Bourse24 Ads 235
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

عملکرد شرکت‌های زیرمجموعه انتخاب الکترونیک در چهار ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳، رشدی ۵۱درصدی را تجربه کردند.

رشد ۵۱درصدی عملکرد شرکت‌های زیرمجموعه انتخاب

بورس24 : عملکرد شرکت‌های زیرمجموعه انتخاب الکترونیک در چهار ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳، رشدی ۵۱درصدی را تجربه کردند.

عملکرد شرکت‌های زیرمجموعه انتخاب الکترونیک از ۵۵.۴۳۶ میلیارد ریال در چهار ماهه منتهی به آخر فروردین ۱۴۰۲ به ۸۳.۴۳۸ میلیارد ریال در مدت مشابه سال کنونی رسیده و نشان از رشدی ۵۱ درصدی دارد.

در این بازه زمانی، فروش محصولات صوتی و تصویری ۸۰ درصد افزایش داشته و از ۲۱ میلیارد ریال به ۳۸ میلیارد ریال رسیده‌است. محصولات گازسوز و سرمایشی نیز از سه میلیارد ریال به پنج میلیارد ریال رسیده و ۴۳ درصد رشد یافته‌است.

روند افزایشی فروش محصولات در محصولات لوازم خانگی کوچک نیز قابل‌مشاهده است. میزان فروش این محصولات از دو میلیارد ریال به چهار میلیارد ریال رسیده و رشدی ۶۲ درصدی را تجربه کرده‌است. هم‌چنین محصولات شوینده با ۳۵ میلیارد ریال فروش نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۷ درصد افزایش داشته‌است.

شرکت انتخاب در زمینه تولید و عرضه محصولات صوتی و تصویری، شوینده، گازسوز و سرمایشی و لوازم خانگی کوچک فعالیت می‌کند.

این شرکت با بیش از ۲۳ سال سابقه در این حوزه، جزو پیشگامان مطرح بازار ایران به شمار می‌رود و توانسته در چهارماهه منتهی به فروردین ماه ۱۴۰۳ عملکرد خوبی از خود به جا گذارد.

گفتنی است که عوامل متعددی در این موفقیت نقش داشته‌اند. از جمله می‌توان به مواردی همچون افزایش تقاضای بازار برای محصولات شرکت‌های زیرمجموعه انتخاب، تنوع‌بخشی به سبد محصولات، ارتقای کیفیت محصولات، توسعه شبکه‌های فروش و بازاریابی و اجرای برنامه‌های تبلیغاتی موثر اشاره کرد.

انتظار می‌رود با ادامه روند نوآوری و توسعه محصولات، ارتقای کیفیت خدمات و ارائه خدمات پس از فروش مطلوب، سهم بازار خود را در ایران و کشورهای منطقه افزایش یابد.

انتخاب

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24