Bourse24 Ads 261
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 264

در دنیای پرشتاب امروز، هم‌سویی با استانداردهای بین‌المللی فناوری اطلاعات، ضامن کیفیت خدمات و امنیت اطلاعات سازمان‌هاست. در همین راستا، شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش (سِپ) توانست برای سومین سال متوالی گواهینامه استاندارد ISO/IEC 20000-1:2018 در حوزه مدیریت خدمات فناوری اطلاعات و برای پنجمین دوره گواهینامه ISO/IEC 27001:2022 در حوزه مدیریت امنیت اطلاعات را با موفقیت تمدید کند.

تمدید دو گواهینامه بین‌المللی در سپ؛ گامی بلند در مسیر بلوغ فناوری اطلاعات و امنیت

بورس24 : در دنیای پرشتاب امروز، هم‌سویی با استانداردهای بین‌المللی فناوری اطلاعات، ضامن کیفیت خدمات و امنیت اطلاعات سازمان‌هاست. در همین راستا، شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش (سِپ) توانست برای سومین سال متوالی گواهینامه استاندارد ISO/IEC 20000-1:2018 در حوزه مدیریت خدمات فناوری اطلاعات و برای پنجمین دوره گواهینامه ISO/IEC 27001:2022 در حوزه مدیریت امنیت اطلاعات را با موفقیت تمدید کند.

نکته قابل توجه آن است که شرکت سپ، با اخذ گواهینامه ISO/IEC 27001:2022  به‌روزترین نسخه گواهینامه «سیستم مدیریت امنیت اطلاعات» را برای اولین بار در بین شرکت‌های پرداخت الکترونیک کشور دریافت کرده است؛ افتخاری که نشان از عزم این سازمان در پیشبرد اهداف راهبردی خود با تکیه بر چارچوب‌های معتبر جهانی دارد.

این دستاورد، حاصل تلاش هدفمند و هم‌افزای واحدهای فناوری اطلاعات، ریسک و امنیت، سیستم‌ها و کیفیت و سایر واحدهای مرتبط در پیاده‌سازی، نگهداشت و بهبود مستمر این دو سیستم مدیریتی است که نقشی کلیدی را در تحقق این موفقیت داشته‌‌اند.

تمدید این گواهینامه‌ها، آثار و مزایای گسترده‌ای شامل افزایش رضایت ذی‌نفعان و بهبود کیفیت خدمات، ارتقای تاب‌آوری سازمانی و آمادگی در برابر رخدادهای امنیتی، صیانت از محرمانگی، یکپارچگی و دسترس‌پذیری اطلاعات و تعمیق رویکرد فرایندی را برای سپ به همراه دارد که بیانگر مسیر درستی است که سپ در مدیریت خدمات و امنیت فناوری اطلاعات در پیش گرفته است. همچنین چابکی در واکنش به رخدادها، مدیریت هوشمندانه ریسک‌های امنیتی و ارتقای بهره‌وری خدمات، از دیگر دستاوردهای عملیاتی در این مسیر است.

این موفقیت، نه تنها نقطه‌عطفی در بلوغ فناوری اطلاعات سپ محسوب می‌شود، بلکه آغازگر تعهدی نو برای تداوم بهبود، تعالی سازمانی و حرکت در مسیر تحول دیجیتال، توسعه پایدار و خلق ارزش است. سیستم‌های مدیریتی مذکور، سکویی مستحکم برای استقرار استانداردهای بین‌المللی و تثبیت جایگاه سپ به‌عنوان سازمانی پیشرو، مسئولیت‌پذیر و متعهد به تعالی به‌شمار می‌رود.

منبع خبر: روابط عمومی پرداخت الکترونیک سامان کیش

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید



پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 265
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 259
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 271
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24