سرمایه را از سمت این سازمان دریافت کنیم اما در مورد درصد این افزایش هنوز چیزی مشخص نیست.

فاز اول پروژه بهسازی نهایی شده است

وی در مورد پروژه بهسازی شرکت و مراحل آن به سهامداران پاسخ داد: پروژه بهسازی با دو فاز جلو می رود، فاز اول نهایی شده و همچنین برای فاز دوم نیز تجهیزات آماده و در دست ساخت است.

این مقام مسئول در مورد نرخ مالیات نیز به سهامداران پاسخ داد: بودجه سال آینده هنوز نهایی نشده و به همین دلیل نرخ مالیات را ما به اندازه 22.5 درصد در نظر گرفته ایم، البته با توجه به شناوری سهام می تواند بین 22.5 تا 23 درصد نوسان داشته باشد.

در پایان نیز با افزایش سرمایه 15 درصدی از محل سود انباشته موافقت شد و این موضوع به تصویب مجمع عمومی فوق العاده شرکت رسید.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24