Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

حدود هزار نفر از فعالان بازار سرمایه، نامه کانون نهادهای سرمایه گذاری به رئیس مجلس شورای اسلامی را امضا کردند.

اسامی امضاکنندگان نامه کانون نهادهای سرمایه گذاری به رئیس مجلس

بورس24 : حدود هزار نفر از فعالان بازار سرمایه، نامه کانون نهادهای سرمایه گذاری به رئیس مجلس شورای اسلامی را امضا کردند.این نامه با اسامی امضا کنندگان برای دفتر رئیس مجلس ارسال شده است.

قانون بودجه 1403 در آخرین روزهای سال گذشته در بند س تبصره 6 چالش جدیدی را به بازار سرمایه و شرکت های بورسی و فرابورسی تحمیل کرده است.

در این بند سقف 500 میلیارد تومانی به عنوان سقف معافیت مالیاتی شرکت های بورسی و صندوق های سرمایه گذاری در نظر گرفته شده است.

یعنی شرکت های پذیرفته شده در بورس که ۱۰ درصد معافیت مالیاتی داشتند و ۲۲.۵ درصد مالیات عملکرد می پرداختند حالا با سنگ بزرگی به نام سقف معافیت مالیاتی مواجه می شوند. مثال شرکتی با ۱۰۰ همت سود ۲.۵ همت سپر مالیاتی داشت حالا فقط می تواند ۵۰۰ میلیارد تومان از معافیت مالیاتی حضور در بورس بهره مند شود! این در حالی است که وزیر اقتصاد گفته بود مالیات تولید کاهش بی سابقه داشته است.!

کانون نهادهای سرمایه گذاری که 600 نهاد مالی را نمایندگی می کند ، در نامه ای سرگشاده خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی خواستار تغییراتی در این بند قانونی از بودجه شد.

به همین دلیل، امروز رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار و اعضای هیأت مدیره این سازمان  ، مدیران برخی از تامین سرمایه ها ، گروه های خدمات مالی، سرمایه گذاری امید، فولاد مبارکه و دبیر کل کانون نهاد های مالی با رئیس مجلس جلسه ای برگزار کردند.

در جمع بندی جلسه، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس عنوان کرد که امسال بودجه دو بخشی شده  و احکام بخش اول تصویب و در مرحله تفسیر و تعدیل جداول هستند و ما باید نگاه یکپارچه در سیاست گذاری داشته باشیم و نگاه جزیره ای به توسعه کشور لطمه می زند.

وی پیشنهاد کرد : در کمیسیون بودجه این موضوع در چند سناریو  جمع بندی شود و فعالان بازار باید از کانال دولت و مجلس این موضوع را پیگیری کنند که بتوان این موضوع را به نتیجه رساند و شاید تعدیل کرد.

متن کامل نامه کانون نهادهای سرمایه گذاری و اسامی افرادی که این نامه را امضا کرده اند به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر قالیباف

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

احتراما همانگونه که مستحضرید مطابق ابلاغ بخش اول قانون بودجه سال ۱۴۰۳ در بند س تبصره ۶ ماده واحده این قانون، مجموع معافیت‌ها، نرخ صفر مالیاتی، کاهش نرخ مالیاتی و سایر مشوق‌های مالیاتی اشخاص حقیقی و حقوقی از محل مجموع درآمدهای حاصل شده برای عملکرد سال ۱۴۰۳ کلیه مودیان به استثنای معافیت‌های دارای سقف زمانی مشخص و موارد مندرج در ماده (۱۳۹) قانون مالیات‌های مستقیم و قانون جهش تولید دانش بنیان برای اشخاص حقوقی تا پنج هزار میلیارد ریال (5.000.000.000.000) و اشخاص حقیقی تا پانصد میلیارد ریال (500.000.000.000) قابل اعمال است.

در خصوص اجرای این ماده، با توجه به اینکه در بخش دوم بودجه هنوز فرصت جبران آن وجود دارد، مواردی به شرح ذیل را به استحضار می‌رساند:

صندوق‌های سرمایه‌گذاری موضوع بند (ه) ماده (۱) قانون توسعه ابزارها و نهادهای مالی جدید از سال ۱۳۸۷ فعالیت خود را در بازار سرمایه آغاز نموده‌اند. این صندوق‌ها به عنوان مهم‌ترین ابزار سرمایه‌گذاری غیر مستقیم طی سالیان فعالیت خود به شدت مورد پذیرش سرمایه‌گذاران قرار گرفته‌اند (در حال حاضر میلیون‌ها نفر دارنده واحدهای سرمایه‌گذاری این صندوق‌ها هستند) و علاوه بر این منجر به حرفه‌ای و کارا شدن بازار سرمایه شده و اثرات تصمیمات هیجانی در بازار سرمایه را به شدت کاهش داده‌اند. همچنین با توجه به عملکرد قابل قبول این ابزار در طی سالیان گذشته، ارزش دارایی صندوق‌های مذکور در ابتدای سال ۱۴۰۳ بالغ بر 9،170 هزار میلیارد ریال (معادل ۱۱ درصد نقدینگی کل کشور) شده‌است.

در حال حاضر بیش از 40 درصد از اوراق بهادار با درآمد ثابت منتشر شده توسط دولت (تامین مالی دولت در سال ۱۴۰۲ توسط صندوق‌ها حدود ۳۱۳ هزار میلیارد تومان بوده است.) و بیش از ۸۰ درصد اوراق بهادار با درآمد ثابت بلند مدتی که بخش خصوصی منتشر می‌نماید، توسط صندوق‌‌های سرمایه‌گذاری خریداری شده‌است که نقش مهم و تاثیرگذار این صندوق‌ها در تامین مالی اقتصاد کشور را نشان می‌دهد.

