Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

رئیس هیات عامل صندوق تثبیت بازار سرمایه: بخشی از نقدینگی را به سهام شرکت‌های بزرگ و بخشی را به سهام شرکت‌های کوچک تخصیص می‌دهیم و رسالت‌مان این است که از بازار سهام حمایت کنیم.

صندوق تثبیت بازار سرمایه فقط از شاخص سازها حمایت نمی کند

بورس24 : ابوالفضل شریفیان، رئیس هیات عامل صندوق تثبیت بازار سرمایه در خصوص واریز ۱ همت صندوق توسعه ملی به صندوق تثبیت بازار سرمایه به خبرنگار بورس24 گفت: واقعیت بحث این است که رسالت صندوق تثبیت طبق اساسنامه‌ و طبق ماده ۲۸ قانون رفع موانع تولید این است که ضربه‌گیر مخاطرات سامانه‌ای در بازار سرمایه باشد و همیشه باید بخشی از سرمایه‌گذاری‌های‌مان در قالب مختلف سپرده بانکی و فیکس اینکام‌ها باشد. به طوری که آماده برای تزریق به بازار سرمایه باشد .

وی گفت: از طرفی یکی از مهمترین ذینفعان ما در صندوق تثبیت، صندوق توسعه ملی است که در چارچوب قانون مکلف است منابع را به صندوق تثبیت بپردازد که صرف امورات اساسنامه شود. در هفته‌ای که به سر می‌بریم با توجه به نسبت نقدینگی که داشته‌ایم توانسته‌ایم کمی از آن جریانات را حل و فصل کنیم که در روزهای آتی تب و تاب بازار از بین برود و به سمت روزهای بهتر حرکت کنیم.

شریفیان گفت: در خصوص ۱همت هم، یک بخشی از آن واریز شده است و بخشی هم از آن امروز واریز می شود که برای حمایت از بازار آماده نگه می‌داریم تا بتوانیم در راستای آیین نامه و دستورالعملی که داریم بخشی را صرف خرید سهام کنیم .

وی افزود: حسب روال‌های گذشته همیشه مبلغی را به صورت استند بای یا نقد با تبدیل به صندوق‌های سرمایه‌گذاری بانکی نگه می داریم تا در مواقع لازم بتوانیم از آن استفاده و از بازار حمایت کنیم.

وی گفت: با توجه به میزان نقدینگی حدود ۸ صندوق خریداری شده و در چارچوب آیین نامه و دستورالعملی که مصوب هیئت امنا است، بخشی از نقدینگی را به سهام شرکت‌های بزرگ و بخشی را به سهام شرکت‌های کوچک تخصیص می‌دهیم و رسالت‌مان این است که از بازار سهام حمایت کنیم.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24