Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

بورس 24 : در روزهای گذشته واگذاری پرسپولیس و استقلال در فضای مجازی خبرساز شده ، این در حالی است که شنیده شده قرار است بانک ملت بلوک پرسپولیس را خریداری کند و از طرفی برای استقلال نیز ورود مشتری‌های خوبی همچون بانک تجارت ، هلدینگ خلیج فارس و شستا به گوش می‌رسد.هر چند برخی می گویند این واگذاری ها دستوری است...

سرخابی ها بدون خواستگار ماندند ؛ آیا داماد اجباری برایشان پیدا می کنند؟

بورس24 : در روزهای گذشته واگذاری پرسپولیس و استقلال در فضای مجازی خبرساز شده ، این در حالی است که شنیده شده قرار است بانک ملت بلوک پرسپولیس را خریداری کند و از طرفی برای استقلال نیز ورود مشتری‌های خوبی همچون بانک تجارت ، هلدینگ خلیج فارس و شستا به گوش می‌رسد.هر چند برخی می گویند این واگذاری ها دستوری است.

ولی الله جعفری مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص اطلاعیه عرضه سهام استقلال و پرسپولیس و درخواست شفاف سازی از بانک ملت در خصوص برنامه خرید بلوک پرسپولیس به خبرنگار بورس24 گفت:  شایعات زیادی در فضای مجازی در خصوص خرید بلوک استقلال و پرسپولیس به گوش می‌رسد و ما هم همه این موارد را رصد کرده‌ایم. ولی هنوز موضوع قطعی وجود ندارد.

وی افزود : گمانه زنی‌هایی در خصوص خرید سهام باشگاه استقلال توسط هلدینگ خلیج فارس ، شستا و یا بانک تجارت به گوش می‌رسد که تا زمانی که معامله قطعی نشود و به صورت رسمی اعلام نشود نمی‌توان چیزی را مطرح کرد.

در ادامه سمانه رشیدیان معاون سرمایه‌گذاری هلدینگ خلیج فارس به عنوان یکی از خریداران احتمالی بلوک استقلال به خبرنگار بورس24 گفت : تا این لحظه با بخش سرمایه‌گذاری در خصوص خرید استقلال صحبتی به میان نیامده و این موارد را خودمان هم در فضای مجازی رویت کرده ایم ، اگر موضوعی باشد که قطعیت داشته باشد حتماً از طریق سامانه کدال اطلاع رسانی خواهیم کرد.

در این حال علی دولتشاهی، مشاور اقتصادی باشگاه استقلال در گفت و گو با بورس24 مدعی شد: اگر بانک تجارت یا هلدینگ خلیج فارس یا هر شرکت دیگری خریدار باشگاه باشد ما استقبال می کنیم و به نظر ما این باشگاه  آتیه و سودآوری خوبی خواهد داشت.

اما بررسی های خبرنگار بورس24 نشان می دهد : تا لحظه نگارش این پست نه ضمانت نامه ای برای خرید پرسپولیس ارائه شده و نه حصه نقدی معامله پرداخت شده است.بنابراین انجام معامله طبق مقررات فرابورس در روز شنبه 11 فروردین ماه منتفی است مگر این که اراده ای فراتر از مقررات وجود داشته باشد.

زمان عرضه سهام باشگاه استقلال نیز 26 فروردین ماه است.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24