Bourse24 Ads 235
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

مجمع عمومی عادی سالیانه تامین سرمایه نوین برای دوره منتهی به سال ۱۴۰۲.۱۲.۲۹  با حضور ۷۵ درصد از سهامدران برگزار شد.

تقسیم سود 230 ریالی در مجمع تامین سرمایه نوین

بورس24 : مجمع عمومی عادی سالیانه تامین سرمایه نوین برای دوره منتهی به سال ۱۴۰۲.۱۲.۲۹  با حضور ۷۵ درصد از سهامدران برگزار شد.

در این مجمع ۷۵ درصد تقسیم سود شد و به ازای هرسهم ۲۳۰ ریال تعلق گرفت.

مجتبی عزیزیان مدیرعامل تامین سرمایه نوین گفت: از سال ۹۲ در حوزه تامین و توسعه ابزار رشدی از بعد پایداری در کسب سود نداشته ایم .در تلاش بودیم که با موضوع نرخ بهره ای که افزایش پیدا می کند نرخ صندوق ها حفظ شود و برای اولین بار در کشور توانستیم اوراق با نرخ شناور منتشر کنیم که با توجه به شرایط تحریم ارزش اوراق بتواند با آنها تغییر کند.

وی گفت: در حال حاضر سرمایه ثبت شده شرکت ۳۸.۵۰۰.۰۰۰ میلیون ریال و درآمد عملیاتی آن مبلغ ۱۷.۱۴۷.۸۷۴ میلیون ریال و سود عملیاتی  معادل ۱۳.۳۱۰.۰۵۷ میلیون ریال بوده است.

او گفت: تامین سرمایه نوین در سال گذشته جایگاه نخست مشاور عرضه و پذیرش شرکت ها را در فرابورس ایران از نظر رتبه بندی کیفی به خود اختصاص داده است. بین دوازده شرکت تامین سرمایه تا به حال ۶ شرکت در بورس و ۳ شرکت در فرابورس پذیرفته شده اند که مجموع ارزش بازار آن ها در انتهای اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۶۱۵.۰۲۷ میلیارد ریال بوده است. پایان دوره مالی یکساله منتهی به ۱۴۰۲.۱۲.۲۹ درآمد کل تامین سرمایه نوین بالغ بر ۱۵.۴۷۴ میلیارد ریال و نزدیک به میانگین صنعت بوده است.

مدیرعامل تنوین گفت: تامین سرمایه نوین در سال مالی منتهی به ۱۴۰۲.۱۲.۲۹ درمجموع به میزان ۳۰.۹۸۳ میلیارد ریال تأمین مالی از طریق انتشار انواع اوراق بدهی انجام داده است. تأمین سرمایه نوین برای طیف گسترده ای از انواع صندوق های سرمایه گذاری شامل درآمد ثابت، سهامی، بازارگردانی و مختلط در تاریخ ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۲بیش از ۳۷۷ هزار میلیارد ریال دارایی را مدیریت کرده است که این میزان حدود ۴ درصد حجم کل صندوق های سرمایه گذاری بازار سرمایه را تشکیل می دهد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24