Bourse24 Ads 235
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

شرکت سرمایه گذاری گروه صنایع بهشهر تفاهم نامه تکمیل پروژه ساختمان مسکونی مروارید را با یکی از شرکت های هم خانواده این گروه کلید زد.

امضای تفاهم نامه تکمیل پروژه مروارید

بورس24 : شرکت سرمایه گذاری گروه صنایع بهشهر تفاهم نامه تکمیل پروژه ساختمان مسکونی مروارید را با یکی از شرکت های هم خانواده این گروه کلید زد.

همکاری مشارکت در ساخت پروژه ساختمانی مروارید با شرکت سرمایه گذاری ساختمان گروه صنایع بهشهر تهران در حالی آغاز شد که پیشتر آگهی مزایده فروش این پروژه که در روزنامه های کثیرالانتشار و در چند نوبت منتشر شده بود، دارای متقاضی نبود.

بر این اساس به منظور ارزش آفرینی و ایجاد ارزش افزوده برای سهامداران شرکت سرمایه گذاری گروه صنایع بهشهر ایران تفاهم­ نامه ­ای را با شرکت سرمایه گذاری ساختمان گروه صنایع بهشهر تهران به امضا رسانده تا پس از تعیین ارزش پروژه در حال ساخت مروارید و همچنین برآورد هزینه های تکمیل پروژه توسط کارشناس رسمی دادگستری و پس از تائید طرفین نسبت به میزان سهم الشرکه مالک ملک و سازنده پروژه بر اساس ارزیابی های صورت گرفته تصمیم گیری شود.

بر اساس این تفاهم نامه سه ماهه پس از تهیه گزارش رسمی دادگستری و با توافق طرفین نسبت به تعیین سهم هر یک از طرفین و تعیین درصد مشارکت هر طرف و نیز مدت زمان مورد نیاز تکمیل پروژه در قرارداد مشارکت جداگانه ای اقدام خواهد شد.

نظارت بر اجرای این تفاهم ­نامه که به منظور مولد سازی دارایی­ های سهامداران وصنا صورت می­ گیرد با شرکت توسعه صنایع بهشهر خواهد بود.

تعیین تکلیف این پروژه یکی از تکالیف مجمع شرکت بوده است که تیم مدیریتی با رایزنی­ های صورت گرفته تلاش دارد بیشترین آورده را برای سهامداران «وصنا» به دست آورد.

منبع خبر: روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری گروه صنایع بهشهر ایران

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24