همچنین مطابق تصریح تبصره ۱ ماده ۱۴۳ مکرر قانون مالیات‌های مستقیم که طی ماده ۷ قانون توسعه ابزارها و نهادهای مالی جدید به منظور تسهیل اجرای سیاست‌های کلی اصل چهل و چهارم قانون اساسی، به قانون مالیات‌های مستقیم الحاق شده است؛

«تمامی درآمدهای صندوق‌های سرمایه‌گذاری در چارچوب این قانون و تمامی درآمدهای حاصل از سرمایه‌گذاری در اوراق بهادار موضوع بند (۲۴) ماده (۱) قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی مصوب ۱۳۸۴ و درآمدهای حاصل از نقل و انتقال این اوراق و یا درآمدهای حاصل از صدور و ابطال آن‌ها از پرداخت مالیات بر درآمد و مالیات بر ارزش افزوده موضوع قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب ۰۲/۰۳/۱۳۸۷ معاف می‌باشد و از بابت نقل و انتقال آن‌ها و صدور و ابطال اوراق بهادار یاد شده مالیاتی مطالبه نخواهد شد.» با عنایت به توضیحات فوق به استحضار حضرتعالی می‌رساند در صورتی که مقرر باشد به استناد بند س تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۳ کل کشور، صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشمول مالیات شوند، منجر به بروز مسائل و مشکلات عدیده‌ای خواهند شد که برخی مهمترین این مشکلات عبارتند خواهند بود از:

۱- صندوق‌های سرمایه‌گذاری که به موجب قانون توسعه ابزارها و نهادهای مالی تشکیل شده‌اند، در عمل نقش جمع آوری منابع مالی خرد اشخاص حقیقی و حقوقی و تزریق آن به شرکت‌های بزرگ کشور در قالب خرید سهام و اوراق بدهی شرکتی و همچنین تامین مالی دولت در قالب خرید اوراق اسناد خزانه اسلامی را دارند. بدیهی است با اجرایی شدن بند فوق الذکر به دلیل کاهش بازدهی این صندوق‌ها، جذابیت سرمایه‌گذاری در این صندوق‌ها از بین رفته و منابع خرد اشخاص حقیقی و حقوقی از این صندوق‌ها خارج خواهد شد و عملا ساختار تامین مالی دولت و بخش خصوصی از بین خواهد رفت.

2- اشخاصی که در قالب خرید واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق‌های سهامی و درآمد ثابت، بخشی از وجوه مازاد خود را از این روش سرمایه‌گذاری می‌کردند با اجرایی شدن این مصوبه و کاهش بازدهی این صندوق‌ها وجوه خود را از این صندوق‌ها خارج کرده و به سایر بازارهای جانشین نظیر ارز و طلا خواهند برد که این مساله می‌تواند به بروز تلاطم در بازارهای ارز دامن بزند و عواقب آن کل اقتصاد کشور را تهدید کند.

3- صندوق‌های سرمایه‌گذاری وجوه جمع آوری شده از دارندگان واحدهای خود را به سرمایه‌گذاری در انواع اوراق بهادار از جمله سهام پذیرفته شده در بازار سرمایه، حق تقدم سهام، و اوراق با درآمد ثابت اختصاص می‌دهند. با توجه به آن‌که درآمد صندوق‌های سرمایه‌گذاری از محل سود شرکت‌های ناشر سهام پذیرفته شده در بازار سرمایه است و این شرکت‌ها یک مرتبه مالیات ناشی از عملیات خود را پرداخت کرده و سود پس از کسر مالیات را تقسیم کرده‌اند، آن‌گاه در صورت اجرایی شدن بند فوق‌الذکر علاوه بر اینکه از دارندگان واحدهای سرمایه‌گذاری این صندوق‌ها مالیات مضاعف دریافت گردیده است برخلاف نص صریح ماده ۱۴۳ مکرر قانون مالیات‌های مستقیم نیز عمل شده‌است.

4-با توجه به محدود شدن معافیت مالیاتی در بند فوق‌الذکر به سقف معین، صندوق‌های سرمایه‌گذاری و شرکت‌هایی که اعتماد اشخاص بیشتری را جلب کرده‌ و دارایی بیشتری جذب کرده‌اند، ملزم به پرداخت مالیات خواهند بود‌، در حالی‌که صندوق‌ها و شرکت‌های کوچکتر با دارایی جذب شده کمتر معاف خواهند شد. با توجه به میلیون‌ها نفر ذی‌نفع نهایی در صندوق‌ها و شرکت‌ها، مطالبه مالیات از شخصیت حقوقی براساس اندازه آنها و نه بر اساس بهره‌مندی هر یک از سرمایه‌گذاران موجب نقض عدالت مالیاتی خواهد بود و نکته قابل توجه آن‌که یک سرمایه‌گذار واحد در صورتی که در دو صندوق مختلف سرمایه‌گذاری کرده باشد، با دو رویه مالیاتی متفاوت مواجه خواهد شد که این امر سردرگمی و نگرانی و خروج سرمایه را در پی خواهد داشت.

5-به استناد ماده (143) قانون مالیات‌های مستقیم حدود ده تا بیست درصد از مالیات شرکت‌های پذیرفته در بازار سرمایه با تایید سازمان بخشوده می‌شوند که این بخشودگی مالیاتی یکی از مهمترین دلایل رغبت بنگاه‌های اقتصادی برای ورود به بازار سرمایه به عنوان نماد شفافیت اقتصادی است. ورود شرکت‌ها به بورس مستلزم رعایت شفافیت در ارائه اطلاعات مالی شرکت‌هاست. همچنین تمکین مالیاتی پس از ورود شرکت‌ها به بازار سرمایه به طور چشمگیری افزایش یافته و فعالیت‌های منجر به شکاف مالیاتی نظیر دو دفتره بودن شرکت و یا دیگر راه‌ها به شدت کاهش می‌یابد. اجرایی شدن این بند به معنای از بین بردن این جذابیت برای بنگاه‌های اقتصادی است که در نتیجه ظرفیت افزایش قابل ملاحظه درآمدهای مالیاتی دولت ناشی از شفاف بودن بنگاه‌های اقتصادی را از بین خواهد برد و بدین ترتیب بند فوق‌الذکر که برای افزایش درآمدهای مالیاتی دولت مصوب شده بود در عمل منجر به از بین رفتن ظرفیت درآمدی مالیاتی دولت می‌گردد.

لذا خواهشمند است برای رفع ابهامات و مشکلات ذکر شده و استفاده از ظرفیت‌های بالقوه بازار سرمایه و با توجه به اینکه بخش دوم بودجه صرفا شامل جداول است در ردیف 110100 بعد از عبارت"بالحاظ معافیت  5 درصد مالیات تولید" عبارت "و استثنای مودیان مشمول مواد 143 و 143 مکرر و  145 قانون مالیات های مستقیم از حکم موضوع بند س تبصره 6" اضافه می شود.

