به گزارش کدالنگر بورس24، شرکت گروه صنعتی پاکشو در دوره سهماهه منتهی به خرداد 1404، موفق به ثبت فروش 3,040 میلیارد تومانی شده است.

به گزارش کدالنگر بورس24 ، شرکت گروه صنعتی پاکشو در دوره سهماهه منتهی به خرداد 1404، موفق به ثبت فروش 3,040 میلیارد تومانی شده است. بررسی ترکیب تولید و فروش شرکت نشان میدهد عمده تمرکز فعالیت پاکشو در این مدت بر محصولات شوینده البسه اعم از پودر و مایعات لباسشویی بوده است؛ بهنحوی که طی این فصل، مجموع تولید این محصولات به 12 هزار و 575 تن رسید. از این میزان، 12 هزار و 757 تن نیز به فروش رسیده که بیانگر تناسب مناسب بین تولید و عرضه به بازار مصرف است.
جزئیات عملکرد خرداد ماه
در خرداد 1404، درآمد فروش شرکت معادل 1,043 میلیارد تومان به ثبت رسیده است. دادهها حکایت از آن دارد که عمده فروش شرکت در بازار داخلی رقم خورده است؛ بهطور دقیق، 911 میلیارد تومان از مجموع درآمد فروش ماهانه مربوط به بازار داخل است و سهم صادرات نیز 131 میلیارد تومان اعلام شده است. این ترکیب حاکی از تداوم و حتی تقویت بازار داخلی برای محصولات پاکشو در تمیزکنندهها و شویندههاست.
پراکندگی فروش بر اساس گروههای محصول
در خردادماه، گروه محصولات «شامپو و نرمکننده موی سر» با ثبت درآمد ۳۲۴ میلیارد تومانی، بیشترین سهم فروش داخلی شرکت را به خود اختصاص دادهاند و همچنان پرچمدار محصولات پاکشو در بازار ایران باقی ماندهاند. از طرف دیگر، «شوینده البسه پودر و مایعات لباسشویی» با سهم ۷۵ میلیارد تومانی، برترین محصول شرکت در حوزه فروش صادراتی شناخته میشود که بیانگر جایگاه این گروه محصول در بازارهای بینالمللی و استقبال مشتریان خارج از کشور است.
جمعبندی و چشمانداز
مروری بر عملکرد سهماهه شرکت گروه صنعتی پاکشو نشان میدهد استراتژی تمرکز بر تولید و فروش محصولات شوینده البسه همچنان موفقیتآمیز بوده و توانسته نیاز بازار داخلی را پاسخ داده و جای پای خود را در بازارهای صادراتی نیز مستحکمتر کند. برتری فروش داخلی در بین محصولات متنوع، بهویژه شامپوها و نرمکنندههای موی سر، نقطه قوت مهم این دوره محسوب میشود و استمرار فروش صادراتی شویندههای لباس، مکمل رشد درآمدی پاکشو به شمار میرود. استمرار این روند میتواند چشمانداز باثباتی را برای درآمدهای آتی شرکت رقم بزند.
نظرات :
شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.