Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

مجمع گروه انتخاب به منظور تصویب افزایش سرمایه امروز با حضور اکثریت سهامداران تشکیل شد.

تصویب افزایش سرمایه «انتخاب» + فیلم مجمع

بورس24 : مجمع گروه انتخاب به منظور تصویب افزایش سرمایه امروز با حضور اکثریت سهامداران تشکیل شد.

این مجمع افزایش سرمایه ۱۴۳۳  درصدی را به تصویب رساند. این افزایش سرمایه استهلاک ندارد چرا که از محل زمین است و سود خالص تغییر نخواهد کرد.

اصغر قربانی عضو هیات مدیره انتخاب گفت: افزایش سرمایه شرکت همانطور که اطلاع رسانی شده از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها طبقه زمین و سرمایه گذاری های بلند مدت خواهد بود. این افزایش سرمایه به میزان ۱۴۳۳ درصد در هیات مدیره مصوب شد.

وی افزود: با توجه به اینکه این افزایش سرمایه نسبت مالکانه را از ۳۷درصد به ۶۲درصد افزایش می‌دهد، شرکت برای گرفتن اعتبار از بازارهای مالی جهت تامین نقدینگی  با شرایط مناسبی رو به رو خواهد شد. از برنامه های توسعه ای  شرکت تولید محصولات گاز سوز است که این افزایش سرمایه به روند و سرعت انجام آن کمک میکند.

قربانی در پاسخ به این سوال که درصد افزایش سرمایه و تأثیر آن روی سهم چقدر خواهد بود و اصلا سهامداری روی این سهم به صرفه است؟ گفت: به صرفه بودن یا نبودن بحث اطلاعات مالی گویا است به نظر من تعهداتی که مجموعه داشته است ولی همانطوری که در گزارش هم اشاره کردیم، با این افزایش سرمایه‌  و افزایش قابل توجهی که در بحث حقوق مالکانه است  می‌توانیم برنامه‌هایی که برای گرفتن اعتبار از بازارهای پول و سرمایه مد نظر هیئت مدیره محترم بوده است بابت آن تامین نقدینگی لازم برای افزایش پلن‌های مصوبی که در نظر گرفته‌اند به‌خصوص تحصیل آن سرمایه گذاری‌هایی که در سال گذشته در توسعه خطوط متعدد برودتی شوینده، گاز سوز، محصولات گاز سوز را در کار و لوازم خانگی کوچک مجموعه داریم ، انجام دهیم.

او در پاسخ به این سوال که باشگاه سهامداری به چه منظوری ایجاد شده است و سهامداران چگونه از مزایای آن نفع می‌برند؟ گفت: هدف از باشگاه سهامداری قدردانی از همراهی سهامداران بود که طی ۱۴ ماه گذشته  انتخاب الکترونیک را همراهی کرده‌اند و شرایطی ایجاد کنند که بتوانند سهامداران هم از محصولات انتخاب الکترونیک چه محصولات تولیدی و چه محصولاتی که اصالت توزیع‌شان را در انواع برندهای لوازم خانگی داخلی در حال حاضر انجام می‌دهند ، استفاده کنند.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24