نامکد بورسی
علیرضا باغانی2676
محمد عباد70826
حمید رحیمیرحی۷۷۸
رضا شیرازی پور۱۶۸۱۵
مهدی کویتی139
فریدون جهانگیریجها۱۰۰۹۸
سمیه حاج رئیس مقدم۵۴۷۲
امیرحسین گوهری سرابگوه 03170
علی مراد جعفری31665
محسن انصاری1918
عزیز علی رحمانی07602رحم
محمدحسین مهدوی7180
محمود منتظر تربتی۸۳۸۸
قاسم کمالی دهکردی19153
موسویان۴۸۳۰
علی فهیمی نیا114
کامران گروسیانگرو۰۰۷۳۰
علیشاه رحمانی41024
نایفه گرجی2810
شهاب الدین فاضل7133
لیلا شکوئیشکو11756
میثم رشیدی منشرشی۱۰۸۳۸
رضاعلی ناموراننام05488
منصوره بختیاریبخت۰۵۰۳۸
فوادفصیحی۹۶۸
مسعودنوروزبیگی62801
آویسا گروسیانگرو۰۱۴۹۹
مهدی معدمچی زاج۱۹۲۵
فاطمه جلال لاریجلا24417
حمید رضا نوربخش۴۲۸۹۷
داود ابوالحسنیابو۱۱۳۱۹
شاهین فولادوندفول ٠١٧٠٢
معصومه کریمی۱۵۶۳
نوشین کریم پور54146
محمد نامورانع ص ر17620
ابراهیم رحیمی۶۴۵۵
سیدمحسن میرباقری۵۰۲۲۹
ناصح حاجی عزیزی24221
جوادعقیقی۶۲۹
جواد رعیت پیشه00518ray
سیمین دخت رحیمی۶۱۴۵۹
کریم سراییسرا 02948
احمد رستگاری11252
سیاوش وکیلیوکی ۰۶۳۷۱
حسین رفیعی۴۸۰۵
مریم سادات مفید مقدم784
مجید میناخانی1057
امیر عباس رستگاری28101
فیروز تابش نژاد۴۳۱
مجید خدادادیخدا۳۷۲۸۶
محمدرضا مهریزیمهر 10376
احسان رستگاری28102
جواد راعیراع۰۳۱۵
هادی اسماعیلی نجف27163
مسعود موفقیموف۰۰۲۵۱
حسین نژادعباسینژا۰۰۹۳۲
مسعود مظفریمظ٠٠٠٨٣
جعفر غلامی۱۷۸۴۳
علی آسوده441
رضا رضایی۷۲۶۸۰
مخمدرضا بشاش۶۸۰
سارا عظیم فرعظی18583
بهروز ابراهیمیابر59000
برزو حق شناسحق ش ٠١٤٢٦
ابراهیم نواحینوا۰۶۳۷۷
شهروز زارعیع ص 011881
محمد توکلیتوک27260
بهنام صمدی87612
علی اکبریان۴۹۲۸۵
اسماعیل عابدپور۶۷۹۱
مرتضی علی اکبر گنجیعلی ۷۸۱۴۶
رحیم موسوی536
محمد حقانی فرد1857
مهدی رمضان146
رضا کریمی ایرجکری ۵۹۱۶۹
سید قائم موسویموس37829
جواد حسن زاده31765
محسن صفرنژادصفر ۱۱۲۴
محسن سمیع قهفرخی۲۸۰۸
سید رحیم موسوی2246
ولی قاسمی۲۳۱۲۸
حسین خزلیخزل۰۰۲۴۴
قاسم یوسفی نوده37698
مهدی بیات۷۹۷۴
رحیم موسوی2236
میثم صمدیصمد 09349
صدیقه باژدانباژ۰۰۱۳۷
ناهیدشیرازیdez78865
محمدمحسن تقیانتقی۰۱۲۸۳
حمیدرضا جیهانی45239
تورج نادری۲۴۹۱۹
شایان معماریان۵۶۴۰
ناصرطهرانی611
علی عبدالتاجدینی85043
وحید شریفی49041
سیدمحمدامین حسینیحسی04633
حسن غلامیغلا۲۳۱۳۶
وحید کشمیری پور418
جواد دهقان زاده۱۰۵۲۰
محمد سعادت نیا۳۷۴۳
میثم یعقوبی18056
فرهاد اکبری65374
شهاب الدین رضائی مروی36970
محمد فلاحیان29478
وحید پورقاسمیانپور۵۸۶۴۴
محمدهادی رمضانیع ا و ۱۶۳۵۸
ابراهیم رمضانیرمض ۸۹۵۵۰
طیبه رستگارپوررست ۱۱۶۶۴
علی نورینور۸۰۴۸۰
ژانت حقیقیحقی۱۲۳۲۶
امیر شجاعی۵۴۶۲
مهدی محمدی۴۱۶۶۶
محمد رضایی ر ض ا 20092
همایون هیوندهیو ۰۰۰۳۲
حسین براتلوبرا06207
رضا سلگی403
علی طالبیان۵۸۸۰
علی جاویدسلی ۳۳۰۵۰
علی افضلی1427
سعیده امیراحمدی14606
میثم فیاضی883694
عبدالله‌بابایی۳۶۳۷۸
جواد قویدل۱۸۵۲
سروش زارعی نژادزار۱۲۸۷۸
مجید بدیعی۱۱۷۶
زهرا پیرمحمدلو۱۲۳۴۶
حسینعلی حیدری۲۸۲۹۵
محسن لهراسبی۸۴۵
ابوطالب سبحانی پور00489سبح
رمضان کیان مهر6057
ایوب رجبی26289
مجتبی کامل نیاکام 03212
وحیداسماعیلی8858
ابراهیم اقبالی۹۴۷
محمدرضا عمرانی۳۴۷۰
علی قاسمی29785
سید احمد احمدی59452
هومن آقاجانیآقا۴۵۵۲۰
سید امیر حسین احمدیاحم ۲۱۱۸۶
محمودترک2747
فریبا امجدی محبامج02802
سید امیرعلی احمدیاحم26206
یونس کاظمیع ت ر ۵۲۵۶۲
احسان رضاپور۱۲۶۱۱
سمیه نحوینحو00437
سینا۱۲۳۴۵
هانی لشکری1251
حمید وهابیوها 00937
سید احمد احمدیاحم49452
احمد حیدری۷۰۵۱۹
نیلچینیل۱۶
سید مجتبی شفیع پور7050
مریم ملکانملک14090
سید رضا پژمانپژم01329
شهرام عجمیعجم00425
فرخ پاوریاداو02664
سعید تیموریپتیمـ15050
علی جوادی67917
منصور صیادی علیاییصیا09717
علیرضافرجیفرج۱۹۰۴۳
ژیلاشکوهی9654شکو
حسن ذهبی312
محمد یوسف امین داورامی01333
