Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

شرکت نواندیشان دنیای اقتصاد در سال ١٤٠٢ در ازای یک درصد سهام شیپور مبلغ ۱۰ میلیارد تومان روی آن سرمایه گذاری کرده است. بر این اساس شیپور هزار میلیارد تومان ارزش گذاری شده است...

در فضای کسب و کار استارت آپ ها چه خبر است؟ «شیپور» یک همت ارزشگذاری شد!

بورس24 : هفته گذشته برای استارت آپ ها پرخبر بود.

دیجی کالا اعلام کرد : ربات دلیوری این شرکت فاز اول تست های خود را با موفقیت پشت سر گذاشته است. قرار است از این ربات برای تحویل بسته ها در محوطه هایی مانند ،شهرک ها دانشگاه ها و سازمان ها استفاده شود این ربات قابلیت حمل بار تا ١٥ کیلوگرم را دارد و حداکثر سرعت آن به ۱۲ کیلومتر بر ساعت می رسد.

دیوار اعلام کرد : کاربران آن در سال گذشته دستگاه آب هویج گیری را بیش از همه عبارات مرتبط با هویج جستجو کرده اند، حتی بیشتر از خود هویج اهالی آذربایجان شرقی، نسبت به جمعیتشان از نظر انتشار آگهی های مرتبط با هویج در رتبه اول و از نظر جستجو برای هویج و متعلقاتش در رتبه دوم قرار دارند. دیوار این آمار را به مناسبت روز جهانی هویج (٤ آوریل) منتشر کرد.

شرکت نواندیشان دنیای اقتصاد در سال ١٤٠٢ در ازای یک درصد سهام شیپور مبلغ ۱۰ میلیارد تومان روی آن سرمایه گذاری کرده است. بر این اساس شیپور هزار میلیارد تومان ارزش گذاری شده است.

اسنپ اعلام کرد : شانزدهمین طرح نیکوکاری اسنپ کلاب آن به تجهیز کتابخانه های مدارس مناطق کم برخوردار اختصاص یافته است. این طرح با همکاری خیریه «مهرگیتی» اجرا می شود و اولین طرح مسوولیت اجتماعی اسنپ در ۱۴۰۳ است.

گزارش عملکرد منتشر شده ی تپسی در کدال بیانگر این است که این شرکت در اسفند ماه ۱۴۰۲ بیش از ۱۰۹ میلیارد تومان درآمد داشته و رکورد درآمد ماهانه خود را شکسته است. درآمد کسب شده در اسفند ۱۴۰۲ نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل، ۳۸ درصد رشد داشته است.

دوشنبه خبر رسید که اسنپ در دادگاه کیفری از محکومیت به اتهام انجام اقدام غیر رقابتی علیه تپسی تبرئه شده است. تپسی نیز اعلام کرد اسنپ در دادگاه تبرئه شده اما رای شورای رقابت کماکان پابرجاست. شکایت تپسی مربوط به فروردین ١٤٠٢ است و تپسی می گوید اسنپ با استفاده از هزار سیم کارت و ساخت حساب های جعلی در تپسی به اطلاعات حدود ١٤ هزار راننده تپسی دسترسی پیدا کرده است.

سه شنبه علی اکبر عرب عامری مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران اعلام کرد : در سال ١٤٠٣ تاکسی های اینترنتی اسنپ و تپسی سهمیه سوخت دریافت نخواهند کرد و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در این باره مجری بوده و تصمیم گیر نیست. با این حال جعفر سالاری نسب مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: از مهر ماه سال پیش هیچ سهمیه سوختی برای تاکسی های اینترنتی تخصیص نیافته و این مساله موضوع جدیدی نیست.

دیجی پی با انتشار گزارش سالانه ۲۰۲۳ خود که داده های آن مربوط به بازه ی دی ماه ١٤٠١ تا دی ماه ١٤٠٢ است، اعلام کرد : در این زمان ٦ و نیم همت وام خرد به کاربرانش اختصاص داده و بیش از ۲۰۰ هزار کاربر از این پلتفرم وام خرد دریافت کرده اند. میزان وام ارایه شده ی دیجی پی نسبت به سال گذشته ۲۰۰ درصد رشد داشته است محبوبترین کالای خریداری شده با وام دیجی پی برای کاربران، گوشی موبایل آیفون ۱۳ بوده است.

