به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت توسعه سامانه های نرم افزاری نگین اعلام داشت به واسطه اتفاقات ناشی از جنگ تحمیلی 12 روزه که منجر به درگیریهای فیزیکی و همچنین درگیریهای سایبری گردید، موجب شد بانک سپه از مدار سرویسدهی خارج شود. به منظور بازیابی سریعتر سامانهها در شرایط بحران، مدیران محترم بانک سپه این شرکت را به عنوان پیمانکار جدید خود در حوزه نرمافزار جامع متمرکز بانکی برگزیدند.

به گزارش کدال نگر بورس24 ، شرکت توسعه سامانه های نرم افزاری نگین اعلام داشت به واسطه اتفاقات ناشی از جنگ تحمیلی 12 روزه که منجر به درگیریهای فیزیکی و همچنین درگیریهای سایبری گردید، موجب شد دو بانک کشور از جمله بانک سپه از مدار سرویسدهی خارج شوند. در همین راستا و به منظور بازیابی سریعتر سامانهها در شرایط بحران، مدیران محترم بانک سپه تصمیم به تغییر زیر ساخت نرم افزاری خود گرفته و این شرکت را به عنوان پیمانکار جدید خود در حوزه نرمافزار جامع متمرکز بانکی برگزیدند.
با توجه به اولویت و اهمیت بسیار بالای این موضوع و در راستای در دسترس قرار گرفتن سریعتر خدمات بانکی برای مردم عزیز کشور در شرایط جنگی ، این شرکت فارغ از هر گونه تفاهم نامه و یا قراردادی با پذیرش مسئولیت نسبت به این موضوع اقدام و پس از گذشت تقریبا یک هفته، بخش بسیار زیادی از سامانههای بانکی بانک سپه با استفاده از زیر ساختهای نرم افزاری این شرکت در دسترس هموطنان عزیز قرار گرفت و با استمرار و تکمیل سامانههای بانکی، اکنون اعلام میدارد که بانک سپه به جمع مشتریان این شرکت پیوسته است.
لیکن به لحاظ اینکه هنوز قراردادی فی مابین این شرکت و بانک محترم سپه حسب شرایط عنوان شده منعقد نگردیده است، آثار مالی آن برای این شرکت تاکنون قابل شناسایی و افشا نمیباشد. به محض انعقاد قرارداد مربوطه، افشای آن بر اساس دستورالعمل افشا از طریق سامانه کدال در اختیار قرار خواهد گرفت.
نظرات :
شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.