Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت فولاد مبارکه اصفهان در خصوص آخرین اقدامات خود برای رفع بند 19 گزارش حسابرس مبنی بر عدم رعایت الزامات دستورالعمل حاکمیت شرکتی توضیح داد.

تمرکز «فولاد» بر حاکمیت شرکتی

به گزارش کدال نگر بورس24 ، شرکت فولاد مبارکه اصفهان در خصوص آخرین اقدامات خود برای رفع بند 19 گزارش حسابرس مبنی بر عدم رعایت الزامات دستورالعمل حاکمیت شرکتی توضیح داد.

فولاد در خصوص بند 1-19 گزارش حسابرسی مبنی بر انجام تکالیف در مهلت قانونی به اقداماتی نظیر جمع آوری و پیاده سازی سیتم جامع مکانیزه جمع اوری اطلاعات و تهیه صورت های مالی شرکت های گروه و برنامه ریزی و ابلاغ جدول زمانبندی مناسب جهت برگزاری به موقع مجامع شرکت های گروه اشاره نمود. 

همچنین شرکت در اشاره به اقدامات خود در راستای اجرای حاکمیت شرکتی به اقدام به پیگیری مستمر جهت تکمیل به موقع فرم معرفی اعضای هیئت مدیره شرکت های گروه و تکمیل به موقع اطلاعات شرکت های زیرمجموعه و همچنین ارائه جداول زمانبندی مناسب جهت تسهیل گزارش دهی و اطلاع رسانی شایسته به سهامداران اشاره داشت.

شرکت بیان داشت تغییر در ترکیب اعضای هیئت مدیره تنها یک بار در تاریخ 1402.10.10 با تاخیر افشا گردیده و در سایر موارد به صورت فوری افشا شده است. همچنین در خصوص بند4-19 توضیح داد با توجه به اینکه ثبت صورت جلسات مجامع شرکت به اخذ مجوز از سازمان خصوصی سازی نیاز دارد که گاها بعد از بازه زمانی ده روزه صادر شده است. که با این وجود شرکت بلادرنگ و در کوتاه ترین زمان فرآیند ثبت را به پایان رسانده است.

 فولاد توضیح داد که تا کنون نسبت به پرداخت سود مصوب مجمع در کوتاه ترین زمان اقدام نموده است. لیکن به دلیل محدودیت نقدینگی موجود که گریبانگیر کلیه صنایع کشور می باشد، در خصوص پرداخت به سهامداران عمده تا جاییکه میسر بوده طبق جدول زمانی به انجام رسانده و مانده مطالبات به صورت توافقی در نزدیک ترین زمان پرداخت شده است. 

شرکت در ادامه توضیحات اقدامات خود بیان داشت با توجه به تغییرات اخیر در دستورالعمل حاکمیت شرکتی در حال برنامه ریزی و تدوین سازوکارهای مناسب در خصوص این تغییرات است. فولاد تاکید نمود که کمیته انتصابات و ریسک در سال 1402 تشکیل شده است و همچنین سازوکارهای مرتبط با ارزیابی اثربخشی سالانه هیئت مدیره، مدیرعامل و کمیته های تخصصی هیئت مدیره و مستندات ان را در دستور کار خود قرار داده است و همچنین گزارش های واحد حسابرسی داخلی در رابطه با ارزیابی کنترل های داخلی با فواصل سه ماهه به هیئت مدیره شرکت ارائه می گردد. 

ف

ف

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24