Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

مدیر عامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان در حاشیه بازدید از غرفه این هلدینگ در بیست و هشتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی گفت: با راه اندازی پالایشگاه بندر عباس این حجم از تولید با استاندارد یورو ۵ به ۳۰ میلیون لیتر خواهد رسید.

با راه اندازی واحد RFCC در سال ۱۴۰۵ میزان تولید بنزین در اصفهان از ۱۲ به ۲۴ میلیون لیتر می رسد

بورس24 : مدیر عامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان در حاشیه بازدید از غرفه این هلدینگ در بیست و هشتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی گفت: با راه اندازی پالایشگاه بندر عباس این حجم از تولید با استاندارد یورو ۵ به ۳۰ میلیون لیتر خواهد رسید.

محسن قدیری گفت: سهم آلایندگی هلدینگ پتروپالایش اصفهان یک صدم درصد است که با اجرا و بهره برداری از طرح های توسعه در شرکت های تابعه این عدد کاهشی تر می شود.

وی گفت از طریق داده های هوش مصنوعی، اطلاعات و تحلیل های دقیق را به مردم ارائه می کنیم و اثبات خواهیم کرد که ما صنعت آلاینده نیستیم.

مدیر عامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان افزود: ما تنها پالایشگاه کشور بودیم که با برنامه ریزی در طرح RHU مشمول ۵ درصد تخفیف خوراک شد.

قدیری افزود: واحد RHU که از سال گذشته عملیات احداث آن آغاز شد در موعد بهره برداری روزانه ۵۶۰ هزار دلار سود دهی برای کشور خواهد داشت.وی ادامه داد: واحد RFCC نیز در زمان بهره برداری، روزانه یک میلیون دلار سود دهی اقتصادی دارد.شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان از شرکت های تابعه هلدینگ پترو پالایش اصفهان است که با اجرای طرح های زیست محیطی در حوزه پتروپالایشگاهی و بهره برداری از آنها از سال ۱۴۰۴ نقش مهمی در اقتصاد کشور و استان اصفهان ایفا خواهد کرد.

منبع خبر: روابط عمومی هلدینگ پتروپالایش اصفهان

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24