Bourse24 Ads 236

Bourse24 Ads 242

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سیمان هگمتان امروز تشکیل شد که در این مجمع به میزان ۷۵ درصد تقسیم سود انجام گرفت و به ازای هر سهم ۷۵۰ تومان سود تقسیم شد.

مجمع شرکت سیمان هگمتان / فیلم

بورس24 : مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سیمان هگمتان امروز تشکیل شد که در این مجمع به میزان ۷۵ درصد تقسیم سود انجام گرفت و به ازای هر سهم ۷۵۰ تومان سود تقسیم شد.

فرشاد فیروزجائی کاردر مدیرعامل شرکت سیمان هگمتان اعلام کرد: در حال حاضر درآمد شرکت سیمان هگمتان ۷۲۸.۷۸۹ میلیون ریال است. در سالی که گذشت درآمد عملیاتی شرکت ۲۵.۰۰۷.۰۰۳ میلیون ریال و سود عملیاتی آن معادل ۹.۶۳۰.۸۳۲ میلیون ریال و eps آن مبلغ ۹.۰۷۰ ۳۵۲ میلیون ریال بوده است. ظرفیت اسمی شرکت معادل ۶.۶۰۰ تن در روز است.

وی گفت: چین اولین کشور با تولید بیش از ۵۰ درصد سیمان جهان را دارد و ایران در این زمینه رتبه ششم  را دارد. در یک دهه گذشته ظرفیت تولید سیمان از ۷۱.۹ میلیون تن  به ۸۹ میلیون تن افزایش داشته است. شرکت سیمان هگمتان رتبه هشتم یا نهم را در تولیدکنندگان سیمان کشور را دارد.

مدیرعامل سیمان هگمتان افزود: ظرفیت تولید کلینکر در سه خط تولید خط یک و خط دو در سال مالی ۱۴۰۲ مجموعا ۱.۶۵۱.۴۸۳ میلیون ریال بوده است و رشد ۳.۱ درصد را نسبت به سال مالی ۱۴۰۱ داشته است. با توجه به موضوعات افزایش هزینه های حمل و نقل صادرات  کلینکر دچار مشکل و زیان ده شد و به نتیجه ای رسیدیم که تولید داخلی این محصول برای شرکت سودآوری بیشتری دارد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 240


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24