محمد رسول کاههءکاه۰۳۲۸۵
علی غفوریغفو00552
فاطمه امین داورامی34048
مهرداد صفایی شوشتری47032
محمدمماویمما00099
زینب سادات نبوی رضوی روحانینبو01323
آسیه حاج رئیس مقدم۱۱۲۰۰
ماهان صفائی شوشتری176019
سعید درخشانی2735
مارال صفایی شوشتری1283601
محمدامین جراحع ص ح ۹۰۳۳۶
وحید اقدسی تربتیاقد ۰۲۵۶۱
محسن شیروانیشیر29006
هادی6200
علی گشاده فکرگشا٠٠٠١١
مجید اسکندریاسک۱۳۲۵۶
محمد مهدی فانی395
محمدرضا دینیدین۰۰۹۲۰
سیدسپهرموسوی81411
بهنام طلوعی رز03472طلو
حسن فعله گری950
مهران زواری حسینیزوا02622
اسماعیل شریفیشری ۲۰۹۰۳
امیررضا ظهره وندظهر۰۱۵۱۸
اسماعیل یوسفی10551
مسعود اذان گواذا۱۱۲
لیلا اشتریاشت01163
ابراهیم خوشرو4816
مریم رضوی 
حامد اسماعیلی۴۸۶۸۰
پیمان بهبهانی۲۵۰۶
احمدبهرامی دیزیچهع ث ص 13496
امیر ناصر طلوعی۱۹۸۵
محمدسجادحاجی حسنیع ص س 18970
جمشید روستایی چمکاکاییروس۶۰۰۴
سارا عمرانپورعمر 02728
مهدی ذاکری9655
احمد احمدآبادیاحم۵۴۹۰۰
حسین پیراسته6022
صابر فتحیفتح 26174
علی والی۲۰۴۵
یوسف تردست17258
حمیده عسگری سوادجانی۱۲۸۹۶۴۶۷۶۷
مرتضی ویلائی170
اسداله درویش5459
سعید مهدیمهد۴۴۴۰۴
حمیدرضا راضی97477
رضا حاجی آقائی وفائیhaj4428
امیر واحدی قشلاقواح04881
بهنود بدیعیbad03063
یداله صابر5684
مهدی دلبریدلب۰۰۲۴۲
محمدعلی احمدزاداصلاحم 17583
مریم دبیحی افراکتی02998ذبی
سینا سلوکیسلو00735
حمید جلال دوست آستانهجلا٠٥٣٥٤
علیرضا نصیرینصی ۱۰۱۲۱
امیرحسین دارابیدار۱۲۸۱۸
علیرضا آدمیانع١ط٣٩٨١٨
احمدعلی طیبطیب00081
مجید قناعتی514
سعیدرضا کدخدایی الیادرانی2204
محمد تازنگتاز۰۱۵۷۶
ناصر شریعتی۳۱۰۲۷
مهدیه قاسمیقاس٥٤٧٤٢
محمد جواد سازیساز01353
علیرضا اورامانی۲۴۴۳
محمد رضا محمدیمح م ۶۷۸۴۹
علی پورشریفی پیرکوهیپور84259
محمد امیر فتحیفتح16291
محسن بردیده820
محمدعابدی۲۵۹۵۵
عباس صمصامیصمص۰۰۵۰۳
زهرا حاجی صادقیانع ض پ 07216
زهره حیدریحید۰۰۵۰۳
محمد صمصامیصمص۰۱۳۶۸
حمیدرضا علیخانی مهید9794
حامد شجعانشجعـ00059
صالح فاضلی۸۱۵۸
کلثوم بزرگ چشم1492
منصورآخوندی1491
سید مرتضی رضویانی۸۹۰۹
علیرضا زمانیزما13584
سعید کریمیکری۸۸۰۱۷
حسنعلی شاکر4439
غلامرضا فیروزی فردفیز۳۴۹
سید محمد صادق بهشتیبهش 05351
علی بابا اژیده332
علی برزگر17796
محمود امیری۷۱۶۲۶
احسان صالحی51820
سمیه همایون روز۲۵۹۴۶
خان علی برزگر7433
احسان ترکمنترک ۰۱۸۱۰
مجید اسماعیل پوراسم۳۶۱۰۴
حامد امیری51871
رافعه سمعیل پور7434
علی اسماعیل پوراسم۷۳۳۷۹
لیلا صیامی۶۷۰۵
عارف اسماعیل پوراسم۷۵۰۰۵
منیره عظیمیعظی۱۷۸۰۰
وحید رضا کوهستانیکوه08953
منصور صفرزادهصفر 08309
علی مدنیمدن351
امیر انباردار۱۸۹
سارا پورقاسمیانپور01266
سارینا پورقاسمیانپ ور01265
حسنعلی پورقاسمیانپور10635
زهرا مرتضویمرت07767
عبدالله سرخوشسرخ ۰۳۰۱۲
امید دهقانی94599
نوید پوراسمعیل۵۹۰۳۷
حسین آهار۱۹۰
مهدی رمضانیرمض۳۵۹۱۲
مهسا قنبری راد8080
ابراهیم درزیدرز۰۱۲۲۶
عباس نیاکان فرنیا 04
میثم پولادیپول۰۱۲۳۶
رضا شکری زاده4480
حسین سعیدمحمدیسعی 04571
حسین عابد65282
امجد امانی29259
مهدی عبدلیعبد04871
محمد نوربخش۳۴۰۴۳
محمدعلی سلیمانیسلی۶۳۴۱۴
غضنفر پالیزوان اندبیل1345
فاطمه فلاح6648
محسن باتقوی رباطیبات۰۰۶۱
منیر کاظمی06174 کاظمی
رضاکرمیکرم۱۱۲۷۶
امین کرم پورعلی ۸۲۲۲۴
خانم گل محرم زاده9632
مریم پورافضلیع از 43704
محمدعلی پلیمی نسبپلی۹
پروین دهقاندهق18571
محسن عزتیعزت01284
علیرضا جعفریجعف۶۳۷۰۲
محمدجواد شیرمحمدی2560
محسن رحمتی۴۳۲۵۷
شایان شفقیشفق۰۰۹۱۴
حسین شفقیشفق۰۰۰۳۰
علیرضا رضائی حرم آبادیرضا۳۲۱۸۳
محسن رضایی38206
مرتضی۵۷۵۸
بهمن یامحمدی۱۱۰
محمود حق پرستچق پ 00512
امید داغدارداغ 00156
اردلان عزیززادهعزی۳۳۱۸۰
سلمان رضایی کلاکوب1.26095E+12
سید رضا موسویع ش ظ 896
غلامعلی صفری۵۹۲۶
علی نعمت خواه۳۲۲۰
مجید بقایی۱۶۳۵
سجاد کیانیکیا۱۴۶۰۴
