Bourse24 Ads 261
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 264

علی ابدالی، مدیرعامل بانک سینا در دومین هم‌اندیشی سراسری معاونان مناطق بانک تأکید کرد: بازاریابی و جذب منابع باید به‌عنوان محور اصلی فعالیت‌های بانک در سال جاری دنبال شود.

علی ابدالی در دومین هم‌اندیشی سراسری مدیران میانی بانک سینا: بازاریابی و جذب منابع از جمله اولویت‌های اصلی بانک سینا در سال 1404 است

بورس24 : علی ابدالی، مدیرعامل بانک سینا در دومین هم‌اندیشی سراسری معاونان مناطق بانک تأکید کرد: بازاریابی و جذب منابع باید به‌عنوان محور اصلی فعالیت‌های بانک در سال جاری دنبال شود.

علی ابدالی چهار راهبرد اصلی بانک در سال جاری را همانند سال گذشته افزایش مقیاس ترازنامه، توسعه بانکداری ارزی، بانکداری دیجیتال و بانکداری اجتماعی عنوان کرد و گفت: در کنار این راهبردها، برنامه‌هایی همچون افزایش سرمایه برابر الزامات ابلاغی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، آمایش شعب، ساماندهی دارایی‌ها از طریق تهاتر، تقویت برندینگ، توسعه مدل‌های بازاریابی و بهینه‌سازی پورتفوی مصارف در دستور کار قرار دارد.

وی با تأکید بر اهمیت رویکردهای مدیریتی درون‌سازمانی خاطرنشان کرد: ارتقای دانش کارکنان در صف و ستاد، یکی از اولویت‌های جدی بانک است و همه معاونان مناطق باید خود را در نقش مدیران ارشد ببینند و با همدلی، راهبردهای بانک را محقق کنند.

مدیرعامل بانک سینا در پایان با اشاره به اهمیت بازاریابی وجذب منابع تصریح کرد: بازاریابی تنها وظیفه یک واحد نیست، بلکه همه کارکنان بانک از تحویل‌دار شعب تا مدیران ستاد در این حوزه نقش دارند. هر اقدامی در حوزه بازاریابی باید با دانش، آگاهی و برنامه‌ریزی دقیق صورت گیرد.

خدابخش رئیس هیئت مدیره بانک سینا نیز در این هم‌اندیشی، ضرورت تلاش برای دستیابی به اهداف تعیین شده را یادآور شد و گفت: با جدیت و پشتکار همکاران و اجرای طرح‌های بهبود و توسعه‌ای، شاهد رشد منابع بانک سینا و دستیابی به اهداف سال گذشته بودیم.

وی در ادامه، الزامات موثر در موفقیت و بهبود عملکرد بانک را برشمرد و گفت: در این راستا بازاریابی هدفمند و هوشمند باید در راس همه امور باشد. مکان یابی و جانمایی مناسب شعب نیز از دیگر اقداماتی است که در راستای بهبود عملکرد و افزایش سهم بازار بانک باید همواره مورد توجه قرار گیرد.

رئیس هیئت مدیره بانک سینا در ادامه اظهار داشت: امسال بانک سینا ۴۰ ساله شد و به یک بلوغ سازمانی دست یافت و آنچه باید در مسیر توسعه و پیشرفت بانک مورد توجه قرار گیرد، جانشین‌پروری و استفاده از استعدادهای درون بانک است.

وی در ادامه افزود: بانک و جامعه به واسطه تغییرات تکنولوژیک در حال تحول است و ما نیز باید در انتخاب همکاران جدید و جانشین ‌پروی، دیدگاه‌ها و شاخص‌های جدید و مدرن را مد نظر قرار دهیم.

گفتنی است، این هم اندیشی طی روز جاری در تهران با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، اعضای هیئت عامل، مدیران ستادی و روسای ادارات مستقل در حال برگزاری است.

منبع خبر: روابط‌عمومی بانک سینا

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید



پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 265
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 271
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 273
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 259
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24