بقایی گفت: ما نه دیداری با مدیرکل آژانس داشتیم و نه برنامهای برای بازرسی آژانس از تأسیسات هستهای آسیب دیده ایران ناشی از تجاوز نظامی آمریکا و اسرائیل داریم.
بورس24 : اسماعیل بقایی، سخنگوی دستگاه دیپلماسی در نشست هفتگی با خبرنگاران در پاسخ به سؤالی درباره نشست سوئیس و ادعای مقامات آمریکایی مبنی بر موافقت ایران با حضور بازرسان آژانس بینالمللی انرژی اتمی و اینکه آیا هیأت ایرانی با گروسی دیدار داشت؟ بیان کرد: خیر. ما نه دیداری با مدیرکل آژانس داشتیم و نه برنامهای برای بازرسی آژانس از تأسیسات هستهای آسیب دیده ایران ناشی از تجاوز نظامی آمریکا و اسرائیل داریم. در این خصوص هیچ شیوهنامهای وجود ندارد.
وی افزود: به عنوان عضو معاهده منع اشاعه روال جاری را ادامه خواهیم داد و این روال خیلی روشن است.















نظرات :
شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.