Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

از ماده 141 خارج شدیم و دست «ذوب» برای گشایش اعتبارات و استفاده از منابع بانکی باز شده امسال چند پروژه در شرکت به بهره برداری می رسد

مدیرعامل ذوب آهن: آب دریای عمان بهار آینده به شرکت می رسد

بورس24 : مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در گفت و گو با بورس24 درخصوص آخرین وضعیت این شرکت صحبت کرد. مهم ترین بخش سخنان او را می خوانید.

*ما موفق شدیم در سال گذشته افزایش سرمایه از محل طبقه زمین را با ۸۲۳ درصد افزایش انجام داده و  ثبت کنیم ، شرکت با این افزایش سرمایه  از ماده ۱۴۱ قانون تجارت خارج شده‌ و در سال جاری ان شا الله برنامه داریم که در راستای اصلاح ساختار مالی افزایش سرمایه از محل آورده و مطالبات را انجام بدهیم.

*کار دیگری هم که در سال گذشته صورت گرفت و امسال از آن بهره‌مند می‌شویم در قالب اصلاح ساختار مالی تفکیک مصرف گاز کوره بلند با آهن اسفنجی القایی‌ است ، ان شا الله امسال این تفکیک قیمت گاز برای سال جاری صورت خواهد گرفت.

*با این تفکیک حداقل کمتر از ۱ همت ساختار مالی ما را اصلاح خواهد کرد و مصرف ما به عنوان سوخت پتروپالایشی شناخته خواهد شد.

* ما به سمتی می‌رویم که ضایعات فرآیندی و ضایعات غیر منطبق را تا حد امکان ابتدا در تولید و حداقل به عنوان قراضه  استفاده کنیم ،  اگر این اتفاق بیفتد که اصلا بحث فروش را نداریم.

* در مورد واگذاری اقلام مازاد ،  طبق مصوبه مجمع و هیئت مدیره، طبق آئین نامه‌های کمیسیون معاملات و تشریفات قانونی که باید انجام شود، حتما  انجام خواهیم داد.

* در خصوص فروش باطله،‌ سرباره ،  فعلا به  کارشناسان رسمی داده شده و  فعلا" عیار و تناژ آن را مشخص کرده‌اند، قیمت پایه آن را گذاشته‌اند و یک مزایده‌ای سال گذشته انجام شده است که نتیجه آن مزایده هنوز از طریق کمیسیون معاملات به ما نرسیده است، هر زمان که برسد حتما اطلاع رسانی می‌کنیم.

* ذوب آهن ۴ پروژه اصلی دارد که  ان شا الله LF1  را در تابستان افتتاح خواهیم کرد و حداکثر تا هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

* برای پروژه پلنت اکسیژن‌ ما که الان با ۹۹ درصد پروگرس آماده است، منتظر مقامات استانی و ملی هستیم که  برای افتتاح زمان بدهند.

* پروژه تصفیه‌خانه مرکزی را در ۶ ماهه دوم سال افتتاح خواهیم کرد و به دنبال این هستیم که پروژه  LF1را هم تا پایان سال به بهره‌برداری برسانیم.

* خط انتقال آب از دریای عمان هم که توسط پیمانکار بیرون از شرکت برای استان انجام می‌شود ، ۲۱ درصد در آن سرمایه‌گذاری داشته‌ایم و پیمانکار به ما اطمینان داده است که  برای ۶ ماهه اول سال آینده یعنی ۱۴۰۴ این‌ آب به اصفهان برسد.

* برای پروژه  ریل مشهد ،  سال گذشته ۲۵۰ تن ریل سخت را در ذوب آهن اصفهان برای‌شان تولید کرده‌ایم و دریافت کرده‌اند و الان در مرحله اجرایی و عملیات پروژه هستند.  به هر میزانی هم که نیاز داشته باشند ان شا الله در اختیارشان قرار خواهیم داد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24