مهدی حاجی اسمعیلی۱۱۵۳۷
احمد شجاعی11841
حسین قدبانیقرب۱۳۳۱۷
پیمان شعبانپورشعب 08567
جواد سنگنیانسنگ 00810
روح اله دشتکیdasht07809
رضا روحی٤٤٦٥
معصومه حاجی پورHaj36877
محمد این شکنآین ۰۰۰۷۹
محمداسماعیل خالصیخال ۸۷۶۳
مهدی فقیهیفقی۰۴۹۹۷
حبیب عابدی76803351
حمید بابائی۱۸۱۲۵
عبدالرضا عزیزی۳۵
مهران غلامی ارجنکی5715158021
محمد حسینی78235
اکبر فرهادی۲۴۱۱۵
محمد طاها غلامی ارجنکی2876707873
جعفر منظری1878
حامد موسوی71452
زینب اسدی42944
هاشم کمالی دهکردیکما۱۹۲۹۲
محمود احمدی۸۶۷۴۶
محمدرضا کریمیانکری29664
مجید لنگریلنگ 00798
مریم امان زاده16022
فرزاد حسنیحسن۲۳۵۴۲
ایرج ایزدی15693
صدف خالقی7867
کاظم هادیهاد۱۱۹۴۱
حسن رحمتی49873
علیرضا سلیمان محمدیسلی۱۸۱۳۱
پویا مرادیپور44612
پوریا خسروی۲۹۰۰۶۵
سهراب وجیهیvji0028
باقر ملازنیملا 2356
سعید شجاعشجا۲۷۲۸۳
یعقوب زارعیزار54116
امین محمدی۴۹۴۴۶
نجم الدین موسوی۱۳۷۲۶
صادق عبداللهی88500
حافظ عزیزی نقشعزی09641
سجاد طافیع ب پ 13040
ریاض حیدرى ناظرىHe0933
احمدسهرابیسهر04666
مجتبی عمادیعما۲۴۰۹
على حیدرىHe0936
ارمان حیدرىAr0930
جبال فتحیفتح21437
مهدی یعقوبیoyaegh34598
میثم یوسف زادهیوس۲۶۸۱۱
محمد پاک روشپاک06633
علی کوشکی625ت
حاصل طلبحاص۰۰۹۷
زهرا حیدرىZh0933
قاسم یوسفییوس12491
محمدامیدکار15514
حسین نامدار74256
سیدمسعود میروزادهع ا ص ۸۴۱۰۸
علی تسلامیاسل۱۴۲۴۴
فرشاد یزدان پرستیزد۲۱۸۷۳
امیرحسین حاج موسیحاج243
امیر رستگاری1546
غفار اسکندری۳۳۱۱
امید گودرزیع‌ص‌ظ99128
مهدی نظافت بخش۰۰۵۵۵نظا
رقیه علامیانغلا۶۵۷۵۴
محمد مهدی نوبخت۸۸۰
السانا اسلامیاسل۲۴۷۹۷
میثم بهرامی25358
ناصر فلاح شریف۲۱۶۱۵ فلا
قاسم خلج579
روح اله موسویم ح م ۷۶۵
منصور خان محمدیخان۰۶۰۳۰
ندا انوری19978
مهدی مسرورمسر۱۱۷۸
عباس دادرسداد۰۴۵۰۲
روح اله کرمیان33133
محمد رضا صداقی1711
حامد حقیقی9079
حبیب اله علیپور۶۶۰۵۳
ذکریا شمسی قره آغاجلو4224
غلامرضا رنجبرع ذ د 03183
کوشا خرمی قمصریخرم۰۴۷۰۷
احمدیاراحمدی۱۷۰۳۸
امیر عامریعام ۰۲۹۲۲
عباس عالیAli03295
محمد مهدی منوچهری25253
قربانعلی شیخ الاسلامی امیریشیخ 04022
ایمان شاهرخیشاه32044
امین رضایی مقدم33832
نغمه کریمی نیکو۱۴۱۶۲ کری
عبدالهادی لطیفی5617
سارا بابائی انامقباب55451
امین مرادی۷۴۲۰۸
جمال احمدی۶۹۶۸۰
هاتف بیگدلی شاملو۱۴۷۰۰
وحید بیضاویb00878
مجتبی زکی کللیzki02007
مهدی پارسا دوست919344
محمدرضا درویش5919
بهنام اسکندریاسگ۱۱۵۰۰
جهانشاهی20259جها
علی اصغر فردسیاهپوش۳۳۹۰
مجید ضامن قدیرلیضام_۰۰۲۲۵
صمد شجاعی راد۶۷۲۱
محمد رضا نقاش۰۰۷۳۵نقا
مجتبی صادقیصاد42514
مجیدریحانی2300
سیدمحمداحمدنیا18248
عباد صابرصاب04726
سید وحید حسینی۵۵۴۳۲۳۵
وحید فرج زادهفرج 04017
جواد شیرازی48296
اسماعیلی18750
امین بهرامی369891
مهدی محموی۸۷۵۹۲
روح اله حدادی۱۹۰۹
علی3942
زهرا لطفیLot18858
فریده علیزاده سروستانیAgah
حسن رئیسیرئی۴۵۶
غریب رئیسیرئی۵۶۷
راضیه مجیدیbb10005
هاشم مجیدیbb04077
احمد ذبیحیa2180
اکبر محمدی۳۴۰۴
امید موسویموس 68941
سجاد امن زادهامن 00472
کریم رستم نژاد40905
غلامرضا نورمحمدینور55573
شاپور چالاکیChl00355
عباس فلاحفلا35134
محمد حسن محمدی74589
لادن کشاورزی16249
محسن قاسمی فردقاس۷۶۲۶۵
هادی انشائیانشـ00346
محمود صادفیصاد۱۷۶۲۳
سید کریم حبیب اله پور۶۸۷۶۷
مجتبی احمدی قرائیاحم۲۳۴۲۲
ذوالفقار محمدی۹۰۳۷۲
علی حفیظیحفی 00469
علیرضاامانی۷۴۳۲۳اما
علی موحدی قمیموح02877
مانوشا امامیاما28890
ناصر اردکانیان٢٦٦٨
سیروس علیاریAt34200
مجتبی کلانتری۱۲۶۱
فرید ثنایی71923
محمد محمدی65959محم
سعید قائدامینی3286
اصغر رستم‌خانی۱۶۶۶۵
یعقوب محمودی77668
رضا رضایی1155
مهدی ابراهیمیابر۰۶۱۳۲
عباس حاجی پورع ث م 67481
مجید نورپورnor19489
محمدعلی عزت پناه595
مهدی مظلوم شایانمظل ٠٠٣٦
