معاون مالی و اقتصادی شرکت ملی صنایع مس ایران از تسویه تعهدات ارزی این شرکت با بانک مرکزی خبر داد.
بورس24 : معاون مالی و اقتصادی شرکت ملی صنایع مس ایران از تسویه تعهدات ارزی این شرکت با بانک مرکزی خبر داد.
دکتر رضا نیکپور اعلام کرد: کلیه تعهدات ارزی شرکت تا پایان زمان رسیدگی با بانک مرکزی تسویه شده و این موضوع طی نامه رسمی بانک مرکزی به مراجع رسیدگیکننده اعلام شده است.
وی با اشاره به اقدامات انجامشده در حوزه رفع تعهدات ارزی اظهار داشت: طی یکسال گذشته، علاوه بر ایفای تعهدات جاری، تعهدات باقیمانده سنوات گذشته نیز تعیین تکلیف و رفع تعهد شده است.
معاون مالی و اقتصادی شرکت ملی مس همچنین تأکید کرد: شرکت ملی صنایع مس ایران همواره در چارچوب مقررات ارزی کشور، ارز حاصل از صادرات خود را ازطریق سازوکارهای رسمی عرضه کرده و در راستای ایفای کامل تعهدات قانونی خود اقدام کرده است.















نظرات :
شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.