Bourse24 Ads 261
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 295
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 264
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 306
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 304

نتانیاهو اظهار کرد: از حمایت دوستان آمریکایی خود بسیار قدردانی می‌کنم، اما ما نیاز داریم خود را از وابستگی آزاد کنیم و نظام تسلیحاتی مستقلی بسازیم.

نتانیاهو: باید خود را از وابستگی نظامی به آمریکا رها کنیم/ ضرباتی به ایران وارد کردیم و این روند هنوز پایان نیافته است

بورس24 : بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در تازه‌ترین اظهارات خود با اذعان و تأکید بر اهمیت حمایت‌های آمریکا از تل‌آویو، گفت این رژیم در عین حال نیاز دارد خود را از وابستگی به واشنگتن رها کرده و یک ساختار مستقل تسلیحاتی ایجاد کند.

طبق گزارش شبکه الجزیره، نتانیاهو در این باره اظهار کرد: از حمایت دوستان آمریکایی خود بسیار قدردانی می‌کنم، اما ما نیاز داریم خود را از وابستگی آزاد کنیم و نظام تسلیحاتی مستقلی بسازیم.

وی همچنین به تحولات اخیر منطقه اشاره کرد و مدعی شد رژیم صهیونیستی ضرباتی به ایران و نیروهای هم‌پیمان آن در منطقه وارد کرده است.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه تصریح کرد که این روند هنوز پایان نیافته است.

این اظهارات در شرایطی مطرح می‌شود که طی روزهای اخیر، هم‌زمان با آغاز مسیر مذاکرات و رایزنی‌های سیاسی در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی، بحث درباره آینده ترتیبات امنیتی و نظامی در منطقه و نیز نقش آمریکا در حمایت از رژیم صهیونیستی بار دیگر مورد توجه قرار گرفته است.

منبع خبر: ایسنا

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

captcha

بورس ۲۴ را دنبال کنید

آخرین اخبار و تحلیل‌های بازار سرمایه را از دست ندهید



پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 300
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 287
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 271
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 273
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 259
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24