زهرا ملکی28233
علیرضا عبدی27371
امیر شادمان6745
ایوب عزیزیعزی02765
محمد باقر زارعی17729
محمد امین عباسیانع ا خ 53011
کرامت رحیمی32894
زهراکارشناس3155
سید حمید شجاعیشجا۱۸۴۶۵
فاطمه یوسفی54034
میثم باقری کوپائیباق۲۲۰۰۶
مظهری آزاد54097
فاطمه یوسفی۱۳۱۸۱
محمد درافشانیدرا1425
محمدمظهری آزاد541
عسل مظهری آزاد۶۱۸
معصومه مهریع ش85674
ملیحه شاملو۲۳۳۱
علی مظهری آزاد۱۶۴۴
فاطمه مظهری آزاد۱۶۴۵
سیدجواد مرتضوی30153
پارسا مظهری آزاد1646
پرهام مظهری آزاد1647
کورش امیریامیـ25746
رضا علیزاده57218
زهرا بلندیبلنـ01269
عباس رضائیع د ن ۲۱۸۰۹
محمدحسن عزیزیعزیـ22786
امیرعباس عزیزیعزیـ16547
میترا عزیزیعزی37443
علیرضا عزیزیعزیـ21730
هادی رستمی جلیلیانرست42172
امیرحسین تیمورزادهتیم۱۳۵۹۰
افسانه اکواناکو00136
وحید بلندیبلنـ00314
جمیله بلندیبلنـ00310
عفت صالحی دختع ش گ 44425
سید محمد الموسوی۲۷۸
نرجس دریاییدریـ06717
عبداله صالحی دختصالـ33223
زقیه میرزایی طالمیمیر09563
حسن امامیع ا خ 15140
اعظم واحدیع ال 63135
عباس گرشاسبیگرش01989
رویا عزیزیعزیـ23250
سیدحمید3894
سعیدستاری بالینیستا09460
حبیب اله غفاریغفا09802
ملیحه استاد حسنع ب ت 11518
علی صالحی دختصالـ51530
سارا صالحی دختصالـ51526
شهرام سجادی پورسجا04263
عارف جهاندیده۵۳۱۳۱
سعید مهریمهر10138
محمد عقیدت۳۴۳۶
سعید16251
محمدمهدی بلندیبلن01578
قدرت محمدی۴۰۳۹
رضا حاجی حسنی بغداد آبادیع ا ل63143
کیوان رحمانیع ای ۲۷۹۳۰
جواد ساموردیع د ن ۶۹۸۱۳
محمدصابر قلعه خندانیقلعـ06160
سمیه احدی اخلاص5070
رسول شاهقلیشاه23771
دنیا فعله گریع75234
سید مهدی خادمخاد۰۵۰۲۹
الهه بغدادی۸۴۶
امیرعلی فعله گریفعل ۰۱۵۸۹
یوسف ادراکی25729
محمود آبیارآ ب ی ۰۰۰۸۸
عنایت خسرو پورع ژخ ۵۴۱۱۲
مرتضی مجیدزادهع ص ژ 79915
احمدرسولی5034
ساسان اله قلیاله۰۰۰۱۳
مهدی خادم زادهخاد17544
ابراهیم نیک فرد27317
امید یوسفیAq8579
رضا چناریان2509
فرشته بلندیبلنـ00545
رجبعلی خوش اندامخوش 03750
عبدالمناف شیخی سبزپوشع ز ف 85995
حسن توانائیتوا۰۰۷۳۳
حبیبه دریاییدریـ06719
سعید غلامیغلا۱۶۶۴۸
علی رجبیرجب۱۹۱۳۵
سعید غلامی۱۶۶۴۸
اعظم شغیعی28556
حسن کرد4129
محمدحسین والی زادهع ا ژ 26939
احمد قاسمی368942
رضا علیزاده55931
رها رستمی جلیلیانرست42284
سجاد نظری۲۷۴۴۷۳۹۳۳۷
امیر طالبیانطال۲۰۹۹۷
رستا رستمی جلیلیانرست42285
مهدی قشمی503
صادق دهقانیع ت ح 64697
فاطمه مرادی۵۱۲۰۹
ارشک عزیزیعزیـ37785
محمدرضا غفوری4315
فاطمه ناصرالاسلامی399727
ارسامن عزیزیعزیـ37784
عباس نجف پور۶۰۴۸
جهانبین خواجویع ذپ 93556
رضا خرمی نیا705549
هلى هاشمىAL093
سکینه خواجویخوا۱۶۶۵۶
یسنا محمودیانم ح م ۱۶۲۰۰
طاها محمودیانع س پ ۱۱۴۰۲
امیر حبشه۱۷۵
آرش محمودیانع ذ پ ۹۳۲۲۱
بهروز ابراهیمیابر ٠٠٠٣٩
یلدا محمودیانع ذ پ ۹۳۲۲۲
نیما نظرینظر۱۳۵۹۳
محسن باقریان ریزیباق۵۰۷۹۹
حسینی۵۹۵۰۰حسی
سعید بخشی10434
ابوالحسن شهروی۱۸۲۲۲
جلال بابایی34135
مهدی19966
مسعود جلالی زنوزجلا26539
محسن نیکوسعار۶۴۱۵
امیر محمدنژاد۱۲۳
بهروز۳۸۷
محمد علی طرلانیطرل 00141
محمودرضا صرامی553
محمدعلی عبودیعبود01371
سارا افلاکیافل۰۱۱۹۷
جمال صیدی۱۱۰۰
حسین قربانی بیرگانیقرب11938
محمد سجاد اولادحسین2355
جوادمحمدی82196
محمد معتمدی جعفری3157
ناصر خسروی89766
مبین حدیقی1299
محمدرضا سزاوار64136124
الهه لطفی9711
سعادت جلیلی۱۵۹۸۸
لیلا نصورینصو01786
افشین رزاقی فرد903
سهراب سهیلی فر1605
مهدی گودرزیگود۰۳۸۶۵
سارمن نیکلایاننیک۱۷۶۴۴
مریم عباسی۶۶۸۱۹
عباس اسپیداسپ٠٠٢۶۵
محسن صفری زالصفر 12325
سید محمد علی هاشمی24226
ابراهیم آشنا276
محمد مهدی کشوری صمیمیکشو0362
حیدر درخش۴۹۴۲
معصومه فرجیع ار۵۱۹۷۴
علی فرجیفرج۰۳۶۸۴
احمد لکزیانلکز00419
کمال محمدیمحم۹۸۱۴۹
صفیه عباسپورعبا۲۰۴۸۳
وحید احمدی۸۶۴۴۷
ابوالفضل ملکلی57750580
