Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

اگرچه بسیاری از معامله‌گران هنوز هم نسبت به فضای بازار و روند شکل‌گرفته مردد هستند و معتقدند صرف حرکت شاخص و شکست مقاومت 2.2 میلیون واحد نمی‌توان به آغاز روند صعودی امیدوار بود اما وقتی به فضای تکنیکی در سهام کلیدی و لیدر بازار نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که اتفاقا این بار در بسیاری از سهم‌ها، الگوهای مناسبی شکل ‌گرفته که نشان می‌دهد بازار می‌تواند نقاط بالاتری را ببیند.

پیش‌بینی وضعیت بورس 11 فروردین 1403

1) پیش‌بینی بازار ...

بورس24 : در شرایطی به‌مصاف معاملات نخستین روز کاری هفته و یک بین‌التعطیلین دیگر می‌رویم که بازار چهارشنبه شرایط بدی نداشت. با وجود فشار عرضه بد آغاز نکرد و ساعت نخست معاملات را متعادل پشت‌سر گذاشت. از ساعت دوم اما با روشن شدن ضعف طرف عرضه، به مرور سمت تقاضا سر و شکل بهتری گرفت و در همین راستا شاخص کل موفق شد به کمک بازگشت ذوب به تابلوی معاملات و همچنین شاخص‌سازی نماد فارس، با رشد حدود 12 هزار واحدی تا ارتفاع دو میلیون و 261 هزار واحدی پیشروی کند. ارزش معاملات با افت 4 درصدی به 4.3 همت رسید و رقمی بالغ بر 160 میلیارد تومان وارد چرخه بازار شد. البته طبیعی است که در روزهای نیمه‌تعطیل جنب و جوش بازار کمتر باشد، اما به‌طور کلی آن فاز خوش‌بینی که روز نخست ایجاد شده بود، فروکش کرده و برخی نگران افت حجم معاملات هستند.

در گزارش روزهای اخیر هم به این نکته اشاره شد که بازار فضای مناسبی برای شکل‌گیری روند صعودی دارد اما برای این روند نیاز به خوراک خبری دارد. تجربه نشان داده بازار در عین ارزندگی بدون اخبار، انرژی لازم را برای بیدار کردن جریان پول و همراه کردن با خود را ندارد و از همین روی تأکید می‌کنیم اگر رفتار غیرمنطقی از دولت سر بزند، بازار هم واکنش جالبی نشان نخواهد داد. البته ته دلمان کمی قرص است که این بار فضا می‌تواند متفاوت پیش برود و با گذر از موج دوم تعطیلات، تحرکات در بازار به کمک برخی اخبار به ویژه در حوزه دلار نیمایی سر و شکل بهتری خواهد گرفت.

اما در گزارش امروز قصد داریم کمی درخصوص فضای تکنیکی بازار صحبت کنیم. اگرچه بسیاری از معامله‌گران هنوز هم نسبت به فضای بازار و روند شکل‌گرفته مردد هستند و معتقدند صرف حرکت شاخص و شکست مقاومت 2.2 میلیون واحد نمی‌توان به آغاز روند صعودی امیدوار بود اما وقتی به فضای تکنیکی در سهام کلیدی و لیدر بازار نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که اتفاقا این بار در بسیاری از سهم‌ها، الگوهای مناسبی شکل ‌گرفته که نشان می‌دهد بازار می‌تواند نقاط بالاتری را ببیند. به عنوان مثال نماد خودرو در روزهای پایانی سال گذشته موفق به عبور از خط گردن الگوی سر و شانه معکوس گردید.

طبیعی است که نمی‌توان به روند تکنیکی این نماد پرحاشیه تکیه زد. اما هر چه جلوتر رفتیم، اتفاقات تکنیکی سر و شکل جالب‌تری گرفت. در گروه پالایشی، شپنا سقف زد. در گروه ...

مشاهده کامل پیش‌بینی بازار امروز ...

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24