به گزارش کدال نگر بور س24، شرکت سرمایه گذاری ساختمانی اعتماد گستر بیان داشت در جلسه هیأت مدیره بررسی های لازم برای افزایش سرمایه صورت پذیرفت و با توجه به ساختار فعلی و جهت اصلاح سرمایه و تقویت بنیه مالی شرکت تصمیم به افزایش سرمایه از محل سود انباشته گرفته شد.
منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24
















نظرات :
شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.