زهراسادات مجیدیع س ظ ۷۶۳۰۲
مسعود ورمزیاریورم00145
مهین فرجیفرج۱۷۸۳۱
مهدی رجایی6469
حمزه لوحمز ۰۱۰۷۴
سیدمحسن حسینی738950
علی ابراهیمیابر۵۷۰۵۶
رامین افاقی۱۵۷
علی محمدی264
مختار نام آور37517
ریحانه رسولی نژادع ا ر۵۱۰۷۶
ریحانه رسولی نژادع ا ر۵۱۹۷۶
محسن آیین جمشیدaen01144
رضا بیرجندی735999
الهه رسولی نژادرسو۲۴۲۱۲
علی فاطمیطال۶۲۸۹
رضا رسولی نژادع ا ر۵۱۹۷۵
اسماعیل جهانگیریجها 10488
امیر محمد احمدی۳۵۱۳
فرزاد چامیان98
عبدالنبی امامیa29500
جواد دانشدان۲۱۰۲۳
مهرداد صرافیصرا۱۷۸۸
مجید خاکی فیروز۱۲۲۱۹
اسماعیل عسکری فرعسک05303
محمد مقدم منش۶۷۲
محمدرضا غیاثوندغیا02793
یحیی رحیمیرحی 48639
میلاد رسولی24569876
معصوم رضانژادر‌ض‌ا۹۱۴۹
کبری سام آرامسام ۷۴۰
سید حجت احمدی37853
احسان نصری مهربان7705
مجید نجمی1887
مجتبی خوش لهجه۳۷۷۶
سعید نجفینجف 28154
عباس شاهیانع ذژ۳۴۴۱۰
ابراهیم کلهری4318
زهره رحمانیان۸۲۵۳۷
مهراد کلهری۶۹۸۵
محمد سعیدی رادسعی۰۷۰۳۵
رضافهیمی١٩٢٢
بابک حقیقی مهمانداریحقی
محسن شیرانی74ذ۳۶۸۸
رضا اشرافیاناشر10943
سید مصطفی حسینیان55909
سیمین اسدیان۲۶۰۹۳اسد
حمید قاسمی فرد1256
محمد کارگرع ای 98045
عصمت کارگر شریف آبادکار۲۳۲۸۲
فاطمه وطن خواهوطن 00959
حسین یوسف زاده۲۱۰۴
مرضیه گودینی61153
رباب کریم بگلو34218
سید حسین حسینی9926
سیاوش راسخی10566
عادل صالحی1950743276
رضا خورسند2959
علیرضا وزیریوزی01034
سارا هدایتی85361
مهناز هادیزاده17889
فیروزه وزیریوزی05684
آرش راسخی84818
داریوش راسخی2185
سلمان56294
زینب موسایی45147
مصطفی موسایی15921
باران موسایی20968
سیداحسان موحدموح05275
بهراد ابراهیمیابر۲۶۰۱۱
حامد محمدیع ال42237
فرشاد بیکی42392
علی سعادت طرقی۴۶۵۹
پویا دلگشای فشتمیدلگ00557
محمدجواد ضیائی90457
مجتبی ضیائی90456
علی حیدریح ید10801
پیمان خانجانیخان ۱۰۵۱۶
سیاوش پرویزی نژادپرو۱۲۳۴۵
جواد ساعدیساع۰۲۰۸۲
فاطمه افسردهافس۰۱۳۶۲
محمد مهدی خادمخاد۱۲۴۶۹
رسول کریمیکری 32472
ایمان احدپوراحد 05465
رضا همتی14944 همت
مهدی تیزجنگ936093
سعید کلاهدوز۱۳۰۵
مهدی همتی۶۶۰۳۲
محسن نریمانی55305
ناهیده فرهاد پور489858
راضیه کمالی19841
حمید سوری1604
ابوالفضل طاهریع دن37295
مسعود کارگر۹۷۴۹
امیرمحمدفهمیدهفهم00895
محمد علیپور۴۶۶۸
علیرضا قادریقاد۰۲۰۴۹
محمد صالحیصال41263
شقایق مهدی زاده مؤمن۱۵۶۰۳
حسین شریف زاده۳۷۸۵
مهدی حیدریحید۶۳۸۹۰
علی جداری۵۸
علیرضا رضایی مژگانرضا۲۴۳۷۴
فرشاد خسروی۱۵۰۵۲
زهرا اقبال۶۱۲۴
محسن پرتوprt02436
علی فلاح9327
محمد حسینیحسی ۴۳۸۷۶
یحیی پیرزاد18975
امیرشهرام شریفیان طرقبه۱۶۰۳۶
ناهید نوری۲۴۱۶۶
سیدداودهاشمیه۱۲۳۴۵
مرتضی شریف تاتارشری 12761
ابراهیم علیزاده ورزنه۵۲۰۱
جلال حسین پور3849448010
جمشید علیزاده۴۲۱۶۱
محمد میکائیلیمیکـ01636
بابک رحمانیرحم۳۴۰۵۳
فاطمه طباطبائی زواره کاشانطبا۰۴۲۳۵
محمود مهجوری838
سیده زهرا میرنژاد15858
آرین مهجوری1412
آریا مهجوری1411
احمد کاتبیکات 1553
معصومه فلاح جوشقانیفلا٠٣٢١٤
امیر حسین راسخی نژاد5996
محمد پیامپیا 02008
احمد اشتیاقی۰۰۲۳۹ اشت
مهدی عالی نیا77698ع ژ ه
حامد زحمتکش1452
علی یوسفیان36980
حسین ابدالی808
مریم صفائی9286
محمد آریافر5624
ایلیازحمتکشmk05572
بهنام فاطمی6416
سی فرشیدعوض پور۱۲۳۴۵۶
3992431487عطا۱۵۳۷۱
الهام شاهعلیزاده۲۳ش۲۹۸
حسن نعمتی اصل۱۲۹۳۸نعم
شمسی۷۱۱۹
نیلوفر زمانیع ض ا28919
علی نیکوگفتار۳۹۸۱
احمد کلانتری حصاری75053
آیت رشیدیرشی10848
محمدرضا عرشی563
یونس خیشه115
رحیم پریزادهپری۰۰۶۷۵
سمیرا غلامیع زو ۰۰۳۵۱
پویا شریفیشری۵۰۹۰۷
ساناز جدیدیجدید05242
محمدحسن تقی پناه۳۹۹۹۹
حمید رضا میرزائیمیر ۸۲۶۲۲
مهدی عزیزی۱۶۱۵۱
فرزین رشوندرشو۱۴۷۵
جواد کیوان پورع س ح89462
ملیحه حسین زادهحسی ۶۵۳۷
فرشید عیسی نژاد4749
بهرام فیض الهی5358
بهرام کلابتونی3814
پوریا خانی8816
