Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

امروز مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت آسیا سیر ارس با حضور بیش از ۸۲ درصد سهامداران برگزار شد.

مجمع آسیا سیر ارس 20 درصد سود شرکت را تقسیم کرد

بورس24 : امروز مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت آسیا سیر ارس با حضور بیش از ۸۲ درصد سهامداران برگزار شد.

بر اساس رای سهامداران آسیا سیر ارس معادل 20 درصد از سود قابل تقسیم یعنی 20 میلیارد تومان تقسیم و به ازای هر سهم حاسا 90 ریال تعلق گرفت. این شرکت در سال گذشته 20 درصد از سود قابل تقسیم یعنی 11 میلیارد تومان را به سهامداران خود اختصاص داد.

مدیر عامل حاسا  در مجمع امروز این شرکت اظهار داشت: رشد ۳۳ درصدی سود خالص ثبت شد. سرعت سیر افزایش می یابد. تعداد شاغلان این شرکت ۱۳۳ نفر است. جمع دارایی ها ۱۳ درصد رشد کرد. ۶۱ درصد سایت کانتری بازسازی می شود. درآمد عملیاتی ۲۸ درصد رشد داشت.

حآسا در این دوره مالی موفق به شناسایی 76 میلیارد تومان سود خالص شد.  این بدان معنی است که شرکت در گزارش 12 ماهه خود موفق به شناسایی 34 تومان سود به ازای هر سهم شد. سود شرکت در زمستان نسبت به پاییز کاهش 6 تومانی (81 درصدی) داشت. لازم به توضیح است سود 12 ماهه این شرکت در سال جاری نسبت به سال گذشته رشد 8 تومانی معادل 33 درصد تجربه کرد.

مطالبات معوق۸۹۰ میلیارد ریالی  از طرح سنگان بعد از ۷ سال اخذ شد. این شرکت رتبه اول دارندگان واگن لبه کوتاه را به خود اختصاص داده است.

در مجمع امروز اعلام شد: این شرکت دارای ناوگان ریلی ملکی متشکل از ۷۵۳ دستگاه واگن لبه کوتاه، مسطح، عریض و ۶ محور و ۷۷۸ دستگاه واگن لبه بلند چهار محوره و همچنین دارای سایت کانتینری بالغ بر ۱۲۰۰ کانتینر است.

بهینه‌سازی ۷۵درصد از ناوگان ریلی و بازسازی ۶۱درصد از سایت کانتینری با تأکید بر افزایش بهره‌وری و افزایش ضریب آماده به کاری بخشی از برنامه‌های کوتاه‌مدت هم‌راستا با هلدینگ به شمار می رود.

33 درصداز درآمد صنایع ملی مس است که به دلیل امضا نشدن، در سود حاسا لحاظ نشده است.

ثبت افزایش سرمایه در دو مرحله از مبلغ ۸۰۰ به ۱۸۰۰ و از ۱۸۰۰ به ۲۲۵۰ میلیارد ریال برای خرید ۱۸۰ دستگاه واگن لبه کوتاه ۴ و ۶ محوره، نوسازی قسمتی از ناوگان شرکت و استفاده از معافیت‌های مالیاتی از محل سود انباشته یکی از مهم‌ترین اقدامات انجام شده در سال مالی گذشته به شمار می رود.

طولانی ترین مسیر ریلی کشور را اسیا سیر، حمل می کند.

این شرکت توانمدی حمل مرز به مرز را دارد.

تکمیلی...

امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ، مجمع عمومی عادی سالیانه آسیا سیر ارس با حضور بیش از ۸۲ درصد سهامداران حاسا برگزار شد و اعضای هیئت مدیره این شرکت گزارشی از صورت های الی و برنامه های آتی خود قرائت کردند.

بر همین اساس و با تاکید بر صورت های مالی،  حآسا در این دوره مالی موفق به شناسایی 76 میلیارد تومان سود خالص شد. 

این بدان معنی است که شرکت در گزارش 12 ماهه خود موفق به شناسایی 34 تومان سود به ازای هر سهم شد. همچنین سود شرکت در زمستان نسبت به پاییز کاهش 6 تومانی (81 درصدی) داشت.

لازم به توضیح است سود 12 ماهه این شرکت در سال جاری نسبت به سال گذشته رشد 8 تومانی معادل 33 درصد تجربه کرد.

رشد 13 درصد دارایی ها

با اشاره به سیایت های درآمد زایی، مطالبات معوق۸۹۰ میلیارد ریالی  از طرح سنگان بعد از ۷ سال اخذ شد. البته این شرکت رتبه اول دارندگان واگن لبه کوتاه را به خود اختصاص داده است.

بر همین اساس مدیر عامل حاسا  در مجمع امروز این شرکت اظهار داشت:

🔹رشد ۳۳ درصدی سود خالص اخذ شد.
🔹سرعت سیر افزایش می یابد.
🔹تعداد شاغلان این شرکت ۱۳۳ نفر است.
🔹جمع دارایی ها ۱۳ درصد رشد کرد.
🔹۶۱ درصد سایت کانتری بازسازی می شود.
🔹درآمد عملیاتی ۲۸ درصد رشد داشت.

درآمد 33 درصدی فملی 

بر همین اساس و با تاکید بر عملکرد حاسا در مجمع امروز اعلام شد:

مقرر است؛ در سال جاری تعدادی از لوکوموتیوها از خط خارج و برخی واگن‌ها نوسازی شوند.
این شرکت دارای ناوگان ریلی ملکی متشکل از ۷۵۳ دستگاه واگن لبه کوتاه، مسطح، عریض و ۶ محور و ۷۷۸ دستگاه واگن لبه بلند چهار محوره و همچنین دارای سایت کانتینری بالغ بر ۱۲۰۰ کانتینر است.
بهینه‌سازی ۷۵درصد از ناوگان ریلی و بازسازی ۶۱درصد از سایت کانتینری با تأکید بر افزایش بهره‌وری و افزایش ضریب آماده به کاری بخشی از برنامه‌های کوتاه‌مدت هم‌راستا با هلدینگ به شمار می رود.
33 درصداز درآمد صنایع ملی مس است که به دلیل امضا نشدن، در سود حاسا لحاظ نشده است.
ثبت افزایش سرمایه در دو مرحله از مبلغ ۸۰۰ به ۱۸۰۰ و از ۱۸۰۰ به ۲۲۵۰ میلیارد ریال برای خرید ۱۸۰ دستگاه واگن لبه کوتاه ۴ و ۶ محوره، نوسازی قسمتی از ناوگان شرکت و استفاده از معافیت‌های مالیاتی از محل سود انباشته یکی از مهم‌ترین اقدامات انجام شده در سال مالی گذشته به شمار می رود. حآسا هم هم‌راستا با صنعت افت را تجربه کرد.

تقسیم سود 20 درصدی 

دلیل کاهش سود عملیاتی حاسا، ذخیره مالیات بر ارزش افزوده بوده که مربوط به امسال نیست  و این سیاست در جهت کاهش ریسک سهامداران به شمار می رود.
طولانی ترین مسیر ریلی کشور را اسیا سیر، حمل می کند.
این شرکت توانمدی حمل مرز به مرز را دارد.
این شرکت در سال گذشته 20 درصد از سود قابل تقسیم یعنی 11 میلارد تومان را به سهامداران خود اختصاص داد.

بر اساس رای سهامداران اسیا سیر ارس معادل 20 درصد از سود قابل تقسیم یعنی 20 میلیارد تومان تقسیم و به ازای هر سهم حاسا 90 ریال تعلق گرفت.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24