Bourse24 Ads 261
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 264

به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت آسان پرداخت پرشین در نظر دارد تعدادی باتری دستگاه پایانه فروشگاهی (کاملا نو، آکبند) را از طریق برگزاری مناقصه عمومی یک مرحله ای از شرکت های واجد شرایط خریداری نماید.

«آپ» در تدارک برگزاری مناقصه

به گزارش کدال نگر بورس24 ، شرکت آسان پرداخت پرشین در نظر دارد تعدادی باتری دستگاه پایانه فروشگاهی (کاملا نو، آکبند) را از طریق برگزاری مناقصه عمومی یک مرحله ای از شرکت های واجد شرایط خریداری نماید.

 1-تاریخ شروع توزیع اسناد مناقصه: از روز چهارشنبه مورخ 1404.04.18 تا روز دوشنبه مورخ 1404.04.23

 2-مهلت تحویل پاکت ها: حداکثر تا روز سه شنبه مورخ 1404.04.31 (ساعت12:00) به آدرس: تهران-خیایان ولیعصر(عج)-پایین تر از چهار راه پارک وی-کوچه مهنار-پلاک 8-ساختمان آسان پرداخت-واحد تامین میباشد.

 3-مبلغ تضمین شرکت در مناقصه :مبلغ 3،300،000،000 ریال (به حرف سه میلیارد و سیصد میلیون ریال)

 4-نحوه دریافت اسناد: متقاضیان می توانند جهت دریافت اسناد مناقصه مبلغ 10،000،000 ریال به شماره حساب اعلام شده در ذیل واریز و سپس تصویر فیش واریزی را به آدرس ایمیل tender_procurement@asanpardakht.ir ارسال و یا با شماره 02183332417 تماس حاصل نمایند: • شماره حساب 8469449331 بانک ملت، بنام شرکت آسان پرداخت پرشین • پاسخ‌گویی صرفاً به نمایندگان شرکت‌هایی که اسناد را خریداری نموده‌اند، انجام خواهد شد.

 5) سایر موارد در اسناد مناقصه درج گردیده است. تذکر: مناقصه‌گزار در رد یا قبولی پیشنهادها مختار است و هزینه آگهی بر عهده برنده مناقصه خواهد بود. سایر شرایط مناقصه در اسناد تصریح گشته و شرکت‌کنندگان باید مدارک را پس از اخذ، به قید قبولی امضاء و ممهور نموده و در پاکت های لاک و مهر شده تحویل نمایند.

این شرکت همچنین  در نظر دارد تعدادی باتری دستگاه ups (کاملا نو، آکبند) را از طریق برگزاری مناقصه عمومی یک مرحله ای از شرکت های واجد شرایط خریداری نماید.

1-تاریخ شروع توزیع اسناد مناقصه: از روز چهارشنبه مورخ 1404.04.18 تا روز دوشنبه مورخ 1404.04.23

2-مهلت تحویل پاکت ها: حداکثر تا روز سه شنبه مورخ 1404.04.31 (ساعت12:00) به آدرس: تهران-خیایان ولیعصر(عج)-پایین تر از چهار راه پارک وی-کوچه مهنار-پلاک 8-ساختمان آسان پرداخت-واحد تامین میباشد.

3-مبلغ تضمین شرکت در مناقصه :مبلغ 20،000،000،000 ریال (به حروف بیست میلیارد ریال)

4-نحوه دریافت اسناد: متقاضیان می توانند جهت دریافت اسناد مناقصه مبلغ 10،000،000 ریال به شماره حساب اعلام شده در ذیل واریز و سپس تصویر فیش واریزی را به آدرس ایمیل tender_procurement@asanpardakht.ir ارسال و یا با شماره 02183332405 تماس حاصل نمایند: • شماره حساب 8469449331 بانک ملت، بنام شرکت آسان پرداخت پرشین • پاسخ‌گویی صرفاً به نمایندگان شرکت‌هایی که اسناد را خریداری نموده‌اند، انجام خواهد شد.

5) سایر موارد در اسناد مناقصه درج گردیده است. تذکر: مناقصه‌گزار در رد یا قبولی پیشنهادها مختار است و هزینه آگهی بر عهده برنده مناقصه خواهد بود. سایر شرایط مناقصه در اسناد تصریح گشته و شرکت‌کنندگان باید مدارک را پس از اخذ، به قید قبولی امضاء و ممهور نموده و در پاکت های لاک و مهر شده تحویل نمایند

آآآ

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید



پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 265
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 259
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 271
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24