محمد حسن شانه ساززاده رییس هیات مدیره شاتل اعلام کرد این اپراتور ابتدای امسال ۶۰ درصد از سهام صبانت را خریداری کرده است. کاهش هزینه ها افزایش توانمندی در بازار و افزایش ضریب نفوذ از اهداف شاتل برای خرید صبانت بوده است. صبانت هم اکنون حدود 1.5 میلیون پوشش فیبرنوری ایجاد کرده است.

ابرآروان اعلام کرد : از تحریم های اتحادیه اروپا که آبان ماه ۱٤۰۱ علیه این شرکت وضع شده بود، خارج شده است. آروان اعلام کرد : در پی شکایت و ارایه مستندات فنی و حقوقی به دیوان دادگستری اروپا از تحریم های اتحادیه اروپا خارج شده است. این شرکت اعلام کرد که به اقدامات حقوقی خود در مراجع بین المللی ادامه خواهد داد. دوشنبه انجمن تجارت الکترونیک تهران با انتشار بیانیه ای اعلام کرد خروج «ابرآروان» از تحریم های اتحادیه اروپا برای اکوسیستم استارتاپی ایران امیدوارکننده است.

پلتفرم تبلیغات دیجیتال تپسل اعلام کرد که بدون اطلاع قبلی ساعت ۲۰:۴۰ جمعه ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ فیلتر شده است. این شرکت اعلام کرد پس از هشت ساعت رفع فیلتر شده است با این حال نه علت فیلترینگ را می داند و نه دلیل رفع آن را. تپسل تصریح کرد روزانه 1.5میلیارد ایمپرشن تبلیغاتی در پلتفرم های ناشرین نمایش می دهد.

مجوز صندوق سرمایه گذاری خطر پذیر شرکتی فولاد مبارکه با سرمایه ۱۰ هزار میلیارد ریال صادر شد. براساس مصوبه ای که ۲۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری ابلاغ شد پس از بازدید و تایید ناظران کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری مجوز این صندوق به تصویب رسید.

پردیس سینمایی کوروش که در مجتمع تجاری کوروش قرار دارد و خود را پرفروشترین و بزرگترین پردیس سینمایی ایران معرفی کرده است، اعلام کرد:فروش بلیت خود از طریق پلتفرم سینماتیکت را از ابتدای ١٤٠٣ متوقف کرده است. این مجموعه قطع همکاری خود را به علت عدم تفاهم با سیاست گذاری های غیر کارشناسانه و جانبدارانه سینماتیکت عنوان کرد. گفتنی است سینماتیکت در مالکیت گروه صبا ایده آپارات و فیلیموقرار دارد.

دیوان عدالت اداری رای داد که اختصاص ۱۵۰۰ میلیارد تومان به صندوق های پژوهش و فناوری که به تصویب هیات دولت رسیده بود، خلاف قانون است. این مبلغ بخشی از اعتباری است که باید صندوق نوآوری و شکوفایی در اختیار شرکت های دانش بنیان قرار می داد.

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه هیات دولت اعلام کرد:براساس قانون جهش تولید دانش بنیان، سازمانی در حوزه سرمایه گذاری فناوری در پارک علم و فناوری پردیس تشکیل خواهد شد. به گفته او این سازمان می تواند در حوزه های مالی، سرمایه گذاری مشارکت های اقتصادی به منظور تامین مالی افزایش میزان دامنه تاثیرگذاری فعالیت های خود پارک و شرکت های پارک فعالیت های اقتصادی مختلف را تحت یک شرکت مستقل مدیریت کند و توسعه دهد.

وزیر ارتباطات اعلام کرد : با افزایش نرخ تعرفه اپراتورها تعهد از آن ها گرفته شده که تا خرداد سال ۱۴۰۳، ۳۰ درصد و تا پایان سال، ۵۰ درصد به سرعت اینترنت اضافه شود. دوشنبه عیسی زارع پور از نهایی شدن آیین نامه حمل و عرضه دارو از طریق سکوهای اینترنتی خبر داد و گفت : به زودی اجرای آزمایشی آغاز می شود.

منبع خبر: پایگاه خبری شاخص بورس

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24