روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی در رابطه با وصول مطالبات سازمان از دولت بر اساس مصوبه شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، پرداخت مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد و زمان پرداخت معوقات متناسبسازی و افزایش حقوق سالیانه مربوط به فروردین ماه ۱۴۰۴، برای آخرین مرحله باقیمانده بازنشستگان و مستمریبگیران توضیحاتی ارائه کرد.

بورس24 : روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی در رابطه با وصول مطالبات سازمان از دولت بر اساس مصوبه شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، پرداخت مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد و زمان پرداخت معوقات متناسبسازی و افزایش حقوق سالیانه مربوط به فروردین ماه ۱۴۰۴، برای آخرین مرحله باقیمانده بازنشستگان و مستمریبگیران توضیحاتی ارائه کرد.
تصویب پرداخت ۱۸۵ هزار میلیارد تومان از مطالبات تأمین اجتماعی توسط دولت
در جلسه اخیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، به منظور پرداخت مطالبات سازمان تامین اجتماعی توسط دولت به میزان ۱۸۵ هزار میلیارد تومان، در قالب ۷۰ هزار میلیارد تومان اوراق مالی اسلامی و ۱۱۵ هزار میلیارد تومان سهام و اموال، به تصویب سران قوا رسید.
با ابلاغ این مصوبه و پس از ابلاغ اعتبار، تخصیص و انتشار ۷۰ هزار میلیارد تومان اوراق مالی مصوب و تبدیل آن به نقدینگی که مستلزم طی فرآیند چندمرحلهای است؛ پرداخت مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد دانشگاهی و غیردانشگاهی و بیمه تکمیلی درمان، از محل نقدینگی مذکور پرداخت خواهد شد.
آغاز پرداخت معوقات بازنشستگان از ۲۱ مهرماه
هم چنین پیرو اطلاعیه مورخ ۱۲ شهریور این سازمان؛ فرآیند پرداخت معوقات متناسبسازی و افزایش حقوق سالیانه مربوط به فروردین، برای تعداد باقیمانده بازنشستگان و مستمریبگیران مشمول، از طریق بانکهای عامل به تدریج و مستمر از روز دوشنبه ۲۱ مهرماه آغاز میگردد.
گقتنی است مرحله اول پرداختها در روز دوازدهم شهریور و برای کلیه بازنشستگان با مجموع دریافتی حقوق و مزایای تا بیست میلیون تومان و همچنین کلیه از کارافتادگان انجام شد و در مرحله دوم برای کلیه بازماندگان، همزمان با پرداخت حقوق شهریور ماه پرداخت صورت گرفت.
در پایان یادآور می شود؛ تنها مرجع رسمی اطلاعرسانی اخبار و موضوعات مربوط به سازمان تامین اجتماعی، اداره کل روابط عمومی است، لذا به کلیه مخاطبین گرامی توصیه میشود موضوعات را از طریق وبسایت Tamin.ir و یا کانالها و صفحات رسمی سازمان که در کلیه در شبکه های اجتماعی با نشانی مشترک Tamin_Media در دسترس است، دنبال نمایند.
هم چنین سامانه پاسخگویی تامین اجتماعی با شماره تلفن ۱۴۲۰ بدون نیاز به پیش شماره از سراسر کشور و یا تلفن همراه، به صورت شبانهروزی پاسخگوی سوالات ذینفعان است.
نظرات :
شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.