Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

این واگذاری ها از نقطه نظر اغلب سهامداران خیانت در حق آن هاست و اگر مجمعی برای آن برگزار شود خواهید دید که بیشتر سهامداران حقیقی و مستقل با این موضوع مخالفت خواهند کرد.

باشگاه استقلال با ذوق فراوان برنامه واگذاری سهم به «فارس» را تایید کرد!

بورس24 : روز گذشته خبر آمد که باشگاه پرسپولیس به کنسرسیومی از چهار بانک و استقلال نیز به هلدینگ خلیج فارس واگذار خواهند شد.

بر اساس این اخبار غیر رسمی ، قرار است 40 درصد از سهام پرسپولیس به بانک شهر و سه سهم پانزده درصدی (در مجموع 45 درصد) میان بانک های ملت صادرات و تجارت تقسیم شود.استقلال نیز به هلدینگ خلیج فارس واگذار خواهد شد که این هلدینگ باید 2 هزار میلیارد تومان به دولت بپردازد.

در واقع قرار است مبالغ قابل توجهی از جیب صاحبان سهام عدالت که مالک اصلی هلدینگ خلیج فارس هستند به جیب باشگاه استقلال برود و از جیب سپرده گذار و سهامداران این 4 بانک حساب پرسپولیس شارژ شود!

نکته دیگر آن که بانک ها بدون آن که مدیریتی در این باشگاه ها داشته باشند در حال خرید سهام سرخابی ها به دو برابر قیمت تابلو هستند ، باشگاه هایی که حتی هواداران میلیونی آن ها حاضر نیستند سهام باشگاه های خود را بخرند ،سهم هایی که ارزش آن ها نسبت به اسفند 1400 یعنی زمان عرضه اولیه نصف شده!

این واگذاری ها از نقطه نظر اغلب سهامداران خیانت در حق آن هاست و اگر مجمعی برای آن برگزار شود خواهید دید که بیشتر سهامداران حقیقی و مستقل با این موضوع مخالفت خواهند کرد.

سوال دیگر آن که در واگذاری پرسپولیس و استقلال،سازمان بورس و اوراق بهادار وظیفه صیانت از حقوق سهامدار خرد را انجام می دهد؟

آیا سهامداران بانک ها و هلدینگ خلیج فارس (صاحبان سهام عدالت) رضایت دارند؟ و آیا اساسا" مجمعی برای این تصمیم گیری مهم برگزار می شود؟

بانک به سپرده گذار ۳۰ درصد سود می دهد که پول سپرده گذار را صرف خرید شرکت زیان ده کند؟

وزارت نفت پیش از این از تیم داری سر باز زده بود، حالا چگونه برای استقلال سیاست تغییر کرد؟

حالا پس از این اخبار غیر رسمی یک مقام مسئول در باشگاه استقلال با خوشحالی خبر برنامه خرید سهام توسط «فارس» را تایئد می کند!

علی دولتشاهی ، مشاور اقتصادی استقلال در خصوص خبر واگذاری استقلال و احتمال خرید این شرکت توسط هلدینگ خلیج فارس به خبرنگار بورس24 گفت: اگر بخواهد استقلال واگذار شود بهترین گزینه برای خرید هلدینگ خلیج فارس است به دلیل این که باتوجه به مدیریت  دکتر علی عسگری  به عنوان  یک مدیر تحول گرا و حضور مهندس شهریاری در مجموعه خلیج‌فارس باشگاه استقلال به سود دهی خواهد رسید .

وی گفت:  باتوجه به سوابق فوتبالی و اقتصادی مهندس شهرسازی  بهترین اتفاق برای استقلال رقم خواهد خورد ، مهندس شهریاری، مدیرعامل اسبق باشگاه صباباتری تهران با سابقه قهرمانی در بسکتبال باشگاههای آسیا، قهرمانی در جام حذفی فوتبال ایران، قهرمانی در سوپرجام فوتبال باشگاههای ایران با سابقه عضویت در هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران و قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران و همچنین معاونت مالی و سرمایه انسانی  سازمان صدا و سیما است.

وی در خصوص اینکه در این باره مذاکراتی انجام شده است، گفت: در سطح دولت مذاکراتی انجام شده است.

دولتشاهی افزود : در صورتی که مالک جدید برای ظرفیت هوادری و زیرساخت‌های اقتصادی باشگاه استقلال متمرکز شود قطعا در کوتاه مدت شرکت(باشگاه) فرهنگی ورزشی استقلال به سود خواهد رسید و این یک سرمایه‌گزاری موفقیت‌آمیز برای مالک جدید خواهد بود.

وی افزود:  ظریفت دارائی‌های مادی و معنوی استقلال به قدری می‌باشد که با درایت مدیریتی دکتر علی‌عسگری و مهندس شهریاری به شود دهی بالایی نائل شود.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24