رضا سجادیS40112
روح اله کریمی29180
امید صمدیعار02632
زهرا سادات حیدری گل سفیدی۷۸۸۶
ناصر داودی زنجانیداو۳۸۶
فرهاد قربانی نیکع س ف 61977
میلاد خدادادیخدا۴۰۴۹۹
یوسف مصطفی لو7150
احمد رستگار مجد۳۰۸۶۱
حمید وقاریوقا00806
المیرا علیقلی زادهعلی 20945
حسین گودرزی۲۰۴۰
ابراهیم بابایی4045
احسان کریمی۲۵۷۷۳
غلامحسین تاجیتاج 05718
مجید صاحبیصاح۰۱۴۶۸
مهدی سیدانs05535
نصیبه شجاعیشجا20803
نصزاله ابوعلی21281ابو
سید محمد مهدی شجاعیشجا06455
زهرا شمس الدینیشمس 14460
علی اکبر صفاریصفا،12294
مهرداد شجاعیشجا 20165
زهرا حسینی80126
علی برز رضازادهرضا24145
سید مرتضی مصطفویمصط۰۳۵۲۴
زکریا288866
زهرا غم پرورقمی۲۵۶۰۶
احسان حیدریحید۲۷۵۷۵
تقی پورتقی ۰۷۰۴۱
محمد رضا طالب زاده سروستانی24793طال
محمد قانعی اردکانیقان03536
مهدی قلیچ پورقلیـ01881
امیرمسعود مختاری89440
شهرام کیماسیoi20098000
حسین جعفرخادم78010
طهمورث دلفانیدلف00113
ابوالقاسم صفاری5365
اسماعیل کساریK00618
سید مرتضی سیدیسید22494
محسن لطفی24663
مالک فروزشمندفرو۱۷۰۶۸
سعید عبدی۲۵۸۹۷
سیداحمد پورهاشمی۹۸۶۶۴
ایرج عبادی50432
احمد کمیلی373
حسین لاوری منفردلاو00285
مهدی حنیفه زادهع ب ج ۶۰۸۱۲
مجتبی میرزایی نجم آبادی55929
زینب بلندیبلنـ01602
سمانه قلعه خندانیقلعـ03449
یاور عیوضی81551
علی عضلاتیعضل۰۰۰۰۷
مقصود محمدی4802
بهنام ابوزادع ب خ
هاشم راجیع ا ش 73062
علی کریمیانکری ۱۶۳۳
میثم جوادی نیا82397ع س ح
حسین مرادی74709
سونیا حاتم یار17507
امیرکیوان خاکبازان۱۴۹۱۶
محمدجوادرشیدزادهرشی16054
علی ملک محمدیملک ۱۳۸۴۰
زهرا بحری۶۱۶۹
میلاد اردستانی۶۴۷۰
محمد هدایتی منش4839
محمد الیاسیالی۰۵۴۳۸
جواد الیاسیع ت ح۲۶۹۳۳
فریبا فلاح پوع ح ت ۳۱۶۷۰
محسن رحیمیع ح ت۲۶۹۳۳
عباس الیاسیع ت ح۲۶۹۳۱
رسول عموشاهی۲۵۵۲
محمدحسن نیری۷۳۰
احسان مسعودی پورمسع 08374
نگارستلاری15085
امیرسالارسالاری23383
فرهاد شیبانی47635
ناصر کردKord02978
نادر حاجی زاده۱۹۷۸۶
عمران ملکی31748
جلال الدین محمدیمحم ۳۳۵
وحید پورجمالی۵۴۴۹۹۱۴۲۹۱
درید صباغیان۳۱۸۷
داود افشاری10206
هاجر بسترخاکیعصج۰۸۲۰۵
فرهاد چمالی لیاولیع ب ا ۹۴۲۶۹
پورشسب زندیان۳۸۴۸
آبتین زندیان۱۴۳۸۴
ویستا دمهری۴۱
داود مجاور ترک آبادی۳۳۴۴
شاهرخ زندیان۳۶۸۲۱
بانو شاهد۳۶۷۹
شیرین زندیان حسن اباد۳۵۰۲۷
منوچهر زندیان۱۲۰۷۶
محمدحسین کیانیکیخ03201
کشور شفیعی۳۳۴۵
محمد پورفرج اللهپور ۲۹۶۸۶
سمیه نوروزی۸۰۴۱۵
مرتضی خلیقیخلی20462
سید محمد هاشم سجادیان9119
فاطمه وکیلی۱۲۹۲۹۵۵۵۳۸
سید کمال الدین مصطفویع ص ت 34044
رجبعلی اکبریdez52586
محافظت نصیری خانقاه25198نصی
داود اکبری۱۱۰۷۸
عرفان نصیری۶۳۲۲۳عصت
آیسان زینالیعشف 91148
مرضیه لطیفی۰۴۹۷۰لطی
مهدی زمانی۱۳۰۶۵
مسعود حسن پورمحم6976
مرتضی کمساریکمس۲۰۲۱۲
پژمان چمنی فومنی دانا1061
ارزو تعمت49932
سیداحمد موسوی لوموس 24817
امیرعباس حسنعلی۵۳۳۲۷
محمد فارابی خانقاهیفار06070
حسین بابایی9177898019
سید منصور نوابی7665
ندا مثنویمثنـ00122
مونا مشکوری54312
شهراد عالمی4425
حمیدرضا صفریصفر۱۱۴۵۵
پیام مقیمیمقی03807
مریم حسبن پور98216
مینا جذبیجذب00036
داودخداییخذ۳۴۵
حسین میرزایی49239
مجتبی رحیمی19808
محمد ناصر محمد اسماعیلیمح م65807
سمیرا ازنانیازن00061
حمزه کریمیکری81766
سیدهادی موسوی رادموس70909
محسن تقوی نیک2499
سیده اعظم سجادیسجا۱۱۱۲۵
جلال رحمانی۹۲۱۴۵
بهمن جعفریجعف۹۶۸۷۷
سید بدیع الزمان محمدیمحم 16229
,زهره حمزه یی15365
حسن صالحیصال ۱۱۲۶۶
جواد شهسواریع ش ک 73351
چاوش2301
علی درویشیدرو04735
السا جعفریجعف۱۵۵۴۰
رمضان عظیمی358
اسماعیل عین علی1298
نرگس فرزانهع ‌ ‌ پ م ١٢٢٩٦
مهدیه دباغی00731دبا
احمد اسکندریاناسک۰۲۰۸۴
علی محمدی53420
فریدون کوزه کنانی۰۰۱۰۶ کوز
مریم کیکاوسی257

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24