طی مراسمی امروز چهارشنبه (۱۲ آذر) با حضور مدیران و کارشناسان بیمه آسیا، اپلیکیشن جدید «یاس» به طور رسمی معرفی شد؛ ابزاری که قرار است فرآیندهای خسارت و صدور بیمه را برای مشتریان این شرکت سادهتر و سریعتر کند و تجربهای نوین ازخدمات بیمه را برای بیمهشدگان سراسر کشور رقم بزند.
بورس24 : طی مراسمی امروز چهارشنبه (۱۲ آذر) با حضور مدیران و کارشناسان بیمه آسیا، اپلیکیشن جدید «یاس» به طور رسمی معرفی شد؛ ابزاری که قرار است فرآیندهای خسارت و صدور بیمه را برای مشتریان این شرکت سادهتر و سریعتر کند و تجربهای نوین ازخدمات بیمه را برای بیمهشدگان سراسر کشور رقم بزند.
رفع محدودیتهای نصب و کاربری
یکی از مهمترین دستاوردهای اپلیکیشن «یاس»، امکان نصب آن روی تمامی مدلهای گوشی، به ویژه آیفون و سیستم عامل iOS است. بیمه آسیا با حل چالشهای فنی موفق شد، این خدمت را بدون محدودیت به دست تمامی بیمهشدگان برساند تا هیچ کاربری به علت مشکلات نرمافزاری از خدمات بیمه بازنماند.
مکانیزهسازی صدور و خسارت
اپلیکیشن «یاس» کل حوزه خسارت و صدور بیمه را مکانیزه میکند. کاربران میتوانند اطلاعات خود را به صورت آنلاین ثبت و مشاهده کنند، تصاویر خسارت خودرو را بارگذاری نمایند و تمامی مراحل بررسی و تأیید خسارت به شکل کاملاً الکترونیکی توسط کارشناسان بیمه انجام میشود. پرداخت خسارت نیز بدون نیاز به مراجعه حضوری و به صورت سریع انجام خواهد شد.
مدیریت مالی در یک پنجره
علاوهبر خدمات خسارت، تمامی امور مالی و بیمهنامههای مشتریان از طریق اپلیکیشن قابل مشاهده، استعلام و پیگیری است. این مکانیزم نظارت و شفافیت را در مدیریت امور بیمهای به طور چشمگیری افزایش میدهد.
راهکارهای بیشتر برای آینده بیمهشدگان
هدفگذاری بیمه آسیا توسعه قابلیتهای «یاس» برای سایر محصولات و بیمهنامههای جدید است.
این اپلیکیشن، فروش، صدور و خسارت بیمههای آتی را نیز به صورت یکپارچه الکترونیکی پوشش خواهد داد؛ تا بیمهشدگان با سرعت، راحتی و اطمینان بیشتری امور بیمهای خود را پیگیری کنند.
یادآور می شود، ایجاد این ابزار جدید تاکیدی بود بر حرکت بیمه آسیا به سمت تحول دیجیتال، حذف پیچیدگیها و افزایش رضایت بیمهشدگان؛ تا همگان بتوانند با یک نرمافزار ساده و سریع، خدمات بیمهای خود را در بستر فناوری دنبال کنند.














نظرات :
شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.