Bourse24 Ads 261
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 264

مرکز ارتباط بازار سرمایه 6375؛ وابسته به شرکت اطلاع‌رسانی و آموزش بورس، در خرداد 1404 پاسخگوی ۱۸ و ۹۳۷ تماس ورودی از سوی سرمایه‌گذاران و فعالان بازار بوده است که از این تعداد 2 هزار و 100 تماس در شرایط تعطیلی بیش از یک هفته‌ای بازار سرمایه، پاسخ داده شده است...

مردم در جنگ 12 روزه چه سوال هایی درباره بورس داشتند؟

بورس24 : مرکز ارتباط بازار سرمایه 6375؛ وابسته به شرکت اطلاع‌رسانی و آموزش بورس، در خرداد 1404 پاسخگوی ۱۸ و ۹۳۷ تماس ورودی از سوی سرمایه‌گذاران و فعالان بازار بوده است که از این تعداد 2 هزار و 100 تماس در شرایط تعطیلی بیش از یک هفته‌ای بازار سرمایه، پاسخ داده شده است.

در شرایط خاص خرداد ماه که بازار سرمایه با تعطیلی بیش از یک هفته‌ای روبه‌رو بود و فضای عمومی کشور تحت تأثیر تحولات امنیتی و جنگی قرار داشت، مرکز ارتباط بازار سرمایه در راستای مدیریت انتظارات، پاسخگویی به دغدغه‌ها و کاهش فضای هیجانی میزبان 18 هزار و ۹۳۷ تماس ورودی بود.

از این تعداد 2 هزار و 100 تماس در زمان تعطیلی بازار صورت گرفت که این عدد نه‌تنها از حساسیت بالا نسبت به شرایط بازار حکایت دارد، بلکه گویای آن است که در نبود دسترسی به بازار، سهامداران از وجود کانال ارتباطی با ارکان بازار سرمایه و شنیده شدن صدای خود اطمینان خاطر دارند.

بر اساس آمار ارائه شده توسط مرکز ارتباط بازار سرمایه، سوالات پرتکرار تماس‌گیرندگان در ایام جنگ 12 روزه ماه به ترتیب زیر بوده است:

نحوه سود‌دهی صندوق‌های درآمد ثابت در روزهای تعطیل

نحوه تسویه کارگزاری‌ها در صورت ادامه تعطیلی

زمان بازگشایی صندوق‌های طلا

اضافه شدن به سررسید معاملات آپشن (آتی و اختیارها)

همچنین سه موضوع پرتکرار مورد پیگیری تماس‌گیرندگان از طریق تلفن گویا در خرداد ماه به شرح زیر بوده است:

دریافت قیمت و آمار لحظه‌ای از شرکت‌ها

اطلاع از وضعیت شاخص کل بازار

پیگیری سفارش‌های برتر خرید و فروش سهام

در کنار پاسخگویی، ثبت و دسته‌بندی انتقادات نیز بخشی از عملکرد این مرکز بوده است؛ همچنین سهام عدالت نیز در ماه گذشته مورد توجه بوده و بیشتر موضوعات مطرح شده در این خصوص بیشتر ناظر بر پیگیری اخبار و وضعیت اطلاع‌رسانی در این زمینه بوده است.

این گزارش اضافه می‌کند که با تعطیلی بازار سرمایه، بخش عمده‌ای از تماس‌ها به موضوع شفافیت اطلاع‌رسانی شرکت‌ها اختصاص داشته است و تیم پاسخگویی مرکز، در این مدت با هدف کاهش نگرانی‌ها و جلوگیری از بروز رفتارهای هیجانی، اطلاع‌رسانی به سهامداران را از طریق کانال‌های فعال ادامه داده است.

منبع خبر: روابط عمومی شرکت اطلاع‌رسانی و آموزش بورس

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 270

پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 265
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 259
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 271
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24