Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

اختتامیه سی و پنجمین جشنواره امتنان و تقدیر از واحدهای نمونه استانی همزمان با هفته کار و روز کارگر با حضور معاون وزیر کار، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان تهران و جمعی دیگر از مقامات برگزار گردید و از برگزیدگان این جشنواره تجلیل شد.

مهرآیندگان به عنوان واحد نمونه استان تهران انتخاب شد

بورس24 : اختتامیه سی و پنجمین جشنواره امتنان و تقدیر از واحدهای نمونه استانی همزمان با هفته کار و روز کارگر با حضور معاون وزیر کار، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان تهران و جمعی دیگر از مقامات برگزار گردید و از برگزیدگان این جشنواره تجلیل شد.

جشنواره امتنان از واحدهای نمونه، کارگران گروه‌های کار نخبه همه ساله با هدف تجلیل و شناسایی و تشویق نیروی کار مولد، متخصص، مخترع و مبتکر در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار می‌شود.

از شاخص‌های انتخاب نخبگان کار و تولید، ارتقا بهره وری، بومی سازی تکنولوژی، نوآوری، میزان ایجاد اشتغال، قطع وابستگی، سود آوری و همچنین توجه به سیاست‌های اجرایی حمایت از خانواده و جوانی جمعیت است.

علی حسین رعیتی فرد معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اختتامیه سی و پنجمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان تهران گفت: طبق ماده ۱۹۵ قانون کار هر ساله در جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید به جهت تشویق و ترویج افراد موثر و خلاق تقدیر می شود، که این ایده‌ها می‌تواند با دور زدن تحریم‌ها و خلق فرصت‌ها در کشور به رشد و بالندگی کشور عزیزمان کمک کند.

معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: اقدامات خوبی در حوزه تولید طی سال گذشته انجام شد که باعث شد بتوانیم با کاهش نقدینگی تورم را کاهش دهیم و به ۴۰ درصد در پایان سال برسیم و امروز در تلاشیم تا بتوانیم با کاهش تورم و افزایش مزد قدرت خرید کارگران را افزایش دهیم.

همچنین در این مراسم محمد آذر پناه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران از شرکت ۲ هزار و ۵۰۰ کارگر در جشنواره امتنان از نخبگان کار و تولید و معرفی 34 کارگر نخبه و گروه‌های کاری و واحدهای نمونه برتر خبر داد. وی اظهار کرد: در مجموع از 34 کارگر نخبه و گروه‌های کاری و واحدهای نمونه برتر شامل 4 کارگر نمونه، 7 گروه کاری نمونه شامل 31 نفر و 3 واحد تولیدی نمونه معرفی و تقدیر می شوند.

در سی و پنجمین جشنواره امتنان استان تهران از گروه توسعه مالی مهرآیندگان به عنوان واحد نمونه اقتصادی تقدیر شد و محمد مهدی مومن زاده مدیرعامل این شرکت لوح تقدیر و تندیس جشنواره را دریافت نمود. خاطرنشان می سازد در این مراسم از واحدهای اقتصادی و گروه کار نمونه استان از جمله ایران خودرو، پارس خودرو، همراه اول، رایتل، داروسازی اسوه، مجتمع فنی تهران و شرکت فرآوردهای لبنی کاله تقدیر به عمل آمد.

منبع خبر: روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24