Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

با فرا رسیدن سال جدید و عید نوروز، مدیران ارشد بانک ایران زمین به همراه مدیران امور شعب و امور روابط عمومی این بانک از شعب شهر تهران بازدید کردند...

دیدار نوروزی مدیران بانک ایران زمین از شعب پایتخت

بورس24🔸با فرا رسیدن سال جدید و عید نوروز، مدیران ارشد بانک ایران زمین به همراه مدیران امور شعب و امور روابط عمومی این بانک از شعب شهر تهران بازدید کردند. 

🔹عبدالمجید پورسعید هدف از این دیدار را تجدید میثاق و پیمانی دوباره با همکاران شعب بیان کرد و گفت: کارکنان شاغل در شعب با همت و درایت محیط اطراف شعب را بررسی کرده و با معرفی دقیق خدمات به کسبه و سازمان های محل، آنها را ترغیب به افتتاح حساب و دریافت سرویس های بانک می کنند.

🔹رئیس هیأت سرپرستی بانک ایران زمین همبستگی میان همکاران ستاد و شعب را عامل اصلی موفقیت بانک ایران زمین بیان کرد و افزود: انجام کار تیمی و مشارکت در امور بین تمامی واحد های بانک، بی شک باعث تسریع در ارائه خدمات به مشتریان و رضایت آنان خواهد شد.

🔹قدرت اله عبداللهی عضو هیأت سرپرستی بانک ایران زمین در دیدار با کارکنان شعب تلاش و استمرار در یادگیری و آموزش مفاهیم بانکی را از اولویت های مدیریت ارشد بانک در سال جدید بیان کرد و گفت: مدیران ادارات مرکزی، روسا و معاونین شعب باید با آخرین مطالب و مفاهیم بانکی آشنا بوده تا بتوانند آن را به همکاران زیر مجموعه خود آموزش و آگاهی همکاران را افزایش دهند.

🔹در این دیدار ضمن بررسی عملکرد شعب، راهکارهای مناسب در جهت ارائه خدمات مطلوب از سوی مدیریت ارشد بانک به همکاران داده شد.

منبع خبر: روابط عمومی

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24