Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

رئیس جمهور افزود: سال ۱۴۰۲ سال پر فراز و نشیبی همراه با حوداث مهم بود و هم شیرینی داشت و اتفاقات تلخ، اما...

رئیسی: سال ۱۴۰۳ سال کاهش بیشتر نرخ تورم و افزایش تولید خواهد بود

بورس24آیت الله رئیسی با تبریک سال جدید و تقارن آن با ماه مبارک رمضان از اقدامات دولت در ۳۰ ماه گذشته و انجام ۴۵ سفر استانی خبر داد.

سید ابراهیم رئیسی در سخنرانی به مناسبت آغاز سال نو اظهار داشت: نوروز در ایران با آداب اسلامی مانند صله رحم قرین است بهار امسال با بهار قرآن و روزه داری قرین است لذا بروز محبت ملت ایران شکل ویژه تری دارد در دعای تحویل سال از خداوند تغییر و دگرگونی احسن الحال را می طلبیم.

رئیس جمهور افزود: سال ۱۴۰۲ سال پر فراز و نشیبی همراه با حوداث مهم بود و هم شیرینی داشت و اتفاقات تلخ، اما برآیند اتفاقات سال رشد ایران در همه بخش ها بود رهبر انقلاب سال ۱۴۰۲ را رشد تولید و مهار تورم نامگذار کردند و تلاش دولت برای تحقق آن متمرکز شد.

 قدم به قدم رو به جلو/ رشد اقتصادی سالِ ١٤٠٢، حداقل ٦ درصد است

آیت الله رییسی گفت: سه سال متوالی است که کشور، رشدهای بالای ۴ درصد را تجربه می‌کند و این در حالی است که میانگین رشد اقتصادی در دهه ۹۰ کم‌تر از یک درصد بوده است.برخی مدعی بودند که تورمِ ٣ رقمی در راه است، اما آمار نشان می‌دهد که تورم نقطه به نقطه، از حدود ٥٥درصد به  ٣٥درصد رسیده و تورمِ کل، چیزی حدود ٤٠ درصد خواهد بود.

پایان عقب‌ماندگی‌ها در حوزه مسکن/ بیش از دو میلیون و ٤٠٠ هزار مسکن در کشور، در حال ساخت است

وی با بیان اینکه در مسئله مسکن، هم «عقب ماندگی در ساخت» وجود داشت هم «بلاتکلیفی»، تصریح‌کرد: بعد از رفت و آمد چند دولت، هنوز ٢٤٠ هزار واحدِ مسکنِ مهر را تحویل نداده بودند که این موضوع برای دولت تعهد ایجاد کرد. امروز بیش از دو میلیون و ٤٠٠ هزار مسکن در کشور، در حال ساخت است و نیمی از مسکن‌های مهر هم به مردم تحویل شد و نیم دیگر هم در دست اقدام است.

 دولت مردمی، از مردم، کنار مردم و در میان مردم است

رئیس‌جمهور با بیان‌اینکه دولت ما افتخار دارد که به نام «دولت مردمی» شناخته می‌شود و در کنار مردم است،  گفت: در دولت سیزدهم، ۴۵ سفر استانی انجام شده؛ اولویت این سفرها،‌ توجه به مطالباتِ مردم و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و مهم است. 

منبع خبر: ایرنا

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24