به گزارش کدالنگر بورس۲۴، شرکت تولید فیبر ایران با نماد “چفیبر” در ۹ ماهه منتهی به خرداد ۱۴۰۴ مجموع درآمدی معادل ۷۳ میلیارد تومان از محل فروش محصولات خود کسب کرده است.

به گزارش کدالنگر بورس24 ، شرکت تولید فیبر ایران با نماد “چفیبر” در ۹ ماهه منتهی به خرداد ۱۴۰۴ مجموع درآمدی معادل ۷۳ میلیارد تومان از محل فروش محصولات خود کسب کرده است. این در حالی است که درآمد فروش شرکت در مدت مشابه سال قبل، ۱۰۶ میلیارد تومان به ثبت رسیده بود که نشاندهنده کاهش ۳۱ درصدی درآمد به دلیل افت میزان فروش یا کاهش قیمت محصولات نسبت به سال گذشته است.
طبق جزئیات ارائهشده در گزارش، عمده تولید چفیبر در سهماهه اخیر مربوط به ۴ هزار و ۳۲۴ متر مکعب تخته روسی بوده است، که همچنان این محصول سهم قابلتوجهی در سبد تولید و فروش شرکت دارد.
بررسی فروش خردادماه نیز نشان میدهد که چفیبر در این ماه موفق به ثبت فروش ۴ میلیارد تومانی شده که نیمی از آن (حدود ۲ میلیارد تومان) مربوط به فروش «بائو درب» است.
«بائو درب» به عنوان یکی از محصولات پرکاربرد در صنعت ساختمان، عمدتاً برای کلافبندی و قابگیری دربهای داخلی و خارجی ساختمان کاربرد دارد. این محصول به دلیل استحکام و مقاومت مناسب نسبت به رطوبت و ضربه، جایگزین مناسبی برای برخی گونههای چوب طبیعی در تولید قاب و چهارچوب دربهای ساختمانی محسوب میشود. استفاده از بائو درب به بهبود کیفیت، سرعت اجرا و کاهش هزینههای نهایی پروژههای ساختمانی کمک میکند؛ همچنین به دلیل فرآوری صنعتی، دارای ابعاد منظم و شرایط نصب آسانتری نسبت به چوب خام است.
در مجموع، گزارش عملکرد چفیبر منعکسکننده فشارهای درآمدی ناشی از افت بازار یا تغییر شرایط فروش در صنعت فیبر و MDF کشور است. با این حال، متنوعسازی سبد محصولات و تمرکز بر بازارهای هدف نظیر محصولات ساختمانی مانند بائو درب، میتواند راهکاری برای جبران بخشی از کاهش درآمد این شرکت در آینده باشد
نظرات :
شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.