Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

شرکت جانجا یکی از بزرگترین شرکت‌های کشور در امر تولید کنسانتره خواهد شد و امیدواریم بتوانیم ۱۳۰ هزار تنی دوم را هم احداث کنیم.

آخرین وضعیت مس جانجا به روایت مدیرعامل «تجلی»

بورس24 : مرتضی علی اکبری، مدیرعامل شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات در مراسم امضای تفاهم نامه کارخانه ۱۳۰ هزار تنی کنسانتره مجتمع جانجا به خبرنگار بورس24 گفت: شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات به عنوان اولین شرکت پروژه محوردر ایران عضو کنسرسیوم تولید مس جانجا است.  کارهای مطالعاتی و توسعه ای این پروژه  در طی این دو سال اخیر با کمک ومعادن به خوبی انجام شد و امروز مزایده احداث کارخانه ۱۳۰ هزار تنی مس با شرکت فکور صنعت انجام شد و طبق تعهدات این شرکت تا سه سال آینده این کارخانه می تواند به بهره برداری رسد که هم منطقه و هم سهامداران بتوانند از منافعی که ایجاد شده بهره مند شوند.

وی گفت: پروژه پیشران از ابتدا توسط یک کنسرسیوم از بزرگترین شرکت‌های معدنی کشور که چادرملو، گل‌گهر، غدیر، تجلی و توسعه معادن و فلزات هستند ایجاد شد که بتوانند ثروت ‌آفرینی کنند و ‌برای کشور بخصوص سیستان و بلوچستان  کارهای  مهمی انجام دهند. با این حرکتی که انجام می‌شود ثروت خوبی برای منطقه خواهد داشت و آورده خوبی برای ثروت ملی است.

مدیرعامل تجلی گفت: در حال حاضر باطله برداری   حدود ۶۰ میلیون تن باید انجام شود که  برای ۲۰ میلیون تن فاز اول قرارداد آن با شرکت معدن کار باختر منعقد شده است، شرکت معدن کار باختر از برنامه در باطله‌برداری جلو است و اخیرا ۱۵  تراک ۱۲۰ تنی خریداری کرده که تعدادی از آن‌ها در محل معدن فعالند و تعدادی هم به زودی ترخیص می‌شوند.

علی اکبری ادامه داد: شرکت معدن کار باختر هم  که ۴۰ درصد آن متعلق به تجلی توسعه معادن و فلزات است  در این مزایده برنده شده  و کار به خوبی پیش می‌رود و فکر می‌کنیم که زودتر از برنامه بتواند معدن‌کار باختر فعالیت خود را آغاز کند.

وی در پایان گفت: شرکت جانجا یکی از بزرگترین شرکت‌های کشور در امر تولید کنسانتره خواهد شد و امیدواریم بتوانیم ۱۳۰ هزار تنی دوم را هم احداث کنیم.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24