Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

از هر زاویه‌ای که نگاه می‌کنیم، دست بازار برای حرکت رو به جلو پُر است. از قرار گرفتن قیمت‌ها در سطوح جذاب تکنیکی و بنیادی گرفته تا اثرات رشد دلار و احتمال تجدیدنظر دولت در برخی از سیاست‌ها. فقط کافی است کمی از میزان مداخلات دولتی کاسته شده و سیاستگذار در برخی از تصمیمات خود تجدیدنظر کند. آنوقت است که بخشی از نقدینگی سرگردان جامعه در مسیر بازار قرار خواهد گرفت.

پیش‌بینی وضعیت بورس 6 فروردین 1403

1) پیش‌بینی بازار ...

بورس24 : در شرایطی به مصاف معاملات دومین روز کاری از بهار 1403 می‌رویم که بازار دیروز متعادل و با تقاضای نسبتا خوبی آغاز کرد. در میانه‌های راه کمی پرعرضه شد اما در یک ساعت آخر باری دیگر شاهد میدان‌داری خریداران بودیم. در نتیجه معاملات یکشنبه، شاخص کل با رشد فوق‌العاده 41 هزار واحدی از مقاومت کلیدی دو میلیون و 210 هزار واحدی عبور کرد و در ارتفاع دو میلیون و 236 هزار واحدی ایستاد. ارزش معاملات با وجود قرار گرفتن در روزهای نیمه‌تعطیل نوروزی با رشد 13 درصدی به 4.6 همت رسید که عدد خوبی است و رقمی بالغ بر 420 میلیارد تومان وارد چرخه بازار شد.

به نظر کار برای شروع، خوب و حتی بهتر از انتظار بوده است. بازارِ سال گذشته هم تقریبا با همین چهره آغاز کرد و در یک ماه نخست حرکت خوبی داشت. لذا باید امیدوار بود فضا برای ادامه رشد هموار باشد. به‌خصوص که قیمت‌ها هنوز هم در سطوح حداقلی است و حالا با ورود به سال جدید، بازار دو پتانسیل گزارش‌های 12 ماهه و تقسیم سود مجامع را در دل خود دارد. به‌نظر تحولات کدال و عملکرد تولید و فروش شرکت‌ها در اسفند را به دقت باید دنبال کرد. این گزارش‌ها، کلید صورت‌های مالی 12 ماهه خواهند بود.

در بازار ارز هنوز نرخ جدید بصورت رسمی روشن نشده است اما شواهد و قرائن نشان می‌دهد که دلار پس از پولبک به سقف تاریخی، در حال ورود به مرحله‌ و فضای جدیدی است. به‌ نظر بانک مرکزی از همین امروز باید به‌ فکر اصلاح سریعتر نرخ نیما باشد. اتفاقی که به سود بازار خواهد بود. در گزارش روز گذشته هم به این نکته اشاره شد که بازار در این 3 ماه می‌تواند با اخبار تاثیرگذاری در مسیر رشد قرار بگیرد. از رشد دلار نیمایی گرفته تا اصلاح فرمول پالایشی‌ها، تعیین تکلیف نرخ تسعیر بانکها، تغییر و تحولات گروه خودرویی و تجدید ارزیابی از مهم‌ترین اتفاقاتی هستند که به بازار خط می‌دهند و می‌توانند در تقویت روحیه معامله‌گران موثر باشند.

در واقع از هر زاویه‌ای که نگاه می‌کنیم، دست بازار برای حرکت رو به جلو پُر است. از قرار گرفتن قیمت‌ها در سطوح جذاب تکنیکی و بنیادی گرفته تا اثرات رشد دلار و احتمال تجدیدنظر دولت در برخی از سیاست‌ها. فقط کافی است کمی از میزان مداخلات دولتی کاسته شده و سیاستگذار در برخی از تصمیمات خود تجدیدنظر کند. آنوقت است که بخشی از نقدینگی سرگردان جامعه در مسیر بازار قرار خواهد گرفت. البته باز هم تاکید می‌کنیم که ...

مشاهده کامل پیش‌بینی بازار امروز ...

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24