Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

پالیزیان گفت: پروژه شمشک در سال جاری به مرحله اجرا خواهد رسید و تا سه ماه آینده می توان از میزان توسعه، روند و زمان بهره برداری خبر داد.

پروژه شمشک آ س پ امسال استارت می خورد

بورس24 : پیام پالیزیان مدیرعامل آ س پ با اشاره به مهمترین پروژه این شرکت به خبرنگار بورس24 اظهار داشت: برای اجرای ساخت و بهره برداری از پروژه شمشک، اقداماتی همچون مذاکرات شهرداری و استانداری انجام شده و تا سه ماه آینده می توان میزان توسعه، روند اجرا و زمان نهایی بهره برداری این طرح را مشخص و اطلاع رسانی کرد.

وی همچنین از تغییر کاربری و اخذ برخی اسناد خبر داد و گفت: شروع این پروژه در سال جاری خواهد بود و نوع مالکیت هم اکنون صد درصد به آ س پ تعلق دارد.

وی سهم و نوع مالکیت این طرح را بعد از اتمام، فروش و مشروط به میزان مالکیت واحدها دانست و گفت: همواره نوع مالکیت آ س پ بعد از تحویل پروژه‌ها تغییر می کند و بر اساس نظر مالکان تازه، هیئت مدیره جدید تعیین و برای ساختمان تصمیم گیری می‌کنند.

پالیزیان نگهداری برخی واحد ها را در جهت سرمایه گذاری عنوان کرد و گفت: آ س پ بر همین اساس و برای نگهداری واحدها به مدیریت ساختمان ها ورود می کند.

مدیرعامل  آ س پ در خصوص مدیریت نوسان ارز و تهیه مواد اولیه تاکید کرد: نوسانات ارز همواره در اقتصاد ایران وجود داشته و موضوع تازه ای به شمار نمی رود.

وی گفت: برای مدیریت این نوسانات، برنامه‌هایی تدوین شده و از آنجایی که تغییر نرخ ارز، به عنوان یک ریسک قلمداد می شود و هر ریسک نیز یک پاسخ و برنامه‌ریزی دارد، آ اس پ قبل از ورود به هر طرحی، در خریدها تعجیل داشته تا اجرا و برنامه‌ریزی را با سرعت انجام و به اتمام رساند.

مدیر عامل آ س پ همچنین ورود به طرح های فاخر و فرهنگی را در قالب مسئولیت اجتماعی عنوان کرد و یادآور شد: سالن اجتماعات شهرداری تهران، ساختمان وزارت امور خارجه و موزه یکی از وزارتخانه‌ها را به صورت فرهنگی فاخر انجام داده و یا تجهیز کرده ایم. این نوع طرح ها برای شرکت سودسازی و درآمدزایی خاصی ایجاد نمی‌کند و تنها در قالب مسئولیت اجتماعی به شمار می رود.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24